The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2014
Federer was vier jaar geleden top na de geboorte van zijn twee meisjes. Mocht Federer niet ver komen heb ik Rosol en Raonic als back-up.
Wawrinka heeft makkelijke loting, sowieso kwartfinale.
Reply
Tsonga mist 2 mp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Onbegrijpelijk dat maartendinkelman voor Gulbis, Robredo, Wawrinka en Federer heeft gekozen. Om rendabel te zijn moet Robredo winnen van Djokovic, Gulbis van Ferrer, en Federer en Wawrinka moeten de finale halen. Zie het allemaal niet gebeuren. Kans om in te lopen!
Reply
Twee breakpoints! Knap van dolgo
Reply
(12-05-2014, 10:25 PM)buurs Wrote: Tsonga mist 2 mp
Kan helemaal niet, want het stond 5-4 (en nu 6-5) voor Dolgo.
Reply
Alleen door Buurs hoop ik al dat Dolgo wint
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We zullen zien Atlanta.
Djokovic lijkt mij niet fit!
Gulbis won vorige week bijna van Ferrer.
Federer lijkt mij de favoriet in onderste helft.
Als iemand Nadal kan verslaan is wawrinka het.
Reply
Dimitrov meest gekozen speler die ik niet heb. Is vrij matig in vorm laatste potjes. Die zal toch wel van Bautista/Berdych verliezen?
Reply
(12-05-2014, 10:16 PM)maartendinkelman Wrote: Federer was vier jaar geleden top na de geboorte van zijn twee meisjes. Mocht Federer niet ver komen heb ik Rosol en Raonic als back-up.
Wawrinka heeft makkelijke loting, sowieso kwartfinale.

Dat zagen we vorige week. Toen had ie de makkelijkste loting in een gravel tms ooit, en kijk wat ervan kwam...

Pak die set eens, Dolgo, hoeveel kansen heb je nodig?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-05-2014, 10:29 PM)centre court Wrote: Dimitrov meest gekozen speler die ik niet heb. Is vrij matig in vorm laatste potjes. Die zal toch wel van Bautista/Berdych verliezen?

Hier hetzelfde CC, daar hopen we dan beiden op.
Reply
(12-05-2014, 10:26 PM)Atlanta Wrote: Onbegrijpelijk dat maartendinkelman voor Gulbis, Robredo, Wawrinka en Federer heeft gekozen. Om rendabel te zijn moet Robredo winnen van Djokovic, Gulbis van Ferrer, en Federer en Wawrinka moeten de finale halen. Zie het allemaal niet gebeuren. Kans om in te lopen!

Laten we Raonic niet vergeten. Dat is echt een no go, die gaat er gewoon af tegen Bolelli. Federer kan ik ergens nog wel inkomen, gezien zijn loting. Maar waarom dan geen Ferrer als je beweert dat Djoko niet fit is?

Maar het zal allemaal weer zijn kant op vallen en dan komt ie achteraf zijn gelijk halen, terwijl het vooraf zelden klopt.

Hahaha, wat een grap weer. 2 sps gemist, 4-1 voor in de tb. Story of the season.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kwam qua geld niet uit met Ferrer en als ik heb niets met hem. Matige speler blijf ik het vinden.
Reply
Lekker Jo!
Reply
(12-05-2014, 10:39 PM)Ad Wim Wrote:
(12-05-2014, 10:26 PM)Atlanta Wrote: Onbegrijpelijk dat maartendinkelman voor Gulbis, Robredo, Wawrinka en Federer heeft gekozen. Om rendabel te zijn moet Robredo winnen van Djokovic, Gulbis van Ferrer, en Federer en Wawrinka moeten de finale halen. Zie het allemaal niet gebeuren. Kans om in te lopen!

Laten we Raonic niet vergeten. Dat is echt een no go, die gaat er gewoon af tegen Bolelli. Federer kan ik ergens nog wel inkomen, gezien zijn loting. Maar waarom dan geen Ferrer als je beweert dat Djoko niet fit is?

Maar het zal allemaal weer zijn kant op vallen en dan komt ie achteraf zijn gelijk halen, terwijl het vooraf zelden klopt.
Ik vind het juist wel mooi dat Maarten vooraf met zijn beweringen komt. Soms komt het uit, soms niet, maar het is beter dan achteraf alles recht praten.

(12-05-2014, 10:47 PM)_Tampie Wrote: Lekker Jo!
Gaat er af tegen Anderson.
Reply
(12-05-2014, 10:47 PM)_Tampie Wrote: Lekker Jo!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ow, dat zeker, maar dat doen er wel meer, alleen buurs niet.
Hij redeneert alleen (nog) niet goed in de winnende geest van het spel, maar rechtvaardigt zichzelf wel door de regelmatig vreemde uitslagen dit seizoen. Dat zal zich waarschijnlijk nog wel glad trekken. Zeker als je spelers niet neemt omdat je ze maar matig vindt.
Reply
Adje heb je die banaan al rond geluld?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wawrinka gaat dit toernooi gewoon op zijn naam schrijven en is daarom rendabel. Zelfde geld voor Ferrer (finale), zie Federer en Djoko nog niet vlammen dit toernooi.
Reply
(12-05-2014, 10:39 PM)Ad Wim Wrote:

Hahaha, wat een grap weer. 2 sps gemist, 4-1 voor in de tb. Story of the season.

Raonic was de enige die het Nishi lastig maakte vorige week (tot zijn blessure. Ook hier Raonic in het team dus. Verder kon ik geen keuze maken en ben ik ontevreden met mijn eenvoudige team.

Durfde niet de keuze te maken tussen Djoko of Nadal.
Reply
Boredo gaat er overigens gewoon af tegen Kohl
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ben voor een buursiaans laf team gegaan. Wie wil er wedden dat het deze week Nadal-Wawrinka en Federer-Djoko wordt?
Reply
(13-05-2014, 09:17 AM)Ad Wim Wrote: Ik ben voor een buursiaans laf team gegaan. Wie wil er wedden dat het deze week Nadal-Wawrinka en Federer-Djoko wordt?

Calimero
Reply
Ik zeg het maar vast van tevoren, anders krijg je commentaar...
Reply
Regen, verwachting is dat het snel weer kan starten
Reply
Covers off (10 min geleden)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Verdasco niet kloten drol.
Reply
Verdasco gaat lekker. Krijgt ze zelfs op zijn eerste service om zijn oren.
Reply
Giraldo geeft het ook alweer weg. Had hoge verwachtingen van hem.
Reply
Die heeft te veel gespeeld dit jaar en geeft er de brui aan. Cilic kan daar best ver komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker begin zo met Nando!
Reply

Forum Jump: