En mensen hier denken dat Ferrer een kans had tegen Nishikori...
Wawrinka is jammer.
Wawrinka is jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Australian Open
|
En mensen hier denken dat Ferrer een kans had tegen Nishikori...
Wawrinka is jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
26-01-2015, 08:54 AM
Kei gaat ook 720 pakken. De Ao verloopt eigenlijk gewoon bagger. De enige echte verrassing is een hele dure waardoor kyrgios en murray veel punten pakken. Een stunt van Berdych(finale?) kan me nog een beetje redden. En dan moet Djoko ook nog eens het toernooi winnen. Wordt ook nog lastig zat tegen Raonic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
26-01-2015, 09:02 AM
Kei 720 is naar verwachting. Ik zou blij zijn als dit toernooi weer eens naar verwachting zou verlopen.
Kyrgios is gewoon een misser van ons. Ik dacht echt dat ie niet fit zou zijn, hij zei het zelf nog voor het toernooi, en zelfs dan nog had ik meer van Karlovic verwacht. Over de keuze Berdych/Murray is nog niks beslist, maar ik hoop ook dat Nadal-Berdych naar verwachting verloopt. Djoko-Murray in de finale en mijn toernooi is geslaagd, ondanks het kiezen van de verkeerde kleintjes.
26-01-2015, 09:25 AM
Hup Lopez, het kan gewoon.
26-01-2015, 10:21 AM
Wat blijft die Lopez toch een sluwe tennisser...Schitterend hoe hij het Raonic gewoon verschrikkelijk lastig maakt, zoals hij dat ook al vaak bij andere heeft gedaan.
Uiteraard moet Raonic wel even winnen ![]()
Kei Nishikori
26-01-2015, 10:50 AM
Lekker Feliciano! Pak die Raonic maar gewoon
26-01-2015, 10:50 AM
Slopez!
26-01-2015, 11:18 AM
Hmm, heb je er uiteindelijk nog niks aan.
Hopelijk is ie een beetje vermoeid.
Prima Milos en Stan
![]() ![]() Nu Gilles nog..... ![]()
26-01-2015, 11:25 AM
Bam! Lekker Raonic!
Vermoeid zal wel meevallen gezien de tijdsduur. Nou 3 uitslagen als verwacht...op naar de verrassing ![]()
Kei Nishikori
26-01-2015, 11:27 AM
26-01-2015, 11:39 AM
Zo zwart-wit is het niet en hij stond ook hoog op het lijstje.
Maar met de keuze voor Djokovic viel hij af.
26-01-2015, 12:28 PM
Voorafgaand aan het toernooi dacht ik dat Raonic wel eens van Djokovic zou kunnen winnen (vandaar dat ik ze voor de zekerheid ook allebei heb genomen). Na de zware 5-setter tegen Lopez heb ik zo m'n twijfels...
26-01-2015, 12:43 PM
Nishikori - Berdych zou geen verkeerde finale zijn..
26-01-2015, 12:52 PM
Uiteraard, al is ie nu wel geblesseerd aan iets?
Tegen Raonic verwacht ik ook niet al te veel problemen op deze baan. Op de US Open had ik hem nog wel een kansje gegeven, ondanks dat ie pas 1 set ooit tegen Djoko pakte.
26-01-2015, 01:29 PM
(26-01-2015, 01:23 PM)Ad Wim Wrote: Uiteraard, al is ie nu wel geblesseerd aan iets? Hij heeft op gravel altijd nog wel aardig partij gegeven, de enige keer op hardcourt was echter zwaar tegenvallend van Raonic.
Kei Nishikori
26-01-2015, 01:30 PM
Iemand die het puur van zijn service moet hebben tegen de beste returner op de Tour, en dan ook nog op een relatief trage HC-baan.
Dan weet je het resultaat wel, vreselijke match-up voor Raonic.
26-01-2015, 01:34 PM
Raonic heeft echt wel meer dan alleen een service tegenwoordig hoor. En hoe kom je erbij dat de banen hier relatief traag zijn? Ik hoor alleen maar spelers zeggen dat de banen hier zo snel zijn.
Omdat dat al jaren zo is. Ze zijn ietsje sneller geworden dit jaar, maar het blijft een stuk langzamer dan bijvoorbeeld de US Open.
Ideale baan voor Djokovic (en Murray). En Raonic heeft maar heel weinig meer dan een service. Anders heb je geen 5 sets nodig tegen Lopez. Matige versie van Roddick, die het vooral tegen de kleintjes goed doet en zelden van toppers wint (0-4 tegen Djoko, 0-5 tegen Nadal, 1-8 tegen Federer).
26-01-2015, 02:05 PM
Lopez is gewoon 14e van de wereld he Ad?
Raonic geen seconde in de problemen geweest, gaf alleen de vierde tb knullig uit handen.
Kei Nishikori
26-01-2015, 02:08 PM
Ik hoop het maar. Als ie van raonic wint zie ik hem verder niet meer in de problemen komen richting toernooiwinst.
26-01-2015, 02:09 PM
(26-01-2015, 02:05 PM)kooltje Wrote: Lopez is gewoon 14e van de wereld he Ad? Tsja, Anderson staat ook zo hoog. Grote vergaarbak die top 10-25. En hij verloor ook de tweede set. Ik vind het niet heel overtuigend. Als je echt kan tennissen, hoef je geen 5 sets nodig te hebben tegen backhand slice-Lopez.
26-01-2015, 02:10 PM
(26-01-2015, 02:08 PM)centre court Wrote: Ik hoop het maar. Als ie van raonic wint zie ik hem verder niet meer in de problemen komen richting toernooiwinst. Zie je Raonic als grootste bedreiging dan? Ik zie Nishikori/Wawrinka en Murray/Nadal als een stuk moeilijkere opgave.
26-01-2015, 02:29 PM
Vergeet niet dat Djokovic verloor van servicekanon Karlovic in Doha...
Mijn gevoel zegt ook dat Raonic de grootste bedreiging is.
26-01-2015, 02:44 PM
Niks komt me toch lekker uit? Djoko moet winnen.
In Doha was ie ziek. Laten we de odds afwachten voor de komende match-ups.
(26-01-2015, 02:44 PM)Ad Wim Wrote: Niks komt me toch lekker uit? Djoko moet winnen. In Doha was ie zogenaamd ziek? Niks van gemerkt, berichten waren dat hij pas na Doha ziek werd. En vorig jaar bij finale RG maar blijven ontkennen dat hij ziek was, terwijl dat toen duidelijk zichtbaar was... No offence, maar je praat altijd in je eigen straatje Ad. Raonic maakt gewoon een redelijke kans tegen Djokovic. |
« Next Oldest | Next Newest »
|