Threads: 137
Als Boschker uit de selectie tijdelijk wordt gezet zal het publiek laaiend worden.
De Coolen worden heter....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 11
Vret Mien Gras Wrote:Als Boschker uit de selectie tijdelijk wordt gezet zal het publiek laaiend worden.
Eindelijk 1 die zijn bek open durft te trekken. Go Sander. je bent niet voor niets aanvoerder, en hij heeft ook nog 100% gelijk.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Balthazar Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Als Boschker uit de selectie tijdelijk wordt gezet zal het publiek laaiend worden.
Eindelijk 1 die zijn bek open durft te trekken. Go Sander. je bent niet voor niets aanvoerder, en hij heeft ook nog 100% gelijk.
En volgens Coolen zijn de uitspraken van Sander niet onderbouwd.
Hij is nog blinder dan Blind.
Nu heeft Boschker zijn verontschuldigingen aangeboden aan de groep en die zijn geaccepteerd maar iedereen kon volgens Coolen zien dat Sander het niet meende, en terecht. Dit krijgt nog een staartje. Sander zet de mannen op scherp, daar is niks mis mee.
Wat ben je vroeg terug uit de kantine, smaakt het bier je niet meer :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Vret Mien Gras Wrote:Balthazar Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Als Boschker uit de selectie tijdelijk wordt gezet zal het publiek laaiend worden.
En volgens Coolen zijn de uitspraken van Sander niet onderbouwd.
Hij is nog blinder dan Blind.
Nu heeft Boschker zijn verontschuldigingen aangeboden aan de groep en die zijn geaccepteerd maar iedereen kon volgens Coolen zien dat Sander het niet meende, en terecht. Dit krijgt nog een staartje. Sander zet de mannen op scherp, daar is niks mis mee.
Wat ben je vroeg terug uit de kantine, smaakt het bier je niet meer :razz:
O jawel hoor, alleen financieel gaat het op het moment niet echt heel goed. en ik heb mijn bankpas kapot. dus had geen geld op zak
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Threads: 2
Balthazar Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Als Boschker uit de selectie tijdelijk wordt gezet zal het publiek laaiend worden.
Ookal had hij 200 % gelijk. Zoals je zegt: Hij is de aanvoerder. Juist hij zou zijn medespelers nooit publiekelijk moeten afvallen. Dat leidt enkel en alleen tot onrust.
Threads: 122
Heeft er iemand Pasveer, Remko (5,80M) in zijn (of haar ) team ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 2
Majstorovic uit de selectie gezet: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fctwente.net">http://www.fctwente.net</a><!-- w -->
Threads: 114
Threads: 15
FC Petr Wrote:Zielig gedoe daar in tukkerland, hup Sparta. 
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
FC Petr Wrote:FC Petr Wrote:Zielig gedoe daar in tukkerland, hup Sparta. 
Ach ja Vreven, Hersi, dat is nog veel zieliger, Hup RKC :roll:
Threads: 15
Balthazar Wrote:FC Petr Wrote:FC Petr Wrote:Zielig gedoe daar in tukkerland, hup Sparta. 
Ach ja Vreven, Hersi, dat is nog veel zieliger, Hup RKC :roll:
Ik zal je nog even helpen, je vergeet Wapenaar. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Threads: 14
Coolen morgen weg
Weltrusten,ga dromen dat we ooit kampioen worden  :-&
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Threads: 27
Zelfs de voorzitter is een duitser
Je schrijft het niet met dubbel n!
DingDong, wil de moeder van Matador..............
Vret Mien Gras Wrote:Je schrijft het niet met dubbel n!
DingDong, wil de moeder van Matador..............
Ooit gehoord van de Vrede van Munster...
Dat jij als duitser dat niet kent! :roll:
Nee, ik ken wel het verdrag van Versailles :razz:
Threads: 21
Twente moet Coolen wel behouden, de opvolger die ze op het oog hadden tekent hoogstwaarschijnlijk een nieuw contract bij Heracles.
Zeer sterk geschreven weer.
De Pennenlikker is een van mijn helden:
Twee vingers
Living on the edge heeft ook zo zââ¬â¢n charme vind ik. Elk jaar met twee vingers in de neus kampioen worden is ook niet alles. Lijkt me heel vervelend om elk jaar de gang naar het stadhuis te moeten maken. Weer kampioen. Pffft...!
Weer kijken en zwaaien naar die grootverdieners die gemaakt leuk doen met bosjes bloemen op een kar en jij je de volgende morgen lekker brak ziekmelden bij je baas die verzucht dat het goddomme elk jaar hetzelfde liedje is. Is dat wat we willen?
Als ik dat afzet tegen de situatie waar we nu in zitten. Klotevoetbal met goede spelers en/of slechte spelers en/of andersom. Dingetjes zoals het vertrek van die kale psychopaat en Boschker die boete moet doen. En of de Plaag dat nu ziet of bewust de andere kant op kijkt. Goddank heb ik geen verstand van zulke zaken. Of er nu wel of niet een halve dooie een groep lamstralen van voetballers probeert aan het ballen te krijgen in aanwezigheid van een dwerg in een te grote jas. Ze gaan hun gang maar. Ik ga er niet meer van drinken. Maak ik geen geheim van. Geheimen hebben is zó 2005.
Bovendien hebben we niet eens geld om kampioen te worden. Stel je voor dat daar een feestje van zou moeten komen. Met de verkeerde afloop van de bekerfinale in 2004 is er bij menig bestuurder een zucht van verlichting tussen de lippen ontsnapt. Er was geen geld om het een beetje groots te vieren. Een kale kip heeft geen recht op een partijtje, daar komt het zoââ¬â¢n beetje op neer. Koude rillingen is zoââ¬â¢n beetje het enige waar die kip recht op heeft. En dat heeft de pennenlikker ook. Van de spanning. Niet naar Epiââ¬â¢s home om eens te kijken met hoeveel we nu weer eens gaan winnen.
Nee ik ben helemaal in de stress of we niet met al te grote cijfers de boot in gaan.
Wie de tegenstander ook maar is. En met de laatste tijd natuurlijk de prangende vraag of we het gaan redden. Kunnen we de nacompetitie nog ontlopen en zo nee, wat wordt dan ons lot. Ben altijd al een groot voorstander geweest van het onvoorspelbare dat ik de laatste jaren in Epiââ¬â¢s home heb mogen aanschouwen. Niets is zeker.
Daar koop ik graag een jaarkaart voor. Ik vind het al jammer dat de lichtmasten het allemaal doen. Mag ook wel eens uitvallen. Kan er niet een beetje minder geld naar de post 'onderhoud lichtmasten'? Stoppen we dat geld in een spandoek van 60 bij 10 om die steuntrekkende pisvingers uit almeloooow eens een beetje op te kloten.
De wedstrijd op 5 maart lijkt me langzamerhand nog de enige wedstrijd waar het om gaat om nog een beetje eergevoel te cashen. Dus een doekje met b.v de volgende tekst:
JULLIE HEBBEN MEER PUNTEN DAN WIJ
MAAR WIJ HEBBEN LEKKER VRIJ IN MEI!
zie ik al hangen.
De gang naar de werkplek is de laatste tijd geen fijne. Al die pseudo-voetbalkenners om me heen begrijpen maar niet dat ik ondanks alles de club niet afval.
Er moet immers gescoord worden. Ook aan de rand van de grasmat. Bij een loserclub wil toch niemand horen? Toos, onze stotterkoningin, krijgt het niet goed tussen haar stembanden geperst, maar ik verdenk ook haar van teksten vol meewarigheid.
Maar naar haar wordt al jaren niet geluisterd. Alleen haar benen zijn de moeite waard.
En dan in gespreide toestand op personeelsfeestjes. Hoe dan ook.
Gisteren was het weer zover. Vlak voor een bespreking. ââ¬ÅNeem toch een andere clubââ¬Â, werd mij meegedeeld. Jozef sprak. Het postpaard met knikkerknieën en daardoor zo traag als een gletsjer, deed weer eens de lippen van elkaar. Ik zette me schrap voor wat vuilspuiterij richting de FC. ââ¬ÅMoet je eens kijken wat er allemaal gebeurd bij jullie. Jullie hadden nooit...ââ¬Â Verder kwam hij niet.
Het was tijd voor wat tegengas. Even een stel scharnieren testen. De deur viel hardhandig maar toch keurig in het slot. De stilte was enorm.
Toen, met enige stemverheffing: ââ¬ÂSchorem luister. Jullie kapiteins van een klomp met een zeiltje die nog niet in een te vol glas whisky durven te kijken, bang als jullie zijn te verzuipen.ââ¬Â
Twee vrouwelijke collegaââ¬â¢s begonnen zachtjes en een ietwat zenuwachtig te lachen.
ââ¬ÅGeldt ook voor jullie! Tennisdozen met hangbillen in te strakke broeken en opkomend borsthaar.ââ¬Å
Ik wilde me onmiddellijk goed binnen de groep positioneren. Leek me wel nodig.
Geen ruimte voor misverstanden in deze fase.ââ¬Â Wat willen jullie horen? Dat ik de club afval? Mezelf afval? Kansloze actie. Niet in dit gezelschap. No way. Zooitje losers wiens enige ambitie is altijd bij winnaars te willen horen, maar te blind zijn om jullie eigen spiegelbeeld op waarde te schatten. Anders hing ie wel andersom! Comprenda! ââ¬Â
Ik wist dat ik met mââ¬â¢n optreden duidelijk geen vrienden aan het maken was.
ââ¬ÅKennen jullie de tekst van YNWA ? Zoek het eens op en typ het 200 maal uit. Blind graag, een basisgrondhouding die jullie wel past zou ik zo denken. Dan begrijp je het misschien. Is een lied dat er graag voor aanvang van de wedstrijd keihard bij mij uitkomt! En ik ben niet de enige die het met volle borst zingt. Nog even 1 ding goed begrijpen zakken lucht. Als ik de club door het slijk wil halen of stront wil ruiken schijt ik wel in mââ¬â¢n eigen nest en trek ik de lakens over mââ¬â¢n hoofd. Heb ik jullie niet voor nodig. Als me de stank dan te erg wordt stop ik wel twee vingers in mââ¬â¢n neus.ââ¬Â
Pennenlikker
Threads: 6
Iet wiet waai weg...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->
"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"
Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Threads: 76
Tukse vrienden, over een weekje NEC-Twente!
Klote op een vrijdag, wel op de buis dus maar ben bang voor weinig animo in het uitvak! Komen er nog forummers met de bus? Mochten jullie interrese hebben in gewone kaarten laat het me maar weten, ik kan zoveel kaarten krijgen als jullie willen!
Denk er wel aan dat wij niet van die lekkere broodjes hebben hé :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
harry_bierdop Wrote:Tukse vrienden, over een weekje NEC-Twente!
Klote op een vrijdag, wel op de buis dus maar ben bang voor weinig animo in het uitvak! Komen er nog forummers met de bus? Mochten jullie interrese hebben in gewone kaarten laat het me maar weten, ik kan zoveel kaarten krijgen als jullie willen!
Denk er wel aan dat wij niet van die lekkere broodjes hebben hé :wink:
Ok, er zal een spoedvergadering komen.
We wouden je toch al een keer opzoeken en onder de tafel zuipen :wink:
Als je kaarten heb cq kan regelen,ben ik er wa bie!!!
Kan ik zelf ook wel daar niet van maar goed!!!
Waar zitten we dan,is het geoorloofd om met mun sjaaltje te zwaaien in het vak :8: Tell me more :
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Ja Harry, mag Kennedy zijn trommel ook meenemen, of worden we geplaatst in het familie-vak?
Plaats em hier maar ffkes!! :8:
In gevecht met zijn grote liefde
Door Leon ten Voorde
Verwacht niet dat Simon Cziommer morgenavond gaat juichen als hij een treffer maakt voor Roda JC. Want scoren tegen FC Twente, tegen zijn grote liefde dat druist in tegen al zijn gevoelens. Het blijft een raar gezicht om hem op televisie in dat gele shirt te zien rennen. En hem te zien scoren voor Roda JC. Eigenlijk kan het helemaal niet, maar het is wel de realiteit. Simon Cziommer, het kind van FC Twente, juicht tegenwoordig voor een club uit Limburg.
Morgenavond is hij plots van de tegenpartij als hij het Arke Stadion binnenwandelt en al die bekenden de hand schudt. Dan is hij niet de aanvoerder van Twente, maar de middenvelder van Roda van wie verwacht wordt dat hij zijn grote liefde gaat pijnigen. Het zal een gevecht worden met zijn gevoelens, beseft hij. ââ¬ËIk vind het fantastisch om weer een stap in het Arke Stadion te zetten, maar het is gek om het Twentse ros niet meer op je hart te voelenââ¬â¢, zegt Cziommer.
Hij heeft het uitstekend naar de zin bij Roda, laat daar geen misverstanden over bestaan. Goede club, goede spelers en een goede trainer. Daar is niets mis mee. Maar Cziommer had natuurlijk gewoon in Enschede moeten spelen. Dat vinden niet alleen de meeste supporters, dat vindt hij zelf ook. ââ¬ËIk wilde dolgraag, trainer Rini Coolen wilde het dolgraag en de spelers stonden er ook achter.ââ¬â¢ En toch is die openlijke liefdesverklaring onbeantwoord gebleven.
Om iets van de achtergronden te begrijpen, moeten we terug naar de voorbije zomer, zegt hij. Cziommer is eindelijk hersteld van een spierscheuring en hunkert naar het ritme van vastigheid. ââ¬ËIk ben naar sportdirector Andreas Muller van Schalke gestapt en heb gezegd dat ik bij Twente wilde blijven. Schalke wilde daar ook aan meewerken, maar de club moest nog zeshonderdduizend euro aan opleidingskosten voor mij aan Twente betalen. Ze hebben toen gezegd dat ze me wilden laten gaan als Twente akkoord ging met vijftig procent van dat bedrag, driehonderdduizend euro dus. Maar dat wilde de club niet.ââ¬â¢ En daar snapt Cziommer tot op de dag van vandaag helemaal niets van. ââ¬ËIn mijn ogen is er alleen sprake van betalen als je geld uit je eigen kassa moet halen. Maar daar was in dit geval geen sprake van. Als ze met de helft van dat bedrag akkoord waren gegaan, hadden ze er een gratis speler voor teruggekregen.ââ¬â¢ En dat niet alleen, zo merkt hij nog even fijntjes op. ââ¬ËWant dan had Twente niet zo laag gestaan en was Rini Coolen nu nog trainer geweest....ââ¬â¢ De twist tussen de twee clubs leek verdacht veel op een prestigestrijd, waarin Cziommer zelf tot de zijlijn was veroordeeld. Met als uitkomst dat hij tegen zijn zin bij Schalke moest blijven.
Maar als Cziommer op een ochtend in december een bezoek brengt aan het trainingscomplex van Twente, lijkt zich een nieuwe kans aan te dienen. ââ¬ËIk stond bij de training te kijken en meneer Plageman was daar ookââ¬â¢, vertelt hij. ââ¬ËWe kwamen aan de praat en hij vroeg me of ik nog interesse had om bij Twente te gaan spelen. Natuurlijk had ik dat. Ik kon terug naar huis, naar mijn club, daar hoefde ik geen seconde over na te denken. Ik hem alleen wel eerlijk gezegd dat Twente laat was en dat er inmiddels meerdere clubs waren. Maar ik heb daarna direct mijn zaakwaarnemer Romeo Zondervan gebeld en gezegd dat Schalke hoe dan ook met Twente moest gaan praten. Ik heb meneer Plageman vervolgens nog een keer kort gesproken, maar verder heb ik nooit meer iets gehoord van Twente.ââ¬â¢
En dus zette hij in januari zijn krabbel onder een verbintenis, die hem voor de rest van het seizoen aan Roda JC verbindt.
Het irriteert hem dat sommige mensen in Enschede hem inmiddels afschilderen als een geldwolf en een verrader. ââ¬ËHoezo geen clubman? Die mensen weten niet dat ik zelf eenderde van de huursom heb betaald toen ik voor de eerste keer van Schalke terugging naar Twente. Dat zegt toch wel iets, lijkt me. Bovendien heb ik zelf het initiatief genomen om met Twente te gaan praten.ââ¬â¢ Roda heeft geen optie op hem en dat betekent dat Cziommer straks kan gaan en staan waar hij wil. Of hij dan via een omweg toch nog thuiskomt? Cziommer heeft de hoop op een rentree bij Twente nog niet laten varen.
Maar eerst morgenavond dus: Twente-Roda. Hij is benieuwd naar de reactie van het publiek, maar ook naar die van hemzelf. Blijft hij baas over zijn emoties? En wat gaat hij doen als hij onverhoopt een doelpunt maakt? Is er dan ruimte voor vreugde, of blijft zijn gezicht strak in de plooi? Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar vierde zijn treffer vorige week tegen zijn oude club Heerenveen opvallend ingetogen, om maar eens wat te noemen. ââ¬ËMaar je gaat mij toch niet vergelijken met Huntelaar?ââ¬â¢, zegt Cziommer. ââ¬ËHij heeft anderhalf jaar bij Heerenveen gespeeld. Ik bijna mijn hele leven bij Twente. Dat is wel even een verschil.ââ¬â¢ Nee, een ding is zeker: hij zal niet gaan juichen, dat heeft hij allang voor zichzelf beslist.
Threads: 312
FC Twente - Roda JC 0-1 '90+2 Simon Cziommer
Peter Wrote:FC Twente - Roda JC 0-1 '90+2 Simon Cziommer 7 punten :wink:
Kennedy Wrote:Peter Wrote:FC Twente - Roda JC 0-1 '90+2 Simon Cziommer 7 punten :wink:
En weer een huilverhaal van jou dat jullie nu weer 10 wedstrijden in de laatste minuut moeten winnen om al die pech te compenseren... :wink:
Threads: 114
Oud-twents klootschieten mag natuurlijk niet ontbreken in het tukker-topic!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=slappingballs.wmv">http://www.yourfilehost.com/media.php?c ... gballs.wmv</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 0
Mukkus Wrote:Oud-twents klootschieten mag natuurlijk niet ontbreken in het tukker-topic!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=slappingballs.wmv">http://www.yourfilehost.com/media.php?c ... gballs.wmv</a><!-- m -->
die man heeft last van een zware ziekte....... :crazy:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker
[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
|