03-10-2015, 11:29 AM
Database is geopend.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Beijing / Tokyo
|
03-10-2015, 11:29 AM
Database is geopend.
Hoop dat die app van de ATP snel gerepareerd wordt. Draws zijn al een week niet te zien
![]()
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
04-10-2015, 12:22 PM
Moeilijke week zeg.
04-10-2015, 12:52 PM
Mooie week! Hopelijk spelen ze maandag niet teveel potjes, want die zijn voor de deadline allemaal ruimschoots afgelopen.
05-10-2015, 08:08 AM
En er wordt dus wel een hoop gespeeld.
Maar wel kans op een aanval, zeker in Tokio.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
05-10-2015, 09:03 AM
Er wordt veel te veel gespeeld. Zonde. Veel mustpicks nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
05-10-2015, 09:32 AM
Wil je 1e worden, of ben je tevreden met plek 2?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
05-10-2015, 10:04 PM
Ad en Buurs wat laffe keuzes erbij. Aardige week.
06-10-2015, 12:24 AM
Beetje laf inderdaad, maar ook omdat ik niet zeker ben van Goffin.
Wordt inderdaad best een leuke week zo, zeker tegenover jou. Ik had trouwend de hele tijd Gasquet, maar uiteindelijk gewisseld voor Anderson. Benieuwd hoe dat uitpakt.
06-10-2015, 06:48 AM
Nou niet echt best dus.
Mooi. Lang over die lange getwijfeld.
06-10-2015, 07:52 AM
Wow, is dit het begin van het einde?
Onvoorspelbare pauperweken zijn het toch ook, die Asian Swing. Gaat nergens over.
06-10-2015, 08:08 AM
En dan mist Krajicek ook nog 2 mps...
06-10-2015, 08:12 AM
Vergeet niet dat Ebden al 7-5 5-2 voor heeft gestaan.
06-10-2015, 08:14 AM
Dat idd... irritant die Ebden!
En dat Ebden telkens kwalificeerde de afgelopen maanden, maar nooit een 1e ronde won.
3e mp ook gemist, tb nu voor 90 punten.
06-10-2015, 08:27 AM
Mooi, belangrijke. Pospisil heeft het ook op de rit, zou toch te gek zijn.
Beetje compensatie voor Anderson dit.
06-10-2015, 08:39 AM
Pfieuw dat scheelt weer wat paniekreacties Ad
![]() Baal niet eens van die 45 punten (mag ook niet als je in 5 minuten wat aanklikt), maar wel van Unibet als laatste potje in een combi. Zeker als je voor de partij serveert!
Die reactie was er wel even ja, toen ik wakker werd en Anderson verloren had, Lu en Baghdatis gewonnen en Pospisil op achterstand stond.
Pospisil en Krajicek verloren en het had echt 500 punten kunnen worden deze week. Nu is er nog hoop.
06-10-2015, 09:53 AM
Zie nu pas de uitslagen, gaat top
![]()
Fijn dat Gasquet of Anderson niet te veel uit maakt.
Vond Gasquet ook al te riskant en zou waarschijnlijk toch max SF hebben. Anderson zag ik met zijn goede vorm nog wel finale halen. Maar uiteindelijk dus toch voor nog laffer moeten gaan, en dus kleine paupers als Lu, Millman, Youzhny, Baghdatis, etc.
06-10-2015, 11:46 AM
Wat een uitslagen zeg...Raonic, Tsonga, Anderson, Gasquet, allemaal mensen die ik eigenlijk wel als favoriet zag in hun kwart. Gelukkig waren de 1e twee gister al uitgeschakeld
06-10-2015, 02:19 PM
Wat te denken van Robredo die redelijk vorm leek te hebben en er met 1 en 0 af gaat in set 2 en 3?
Ik lees heel vaak verhalen dat mensen niet tegen het eten, de smog en de condities kunnen hier, en dat er daarom zoveel rare uitslagen en verrassingen zijn.
06-10-2015, 02:57 PM
Ja ik las ook dat zowel Tsonga als Bouchard duizelig waren, zal vast daarmee te maken hebben
06-10-2015, 06:03 PM
De cruciale potjes zitten direct in de 2e ronde. Nadal-Pospisil, Goffin-Fognini en Nishi-Querrey. In alle drie de potten is mijn speler favoriet. Laat de verrassingen dus de komende dagen maar weg blijven.
06-10-2015, 07:49 PM
Een van de drie hoeft maar goed te vallen, en dan liefst Pospisil.
07-10-2015, 08:44 AM
Hou op zeg, die man heeft echt niks gepresteerd.
Hip Ggl dan maar.
07-10-2015, 09:06 AM
Lekker wakker worden zo : Lopez out, Troicki out
![]()
|
« Next Oldest | Next Newest »
|