The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
@herman: Hij heeft gewoon voor de masters enkele spelers (zeg maar gerust heel elftal) van divines gekocht. Hij had schulden van -50miljoen.
Maar omdat hattrick zegt dat je dan nog 5 log ins hebt nadat je 500k in het rood staat, kon hij dus nog inloggen tijdens de masters.. en deze ook winnen.

Het probleem is nu dat er veel internationals tussen zitten, en deze verloren zijn aangezien ze pas na 7weken weer mogen vrijgegeven worden..
Reply
Birger Wrote:@herman: Hij heeft gewoon voor de masters enkele spelers (zeg maar gerust heel elftal) van divines gekocht. Hij had schulden van -50miljoen.
Maar omdat hattrick zegt dat je dan nog 5 log ins hebt nadat je 500k in het rood staat, kon hij dus nog inloggen tijdens de masters.. en deze ook winnen.

Het probleem is nu dat er veel internationals tussen zitten, en deze verloren zijn aangezien ze pas na 7weken weer mogen vrijgegeven worden..

Bedankt, Birger. Maar nu is het team dus failliet neem ik aan?
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Het team is idd failliet, en zal niet meer terugkomen.
Er is nu ook een hele discussie op gang over het vrijlaten van de spelers van Barentin op het forum van NT-coaches.
Reply
Birger Wrote:Het team is idd failliet, en zal niet meer terugkomen.
Er is nu ook een hele discussie op gang over het vrijlaten van de spelers van Barentin op het forum van NT-coaches.

Een soort Chelsea dus, alleen dan zonder de russische miljonair? Idd wel heel flauw om totaal failliet te gaan voor de HT masters. Hij had ook 4 keer kunnen inloggen en na het winnen van de masters de meeste spelers weer in de etalage te zetten om zodoende het geld weer te te verdienen.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Dat is waar, maar hij dacht er al een tijdje aan om te stoppen, en dan is dit mooier om afscheid te nemen zeker :roll:
Reply
halfseizoenanalyse komt wat later helaas...ben nu op de helft ongeveer maar nu is ht veeel te langzaam om t af te maken. Denk dinsdag
Reply
Even een newbie vraag: als een speler geblesseerd uit valt in een wedstrijd (+1 wedstrijd), ontvangt hij dan wel training of moet ik hem woensdag weer opstellen?
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Herman2608 Wrote:Even een newbie vraag: als een speler geblesseerd uit valt in een wedstrijd (+1 wedstrijd), ontvangt hij dan wel training of moet ik hem woensdag weer opstellen?

wanneer een speler geblesseerd uitvalt en hij heeft op de trainingdag (in NL vrijdag) na de gezondheidsupdate +1, dan krijgt hij gewoon training
Reply
Devlin Wrote:
Herman2608 Wrote:Even een newbie vraag: als een speler geblesseerd uit valt in een wedstrijd (+1 wedstrijd), ontvangt hij dan wel training of moet ik hem woensdag weer opstellen?

wanneer een speler geblesseerd uitvalt en hij heeft op de trainingdag (in NL vrijdag) na de gezondheidsupdate +1, dan krijgt hij gewoon training

Idool, bedankt voor de info :Big Grin
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
6-0 thuis PIC overwinning vandaag. Zoals gewoonlijk weer een zeer saaie wedstrijd. Overwinning 25 op rij, het begint te vervelen Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Je gaat mijn record nog inhalen ook Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
FC Zaprice - gittermaster (76 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
:cry: :cry:
The great old Ludwig von...
Reply
Ook hier een 6-0 thuisoverwinning met pic. Ik verdubbel mn puntentotaal van 3 naar 6, en sta nu wat steviger op de 6e plaats.

Los Parasitos
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: speel creatief
Tactische vaardigheid: -

Middenveld: formidabel (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: wereldklasse (oud)
Linkeraanval: redelijk (oud)
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Nogmaals een vraagje mbt blessures.
Mijn toptrainee is er in de 32e minuut uitgestrapt, maar hij is licht geblesseerd enn kan wel trainen. Ik heb al eerder gelezen dat als hij voor vrijdag weer gezond is hij kan trainen, maar wanneer een speler er zo vroeg uit is gegaan, telt het dan wel voor hem als een gespeelde wedstrijd, of moet ik m woensdag weer opstellen en zijn vervanger die woensdag zou spelen, maar nu in de 32e minuut inviel dan woensdag reserve laten staan?
MAW hebben vandaag 2 spelers op 1 positie training gehad?
The great old Ludwig von...
Reply
Yep thats correct Wink Zelfs al heeft ie 1 sec gespeeld dan nog krijgt ie training.
Reply
thx dre, dan kan ik natuurlijk ff snel een skilltrader aanschaffen voor woensdag... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Gisteren uit tegen de nummer 8 verloren met 2-1. Pic, overschatting en een vroege blessure van een wonderbaarlijke spits dragen helaas niet echt bij tot goede ratings.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De dagen van de waarheid bij CdF Marshall. Gisteren vrij eenvoudig met 4-0 gewonnen van de nummer 7. PIC en een aanvallende vleugel maakten het feestje eenvoudig compleet.
Volgende week naar de nummer 1 (+3 punten), voorgaande wedstrijd thuis verrassend verloren. De weken daarna de nummer 5, 3 en 4... Komen we de komende weken goed door, dan is het kampioenschap binnen. Maar het begint bij komende week...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik zal mijn best doen niemand van je spelers te blesseren Big Grin
Reply
Ik heb niks gehoord van de gamemasters over de reden dat ik geblokkeerd ben.
Kan het te maken hebben met het feit dat ik op iemands computer heb ingelogd die geblokkeerd is?
Reply
Stefano Wrote:Ik heb niks gehoord van de gamemasters over de reden dat ik geblokkeerd ben.
Kan het te maken hebben met het feit dat ik op iemands computer heb ingelogd die geblokkeerd is?

Kan het iets mee te maken hebben? Man DAT is het gewoon. Lijkt me ook niet de slimste actie van je. Je bent net begonnen, een team is geblocked en daar log je op in. Lijkt me dan een zeer logische gedachtengang van de GM om het een aan het ander te koppelen.
Reply
De GM's verdenken die geblockte persoon ervan dat jouw team zijn tweede team is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat is slim van hem, aangezien ervaring wel spelers beter laat spelen maar niet meer salaris kost ;-) op dat nivo kan dat veel verschil uitmaken! Daarom is internationals hebben ook zo leuk ;-) ik heb er ook 2 :-P


Lance Wrote:http://maglio.simpelcity.nl/viewtopic.ph...d58e118bc9

Team van Milsbeek, speciaal vrijgegeven voor de HT-masters. Wel grappig om te zien dat ze qua stats niet echt fantastisch zijn, maar wat een ervaring. Verdedigers komen niet boven wonderbaarlijk uit, maar wat een vracht aan ervaring.
Reply
Mac Wrote:halfseizoenanalyse komt wat later helaas...ben nu op de helft ongeveer maar nu is ht veeel te langzaam om t af te maken. Denk dinsdag

kan je niet alvast een deel posten, ben wel benieuwd...om alles goed door te lezen kost je toch wel een uurtje
Reply
Ik heb momenteel ruim 400K op de bank staan, waar ik even niets mee doe. Aangezien ik nooit in een dergelijke situatie heb mogen verkeren, weet ik niet of ik nou wel of geen econoom aan moet nemen. In de regels staat:

Quote:Econoom - Als je veel schulden hebt of als je veel geld over hebt, dan kan je de econoom gebruiken om de rente te verlagen of om het overschot te investeren

Is het slim om in mijn situatie een econoom te nemen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
neen pas vanaf 500k is het enigszins rendabel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ah ok, volgende week dus (dan sta ik waarschijnlijk een 900K in de plus) :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
En dan dus langere tijd boven de 500k blijven LL! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Klote! Ik kan dus geen team meer aanvragen :letitallout:
Reply
Stefano Wrote:Klote! Ik kan dus geen team meer aanvragen :letitallout:

Misschien kun je een nieuwe IP adress geneneren op je PC.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply


Forum Jump: