The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
miljoentje op de bank en hoop morgen Sander Hoek voor 2 miljoen te verkopen...
En het liefst aan Djabs!

Dan 3 miljoen, tijd voor een nieuwe trainer en wat versterkingen, daarover moet ik nog even nadenken....
Reply
Marshall Wrote:Fak it! Twee form. verdedigers vanavond verkocht voor slechts 816k per stuk... Krijg je dus 742k van... Darn, daar moest een uitm keep van gekocht worden... dat wordt lastig nu. 1528k op de bank, met 200k krediet = 1728k... :oops:

Nu heb ik dus nog wat poen nodig voor een uitm keeper. Ik heb zondag een WO thuis dus dat zal me waarschijnlijk 80 a 90k opleveren en ik kan eventueel deze speler nog verkopen:

Pieter Rienks
TSI = 1 560 , 25 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

Doen of niet?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Fak it! Twee form. verdedigers vanavond verkocht voor slechts 816k per stuk... Krijg je dus 742k van... Darn, daar moest een uitm keep van gekocht worden... dat wordt lastig nu. 1528k op de bank, met 200k krediet = 1728k... :oops:

Waaronder 1 met matig passen toch? Had ik wel een miljoen voor over(als ik het geld had). Zit nu met 6 ton ofzo op de bank, had het dus toch niet gered.
Reply
yeps... helaas dus slechts voor 816k eruit gegaan... daarmee mijn plannen in de war gooiend (lijkt Kolonisten v C wel...)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:10-11-2004 Je ontvangt voor deze speler: 8 160 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.


Lekker, is mijn oude jeugdpull met destijds redelijk positiespel, redelijk vleugelspel als ik het me goed herinner. Was destijds 18, nu 19 en is er voor 408k uitgegaan met uitstekend vleugelspel.
Reply
De club zag helaas 3 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

pfff en dat na 1 nederlaagje
Reply
De club zag helaas 14 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
:cry:
Reply
Fabian Wrote:miljoentje op de bank en hoop morgen Sander Hoek voor 2 miljoen te verkopen...
En het liefst aan Djabs!

Dan 3 miljoen, tijd voor een nieuwe trainer en wat versterkingen, daarover moet ik nog even nadenken....

Ik denk dat 2 miljoen aan de hoge kant is.... kan echter moeilijk inschatten wat goed passen doet met de prijs.

Ik heb ook nog een speler te koop voor de meer gefortuneerden onder ons: Huibert Burgher is af te halen voor 7.600.000. Prijs is meer hoopvol dan realistisch.
Reply
Djabs Wrote:
Fabian Wrote:miljoentje op de bank en hoop morgen Sander Hoek voor 2 miljoen te verkopen...
En het liefst aan Djabs!

Dan 3 miljoen, tijd voor een nieuwe trainer en wat versterkingen, daarover moet ik nog even nadenken....

Ik denk dat 2 miljoen aan de hoge kant is.... kan echter moeilijk inschatten wat goed passen doet met de prijs.

Ik heb ook nog een speler te koop voor de meer gefortuneerden onder ons: Huibert Burgher is af te halen voor 7.600.000. Prijs is meer hoopvol dan realistisch.

Hmmmm 76.000 heb ik te besteden..... :wink:
Verschil is maar 2 nullen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
met een beetje geluk kan ik wel 760 000 bij elkaar krijgen...wie doet de laatste 0??
Reply
Kapitaal: 218 331 € (261 456) €

Ik bied :-k ....460k, een bijna uitmuntend verdediger en :-k ...ik zal mijn stadion omdopen in de Djabsarena. Niet genoeg. Dan... :-k ...bied ik nog naaktfoto's aan van Georgina Verbaan. Deal?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Djabs Wrote:
Fabian Wrote:miljoentje op de bank en hoop morgen Sander Hoek voor 2 miljoen te verkopen...
En het liefst aan Djabs!

Dan 3 miljoen, tijd voor een nieuwe trainer en wat versterkingen, daarover moet ik nog even nadenken....

Ik denk dat 2 miljoen aan de hoge kant is.... kan echter moeilijk inschatten wat goed passen doet met de prijs.

Ik heb ook nog een speler te koop voor de meer gefortuneerden onder ons: Huibert Burgher is af te halen voor 7.600.000. Prijs is meer hoopvol dan realistisch.

Waarom verkoop je hem, als ik vragen mag?
Reply
ik bied er nog een nachtje met mijn secretaresse bij!
Reply
Mac Wrote:ok dit is raar...ik zit dus ff te kijken voor een nieuwe spits want een van mn spitsen is in slecht vorm dus ik kijk ff bij mn economie heb ik opeens -50k....blijk ik gister opeens een spits gekocht te hebben terwijl ik t helemaal niet gemerkt heb Big Grin dacht dat ik m nooit voor die prijs zou krijgen

Maarten van Reenen (7022917)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.


Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 540
Loon: 1 360 €/week
Eigenaar: SkandalouZ Scoring
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak

en dat is weer een potentieel coach heb er nu 3 rondlopen ofzo haalt 3,5 a 4 sterren

Maarten van Reenen
TSI = 2 540 , 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider [Snel]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak


tadaaaa zoek het verschil
Reply
Mac Wrote:
Mac Wrote:ok dit is raar...ik zit dus ff te kijken voor een nieuwe spits want een van mn spitsen is in slecht vorm dus ik kijk ff bij mn economie heb ik opeens -50k....blijk ik gister opeens een spits gekocht te hebben terwijl ik t helemaal niet gemerkt heb Big Grin dacht dat ik m nooit voor die prijs zou krijgen

Maarten van Reenen (7022917)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.


Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 540
Loon: 1 360 €/week
Eigenaar: SkandalouZ Scoring
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak

en dat is weer een potentieel coach heb er nu 3 rondlopen ofzo haalt 3,5 a 4 sterren

Maarten van Reenen
TSI = 2 540 , 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider [Snel]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak


tadaaaa zoek het verschil

Lekker die ervaringsstijging :lol:
Reply
Tan Wrote:Waarom verkoop je hem, als ik vragen mag?

Dat mag. Cultuurshock: ik heb zat van middenvelders trainen en ik denk dat trainen van wingers me meer geld op gaat leveren.
Van training veranderen betekent dat ik natuurlijk geen 6 centrale middenvelders ga houden en voor Burgher kan ik in verhouding veel meer geld vangen dan voor andere spelers omdat hij nou eenmaal international is. Mocht ie niet weggaan voor deze prijs train ik tot einde seizoen positiespel en houd ik 'm vast; gaat ie wel voor deze prijs train ik volgende week wingers.
Reply
Djabs Wrote:
Tan Wrote:Waarom verkoop je hem, als ik vragen mag?

Dat mag. Cultuurshock: ik heb zat van middenvelders trainen en ik denk dat trainen van wingers me meer geld op gaat leveren.
Van training veranderen betekent dat ik natuurlijk geen 6 centrale middenvelders ga houden en voor Burgher kan ik in verhouding veel meer geld vangen dan voor andere spelers omdat hij nou eenmaal international is. Mocht ie niet weggaan voor deze prijs train ik tot einde seizoen positiespel en houd ik 'm vast; gaat ie wel voor deze prijs train ik volgende week wingers.

OK snap het, zou je het rekenkundig kunnen onderbouwen. Wat voor soort wingers ga je kopen en in welke categorie? In het begin kocht je trainees op redelijk, en verkocht je ze op uitstekend, later kocht je ze op uitstkend en verkocht je ze op briljant. Nu ben jij aanbeland bij?
Reply
Koop nu uitmuntende PM-ers van 18 jaar. Deze zijn nu aanbeland bij wereldklasse (Tuvbrant, Thijssen) en (bijna) wonderbaarlijk (Forsblom, Huurdeman).
Was van plan wereldklasse wingers van 19 in te kopen en in twee seizoenen door te trainen tot magisch/utopisch om ze dan voor veel knaken te slijten. Heb een berekening gemaakt. Verkoopbedragen zijn een zeer lastige inschatting voor dat soort spelers. Echter denk ik dat spelers van die klasse zeldzaam genoeg zijn om een goede verkoopprijs te garanderen. Daar komt bij dat ik zo 5 miljoen zou overhouden voor uitstekend coach. Als ik tijd heb, zal ik vanavond even een berekening posten. Wel een kwestie van een paar aannamen verifiëren. Grootste andere pluspunt dat ik zie zijn de verschillende tacktieken die je kan spelen. Wingers trainen betekent 3-5-2 of 3-4-3, counter of middenveld (wekelijks 2 verschillende tacktieken te gebruiken; beker en competitie).
Reply
Djabs Wrote:Wingers trainen betekent 3-5-2 of 3-4-3, counter of middenveld (wekelijks 2 verschillende tacktieken te gebruiken; beker en competitie).

Of 5-2-3, 2-5-3, 4-3-3, 5-3-2, 4-4-2...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Joh:

11-11-2004 Vereenvoudigde interface
De gradaties in de vaardigheden van spelers en coaches en in de stemming van fans en sponsors enz. zijn vanaf nu gelinkt aan de spelregels. Zo kun je voortaan sneller en makkelijker zien hoe goed of beroerd een betreffende gradatie eigenlijk is.

Op zich wel handig... Alhoewel een ervaren HT'er de rijtjes uit zijn hoofd kent uiteraard... Smile

En jammer dat ze de jeugdopleiding aan de spelerskwaliteiten linken Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
doet ie t nu dan eindelijk? stond er al 2 uur op maar niks deed t nog
Reply
Forever,

heb je nu een extreem overdreven Zelfvertrouwen bij je speler?
Of heb je dat op één of andere manier weten te temperen?
What, me worry?
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Forever,

heb je nu een extreem overdreven Zelfvertrouwen bij je speler?
Of heb je dat op één of andere manier weten te temperen?

Hij staat op wonderbaarlijk. En van de week heeft hij nog op sterk gestaan. Ik heb altijd 2 psychologen in dienst. En nog nooit last van onderschatting gehad.

en nu wel erg veel groene linkjes in mijn spelersoverzicht. Daar had het van mij niet gehoeven. Bij teamgeest, zelfvertrouwen, etc is het wel handig.
Reply
Grumble... had ik bijna een uitmuntend keep te pakken voor 1.7M msi ik net het laatste bod... 10k te weinig... is niet meer overboden Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Even een vraagje: ik word Hattrick Supporter wel een beetje zat nu, vooral vanwege de gezichten en rugnummers etc., ik vind het gewoon te druk en onoverzichtelijk. De bookmarks zijn echter wel handig... is er een optie om de gezichten en rugnummers ongedaan te maken?
Reply
yeps, gewoon in je algemene configuratie

Rugnummers weet ik ff niet
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Oke thanks Marsh dat zorgt vanaf nu voor een hoop minder irritatie! Ander vraagje; ik wil mijn spelers geselecteerd hebben op achternaam, niet meer op rugnummer. Als ik echter kies voor 'Selecteer spelers op... achternaam' in het spelersrijtje en ik log vervolgens uit en in, zijn de spelers weer geselecteerd op rugnummers #-o. Wat mee te doen?
Reply
opnieuw op achternaam selecteren als je inlogt Smile

Nee, serieus... als je de rugnummers verwijderd wordt ie in ieder geval op naam geselecteerd, alleen niet op achternaam. Volgens mij is dat niet standaard in te stellen

OH, ik zie al waar je rugnummers kunt verwijderen; dit moet per speler onder de speler zelf
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Overigens kunnen we binnenkort weer internationale friendlies spelen binnen de SD-clan. Ik heb een zuiderbuur uitgenodigd om hier eens te komen kijken. Hij heeft zich inmiddels geregistreerd en is door de SD-Hattrick files aan het worstelen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hmm is wel erg een beetje te groen op hattrick..ze konden beter heel wat eigenschappen niet aanvinken zoals vorm and leiderschap..beetje suf zo
Reply


Forum Jump: