The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ook even gloryhunten, na een heel seizoen de ME tegen nu eindelijk de ME eens in mijn voordeel!!!

FC Feyenoord2
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: uitmuntend (laag)
Centrale verdediging: formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)


CdF Marshall
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)



Aanvallend kon hij eigenlijk nooit een vuist maken maar hetzelfde geldt (misschien zelfs op basis van deze stats nog wel meer) voor mij... Toch een mooie goal erin geprikt en de eerste 3 punten zijn afgesnoept van de, op voorhand geschatte, grootste concurrent...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
een goed begin is het halve werk, dus 2-0 verloren Wink
Reply
T00L Wrote:een goed begin is het halve werk, dus 2-0 verloren Wink
Laten we hopen dat het niet voor iedereen geldt. 3-1 verloren, alleen treur ik er niet om. Het is toch een overgangsseizoen. Wel gepicced en TS is nu tevreden en na woensdag helemaal zoals ik het graag zie.
Reply
Ik begin alweer extra hoop te krijgen, ben een van de grootste concurrenten aan het bekijken, Borussia Monchenbratbach:

laatste 5 logins
10-04-2006 om 23:46 Via 82.73.***.***
10-04-2006 om 20:36 Via 82.73.***.***
06-04-2006 om 20:00 Via 129.125.***.***
05-04-2006 om 14:43 Via 82.73.***.***
03-04-2006 om 18:22 Via 82.73.***.***

=D> Nu hopen dat ie dit even volhoudt, ondertussen wel z'n wedstrijdjes wint en vlak voor mijn wedstrijd een paar flinke schorsingen krijgt Wink

En nummer 2 in mijn competitie :eeeek:, HAFC:

laatste 5 logins
11-04-2006 om 16:48 Via 82.72.***.***
09-04-2006 om 16:40 Via 82.72.***.***
27-03-2006 om 11:16 Via 82.72.***.***
20-03-2006 om 14:24 Via 82.72.***.***
19-03-2006 om 14:10 Via 82.72.***.***

Als dit zo blijft moet ik echt mezelf van kant maken als ik dit seizoen geen kampioen wordt... Grootste concurrent is de degradant uit div. V die ik net gisteren met 1-0 verslagen heb = 3 punten voorsprong. Deze twee die mogelijk er de brui aan gegeven hebben... :| :cheers:
Reply
Antidote Wrote:
T00L Wrote:een goed begin is het halve werk, dus 2-0 verloren Wink
Laten we hopen dat het niet voor iedereen geldt. 3-1 verloren, alleen treur ik er niet om. Het is toch een overgangsseizoen. Wel gepicced en TS is nu tevreden en na woensdag helemaal zoals ik het graag zie.

3-1 gewonnen van naaste concurrent. Dit seizoen eindelijk directe degradatie...

TS is wel woedend maar woensdag PIC-en we weer in de cup. :8:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Toch niet geMOTSt Herman? :oops: Kan je hele seizoen direct naar de kloten helpen... Hopen dat je nog even in de cup blijft en dat je kunt blijven PICcen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
1. Ruyven 980 stemmen
2. sjeetje 516 stemmen
3. babzy 357 stemmen
4. Geert-KHB 351 stemmen
5. Swiebie 153 stemmen
6. JapieJapie 109 stemmen
7. Blanco 104 stemmen

toch nog 104 stemmen cry! dat ruyven zou winnen stond allang vast natuurlijk valt me nog mee dat t verschil 'slechts' 400 was
Reply
Marshall Wrote:Toch niet geMOTSt Herman? :oops: Kan je hele seizoen direct naar de kloten helpen... Hopen dat je nog even in de cup blijft en dat je kunt blijven PICcen...

Uiteraard ge-MOTst. Ik ben daar moeilijk in. :wink:
Ik moet woensdag tegen een bot in de cup en zondag staat er ook een eitje op het programma....
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Ik bedoelde te zeggen dat ik daar NIET moeilijk in ben. #-o
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Hier een 0-3 nederlaag tegen een mede degradatiekandidaat. Geflatteerd, maar deasniettemin pijnlijk....
Ben nu naarstig op zoek naar een ervaren briljante middenvelder. Hopelijk ga ik het halen dit seizoen, maar het zal heel moeilijk worden...
The great old Ludwig von...
Reply
Even een vraagje, ik heb zojuist mijn middenveld versterkt met een briljante middenvelder. Echter om deze nog iets sterker te maken speel ik met het idee om een trainee in de competitie op positiespel te zetten en in de beker op winger. Deze heeft formi/formi. Ik versterk hiermee mijn middenveld, maar nu zie ik ook de optie centrale middenvelder naar de vleugel... In hoeverre vermindert dit het positiespel en verhoogt dit vleugelspel? Weet iemand dat en zo ja, raad je me dat aan of af?
Bij voorbaat dank....
The great old Ludwig von...
Reply
Centrale middenvelder naar de vleugel vind ik een waardeloze optie. Middenveld verzwakt flink en de vleugelaanval neemt m.i. nauwelijks toe. Ik heb deze optie in het tussenseizoen nog getest met mijn toptrainee (briljant vleugelspel, uitmuntend PM).

Om het middenveld verder te versterken kun je misschien nog een ervaren rot met formidabel PM aanschaffen, of zijn je centjes nu echt op?
Reply
mijn centjes zijn echt op.. Heb 2 x briljant, waarvan 1 ervaren en 2 keer uitstekend, ook ervaren. Echter mijn trainee voor winger heeft formi pm. Denk dat ik hem in de eerste wedstrijd pm laat spelen en tweede wedstrijd gewoon winger.
Dan heb ik 2 x briljant en 1 keer formi... Daarnaast gaan de ervaringspunten wat harder, alleen de kans op blessure wordt ook groter, dat is het risico...
The great old Ludwig von...
Reply
Mac Wrote:1. Ruyven 980 stemmen
2. sjeetje 516 stemmen
3. babzy 357 stemmen
4. Geert-KHB 351 stemmen
5. Swiebie 153 stemmen
6. JapieJapie 109 stemmen
7. Blanco 104 stemmen

toch nog 104 stemmen cry! dat ruyven zou winnen stond allang vast natuurlijk valt me nog mee dat t verschil 'slechts' 400 was

leuk om toch 104 stemmen te halen zonder een campagne.. wel afgang voor de rest :lol:
Reply
Ik zou inderdaad eerder wtm spelen dan mtw (?) ondanks mijn 'geen ervaring' met mtw...
Wat je verder nog kunt overwegen is een verd. aanvallend of een aanvaller verdedigend gitter... Weet eerlijk gezegd de invloed daarvan niet
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik zou ook MTW spelen en twee IM verdedigend. Je moet het toch van je vleugels hebben dacht ik zo. Succes gitter.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Gisteren 5-0 gewonnen van een degradatiekandidaat. Sta nu direct op doelsaldo bovenaan (maar dit zal waarschijnlijk niet zo blijven helaas...)
Team fysio force
Reply
ALs je je MF wil verbeteren, is WTM mijns inziens een aardige optie met die formi/formi, Gitter.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
hmm, lekker... zit (volgens alltid hattrick) in een van de zwaarste VIII-en.

Gerangschikt op loddar 5e, op AH-punten 14e :eeeek:
Reply
122e van alle VIe-divisies.... maar dat had ik al gemerkt aangezien ik van de nr. 2 van vorig jaar thuis met 6-1 verlies (Magische centrale aanval !!)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mijn league is er ook niet slechter op geworden, nu 37e van alle VI's. En dan PICte ik nog afgelopen weekend. :8: :wink:
Reply
ik heb zo t vermoeden dat ook ik in een erg zware poule zit, maar geen idee hoe ik dat kan uitvogelen. Kan iemand dat voor mij doen? VI.728
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ik heb zo t vermoeden dat ook ik in een erg zware poule zit, maar geen idee hoe ik dat kan uitvogelen. Kan iemand dat voor mij doen? VI.728

<!-- m --><a class="postlink" href="http://netherlands.alltidhattrick.org">http://netherlands.alltidhattrick.org</a><!-- m -->
Groepen
Divisie (VI) + groep (728) kiezen
dan staat er ergens: Groepsclassificering in divisie: 622

en voila
Reply
Ik zit in de 19 sterkste divisie IV (in Ierland). Niet gek dacht ik zo :8: .
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
T00L Wrote:
gittermaster Wrote:ik heb zo t vermoeden dat ook ik in een erg zware poule zit, maar geen idee hoe ik dat kan uitvogelen. Kan iemand dat voor mij doen? VI.728

<!-- m --><a class="postlink" href="http://netherlands.alltidhattrick.org">http://netherlands.alltidhattrick.org</a><!-- m -->
Groepen
Divisie (VI) + groep (728) kiezen
dan staat er ergens: Groepsclassificering in divisie: 622

en voila

hmm, oke thx, maar als ik dan kijk bij de nummer 622 staat er een andere poule...
The great old Ludwig von...
Reply
hoe ie dat doet weet ik niet, maar in die lijst sta je 624e... zal wel met afronding te maken hebben ofzo
Reply
Groepsclassificering in divisie: 204
TSI: 2308660 (: 288583)
Gemiddelde leeftijd: 24.3
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Groepsclassificering in divisie: 49
TSI: 3120040 (: 390005)
Gemiddelde leeftijd: 24.5
Reply
Oeps, foutje....

Kijk naar zijn logo en huiver....NK Buje (155334)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ow wat grof, duur geintje dat. speler met tsi van 75.000 die nu hotdogs staat te verkopen LOL
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: