The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kan wel inpakken deze week. Het was Gonzalez en Starace en dan 160 euro overhouden of Gaudio. Ik dacht dat Gaudio 25 punten zou halen en Gonzalez en Starace bij elkaar 22.

Gelukkig heb ik het de komende dagen retedruk, zodat ik me er niet al te veel aan kan ergeren.

Ik heb je gewaarschuwd... :8:
Pech noemen ze dit, Dennis. Niets aan te voorspellen. Malisse kan gewoon niet zoveel op gravel. Jammer dat Gaudio zijn niveau van voor Monte Carlo weer had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig klopt het inderdaad wel dat dit toernooi voor de echte gravelaars is...
Overwinningen van Malisse op Gaudio, Stepanek op Lopez en Henman op Di Mauro bevestigen dit inderdaad wel :roll:

ad ad... lopez en steppie zijn beide geen gravelspelers dus hier gaat 't zeker niet voor op. en henman is gewoon een goeie allroundspeler die verliest van een matige gravelaar. ook niks te maken met de snelheid van de baan dus.
maar ik hoop dat je gelijk hebt en dat ancic dus ook serra eraf blaast zometeen. dan heb jij niemand meer die ik niet heb en heb ik er nog 4 over + een flink aantal puntjes meer. maar dat is een ander topic. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
davy wint makkelijk. die mag verdasco eraf blazen volgende ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig klopt het inderdaad wel dat dit toernooi voor de echte gravelaars is...
Overwinningen van Malisse op Gaudio, Stepanek op Lopez en Henman op Di Mauro bevestigen dit inderdaad wel :roll:

ad ad... lopez en steppie zijn beide geen gravelspelers dus hier gaat 't zeker niet voor op. en henman is gewoon een goeie allroundspeler die verliest van een matige gravelaar. ook niks te maken met de snelheid van de baan dus.
maar ik hoop dat je gelijk hebt en dat ancic dus ook serra eraf blaast zometeen. dan heb jij niemand meer die ik niet heb en heb ik er nog 4 over + een flink aantal puntjes meer. maar dat is een ander topic. :wink:
Maar dan winnen Baghdatis, Federer en Hrbaty ook en dan heb jij er nog maar een.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nalbi heeft ook de break al. die mag vicente en jcf er achter elkaar afmeppen. zijn toch allebei iets te vaak gekozen.

come on nalbi
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig klopt het inderdaad wel dat dit toernooi voor de echte gravelaars is...
Overwinningen van Malisse op Gaudio, Stepanek op Lopez en Henman op Di Mauro bevestigen dit inderdaad wel :roll:

ad ad... lopez en steppie zijn beide geen gravelspelers dus hier gaat 't zeker niet voor op. en henman is gewoon een goeie allroundspeler die verliest van een matige gravelaar. ook niks te maken met de snelheid van de baan dus.
maar ik hoop dat je gelijk hebt en dat ancic dus ook serra eraf blaast zometeen. dan heb jij niemand meer die ik niet heb en heb ik er nog 4 over + een flink aantal puntjes meer. maar dat is een ander topic. :wink:
Maar dan winnen Baghdatis, Federer en Hrbaty ook en dan heb jij er nog maar een.

aan het eind van de dag weten we al iets meer. morgenavond helemaal. rochus-baghdatis is inderdaad belangrijk. de winnaar kan ver komen. en beide spelers zijn weinig gekozen. hier is dus 't verschil mee te maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nalbi is in de top 100 meer gekozen dan Vicente en Ferrero dus die mag er van mij af. Bovendien heb ik lang over hem getwijfeld dus hij mag zsm uit. Maar als hij dit wint, moet hij zeker ook Ferrero verslaan voordat hij verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rochus is veel gekozen en die moet dus eigenlijk verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik kijk alleen na de top 25 en naar onze forumsubleague. in de top 25 is nalbi minder gekozen dan zowel vicente als ferrero, dus hup nalbi. in de subleague is nalbi helemaal niet gekozen en vicente en ferrero wel een paar keer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4 van mijn mannen staan op de baan. Nadal, Vicente, Rochus en Ferrero. Behalve Vicente verwacht ik ze toch wel allemaal door...
Reply
Ad Wim Wrote:Rochus is veel gekozen en die moet dus eigenlijk verliezen.

o.a. door mij, dus hup kleine belg. daarnaast hebben o.a. arco en haggie baghdatis. dus best belangrijk dat ie wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nieminen lijkt ook wel hersteld van z'n ziekte. set en break voor tegen grosjean. pijnlijk voor haggie, die met baghdatis en grosjean 2 risicovolle spelers heeft gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Erg risicovol en eigenlijk kan ik alleen Baghdatis een heel klein beetje begrijpen, maar volgens mij kan hij niet zoveel op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En het is natuurlijk ook stom dat ik Gaudio heb gekozen. Ik had voor zekerheid met Gonzalez en Starace moeten gaan. Maar ik wilde iemand die weinig mensen zouden nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal rost Moya van de baan, 6-1! Beetje leuk om te zien, CC?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rochus en Ferrero toch!! Komop!! =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal rost Moya van de baan, 6-1! Beetje leuk om te zien, CC?

niet echt. veel te eenzijndig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:Rochus en Ferrero toch!! Komop!! =D>

Rochus verliest 1e set met 7-5 (had op 5-4 een setpoint) en Ferrero maar liefst 4-0 achter tegen PHM.

Moya en Vicente lijken een maatje te klein voor Nadal en Nalbi.
Of moeten de spanjolen (behalve Nadal) nog ontwaken uit hun Siesta?

:razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
2 bp moya
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O ja, Mathieu is een choker. Dat komt dus nog wel goed met Ferrero... Rochus werkt een breakpunt weg in zijn eerste servicegame in de 2e set. Komop jongen!!
Reply
ferrero 0-5 tegen PHM. gaat hard. phm moet wel heel erg choken wil ie dit nog weggeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
de partij kantelt. moya is nu de betere.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*4-1 moya
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
vicente *2-0 15-0 tegen nalbi.
PHM 6-1 tegen JCF.

aparte ontwikkelingen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5 games op rij voor moya nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:5 games op rij voor moya nu.

Is dat zo? Volgens mij niet. :roll:
Reply
van 6-1 1-0 naar 6-1 1-5 toen ik dat typte.

6-1 2-6 nu. nadal begint met serveren in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:van 6-1 1-0 naar 6-1 1-5 toen ik dat typte.

6-1 2-6 nu. nadal begint met serveren in de 3e.

Oke...

Derde set gewoon weer met 6-1 of 6-2 naar Nadal. :wink:
Reply
als nadal er hier uitgaat, dan is arco nu al weer de grote winnaar. die man moet een gave hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:als nadal er hier uitgaat, dan is arco nu al weer de grote winnaar. die man moet een gave hebben.

Mooi dan komt het nog goed met Ferrero :Big Grin
Reply


Forum Jump: