The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mac Wrote:Ik ga naar brasil volgende week!
Marcelo Antunes Preto kreeg een beetje heimwee en wilde graag dat ik de uitdaging van eent eam uit brazilie aannam en dat is dus gebeurd Smile

en ik speel volgende week tegen een 2de klasser uit Thailand...ik heb eergister een Thaise spits gekocht vandaar de keuze voor Thailand. Tegenstander is Pink&Blue FC (2de in II.4), we spelen volgens bekerregels en de laatste 2 thuiswedstrijden in friendly's kwamen er respectievelijk 3759 en 2880 mensen naar het stadion. Daarmee haal ik die €6.000 er wel uit denk ik...

EDIT: wedstrijd wordt gespeeld om 5:30 's ochtend...weet dus als 1 van de eerste SD'ers de uitslag van de friendly...

EDIT2: hij heeft 2 internationals en een Nederlandse coach :lol:
Reply
Mijn coach Hector wordt hoogstwaarschijnlijk coach van de U-20 van Chili !

Enne, Mac, ben je al bijna klaar ?

:wink:
Reply
if position fabian = 1 then extend release date "analyse" by 2 weeks
Reply
Thanx iedereen nog voor de felicitaties, ronde 10 zal heel lastig worden maar beschouw mezelf zeker niet kansloos. Ga dan ook niet piccen maar met mijn A team voor ronde 10. Wink

Mukkus natuurlijk feli echt top! Djabs erg jammer gezien middenveld misschien idee om binnenkort een spits van me te kopen. Wink
Reply
Ik ben van nature vrij ongeduldig en ik meen dat ik me de laatste week vrij geduldig gedragen heb, maar nu begin ik zo langzamerhand zeer gefrustreerd en pissed te raken!!!! Mijn team is vorige week maandagavond laat geblocked, vorige week dinsdag heb ik mijn eerste mails naar de Nederlandse GM gestuurd, vorige week woensdag naar de Global GM, afgelopen dinsdag opnieuw naar de global en gisteren nogmaals naar de Nederlandse GM. Nog altijd geen respons, niks, nada, noppes.... Dit pleit absoluut niet voor hattrick!!! Het spel is leuk maar de service hebben ze zeer slecht op orde!!! Ik begin de neiging te krijgen om tegen wat deuren teb gaan schoppen, letterlijk en figuurlijk!!!

:letitallout: :letitallout:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Niet doen Marsh krijg je anders nooit meer een team. Betreft blocken moet je betreft regels(daarom hebben wij ze hier niet Wink) zeer rechtlijnig zijn. Wanneer teams handelen met z11de IP is het blocken. Dit weet eigenlijk wel iedereen maar heb het je nooit zo rechtstreeks willen zeggen. Wink
Je intenties waren misschien niet slecht maar dat kan HT niet per geval beoordelen en zijn daarom zo rechtlijnig. Persoonlijk vind ik dit een goede zaak gezien er weinig cheaters zijn(zeker niet bij de top). Lullig dat jij nou net een geval bent die in de grijze zone zit. Marsh echt kut voor je maar je zal opnieuw moeten beginnen. :cry:
Reply
Best, prima, liever niet, maar okay... Maar LAAT ZE DAT DAN GEWOON VERMELDEN!!! Ik zit nu alweer een anderhalve week te wachten op een respons maar die krijg ik niet... :roll:

Jammer, maar okay als ik opnieuw moet beginnen, maar geen antwoord geven is in mijn ogen een zeer slechte zaak!!!

Ook snap ik je volgende uitspraak niet:
Quote: Je intenties waren misschien niet slecht maar dat kan HT niet per geval beoordelen en zijn daarom zo rechtlijnig. Persoonlijk vind ik dit een goede zaak gezien er weinig cheaters zijn(zeker niet bij de top).

???
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als er een grijs gebied ontstaat zijn er altijd weer personen die dat weten te misbruiken. Dit is dus de manier om cheaten uit het spel te houden. Dus een goede zaak, duidelijk is natuurlijk dat ik in jouw geval er helemaal niet blij mee ben.
Reply
ja, maar je zegt dat het een goede zaak is omdat er maar weinig cheaters zijn... Dus heel weinig personen verneuken het voor een grote groep?? Dat is wel heel extreem...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:ja, maar je zegt dat het een goede zaak is omdat er maar weinig cheaters zijn... Dus heel weinig personen verneuken het voor een grote groep?? Dat is wel heel extreem...

Het is juist dat er veel cheaters zijn en weinig gevallen zoals jij. Het is gewoon dom om transfers met z11de IP te doen. Heel lullig Marsh maar je had het moeten weten.
Reply
Jazz, je meldt hierboven precies het omgekeerde, maar goed...

heb geen transfers met dezelfde IP gedaan... Ik ben er vanuit gegaan dat ze zouden zien dat ten tijde (en daarvoor) van de transfers wij beiden (TEGELIJK!!!) on line waren van twee verschillende IP's!! Daarna zijn er geen transfers gedaan toen we vanaf dezelfde IP inlogden...
Ze kijken wel heeeeel erg beperkt, echt schandalig vind ik dat!

(NB: vind het uberhaupt belachelijk dat er geen transfers onderling mogen gebeuren. Als het normale bedragen zijn... maar goed, die discussie hebben we al gehad)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Het mag wel maar je moet het fff melden bij een GM. Als het een goede speler voor een behoorlijke prijs is wordt het goedgekeurd. Eerst vragen dus! Tevens is het zo dat jij direct weer 1 van die speler op de TL hebt gezet. Tevens kan je met vrienden ook heel makkelijk cheaten. Dus tegelijk online zijn gaat helemaal niet op. Het is handelen met een IP waar je zelf ook op inlogd.
Reply
Ik heb uiteindelijk besloten om toch maar een clown aan te schaffen aangezien ik het niet kon laten om hem te laten schieten. Hij stond te koop bij een league-genoot van me en ik heb er 60.000 voor betaald. Zijn salaris is zo'n 700 euro per week goedkoper aangezien mijn oude clown een keepert was.

Quote: Ata Köklü (15821926)
32 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 540 €/week
Eigenaar: FC Box
Waarschuwingen: 0

Stats zijn niet intressant

Maakt toch niks uit dat hij 32 is ???
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
lijkt me niet nee, clown gebruik je toch niet om wedstrijden te laten spelen...
Reply
Klein detail, maar toch nog even de stats van mijn wedstrijd:

Aguias de Cortiça - Eirik Bakke 1 - 4

0-1 Kent Cates (36)
0-2 Michael Skogborg (82)
0-3 Kent Cates (82)
0-4 Christopherus Heimfeld (82)
1-4 David Peralta (85)

:lol:

Aguias de Cortiça (no. 1 in Portugese VI)
Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)

23,5*

Eirik Bakke
Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: slecht (oud)

22,5*

Overigens vandaag ook nog 14k gevangen voor jeugdpull Jans Deen (19) die voor 690k te koop stond, heeft uitstekend vleugelspel en redelijk positiespel, werd vorige maand al voor 408k doorverkocht Smile.
Reply
Volgende week reizen we af naar Latvia voor een friendly tegen de nummer 1 van een divisie V... stats in de competitie zijn op zich niet al te hoog, vergelijkbaar met een redelijk VI hier denk ik. Desondanks verwachten we niet teveel, we gaan immers voor het vlaggetje Wink.
Reply
Ik reis volgende week af naar het land waar voetbal een 'cultuur' is...

Italia!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Ik had van de week gemeld dat ik opzoek was naar potentiele U20 kandidaten. Zo had ik er één gevonden uit noord-ierland voor en bedrag van 50k. Vergeleken met spelers uit soort gelijke landen ben ik er goed mee weg gekomen. Als dit werk dan kan het nog leuk worden.

Kunnen jullie de onderstaande U-20 speler nog herinneren uit Jamaica.
Hij is verkocht voor: 02-12-2004 Arnett Gardens F FC Totoroots 1 084 000 € 420 :eeeek: :eeeek:
Een Andere speler die ik op het lijstje had die niet eens U20 is met redelijk scoren, zwak passen en koppen Marcel Alzate (48443863) 661k.
Antidote Wrote:Martin Lamb (38129648)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Maakt deel uit van het U-20 Jamaica-team!

Nationaliteit: Jamaica
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 600 €/week
Eigenaar: Arnett Gardens F.C
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Reply
Marschall, ik wou alleen ff zeggen dat ik het klote vind dat je nog steeds geblocked bent. Ik kan best begrijpen dat je deuren in wilt trappen. Ik vond bijna een week al erg, maar bij jou duurt het wel heel erg lang. Jij en Phoebus hebben tot heden nog steeds niks van GM vernomen en dat vind ik wel een kwalijke zaak. Zet dan niet in je auto.-mail dat het enkele uren tot enkele dagen kan duren.

Het is niet eens zo zeer dat je langer dan een week zonder HT kan, maar dat er geen mogelijkheid is om je team te checken. Als of iets waar je hard aangewerkt heb je ontnomen is.

Hopelijk zal je spoedig antwoord krijgen en ben je er weer back in business. Ik zal een gebedje voor je doen. [-o<
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Dank je Anti, maar ik zie het, zoals Jazz ook al aangaf, somber in....
Zonde dat op zo'n manier een team in opbouw je ontnomen wordt. Maar zoals eerder aangegeven vind ik dat nog niet eens het allerergst... Het is absoluut zonde, maar goed, opnieuw beginnen is ook al wel een uitdaging. Ik vind het alleen kut dat je dan zolang moet wachten tot je een nieuw team krijgt, en wat krijg je dan?

Maar het allerergste vind ik nog wel, en jij geeft het ook al aan, dat de GM's totaal niet reageren.... Helemaal niks... Geef dan gewoon wat service en meld iig gewoon dat je geblocked bent... Als het waar is wat jij eerder zei, dan hoop ik dat ik dit weekend verlies (als ik nog niet unblocked ben)... Dan heb ik nog een kans om te degraderen naar VII. Is ook leuker voor mijn leaguegenoten; als ik geblocked blijf dan is het leuker als ik gewoon pleite ben uit de league...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als ze besluiten om jou toch geblocked te houden en mijn stelling is juist, dan zou ik vragen of je nog eenmaal mag inloggen en/of dat hun al jou spelers te koop willen zetten. En dan bij vermelden dat jou blocking niet ten nadele moet komen van andere managers waarvan je spelers heb gekocht. Dat hun spelers door worden getraind en hun percentage horen te vangen. Hiermee toon je aan hun dat je een eerlijke speler bent, maar je dan heb jij het voordeel dat je alle wedstrijden verliest en eerder zult degraderen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ja hoor ik heb een tweede potentiel U-20 speler binnen gehaald voor de magische bedrag van 38k :Big Grin. Deze jonge komt uit panama. Panama draait nog maar 2 seizoen mee en de huidige U20 selectie zitten 4 spelers van 20 jaar. Daarachter zijn er niet bijster veel spelers.
Volgende week ga ik eindelijk een goed coach aanstellen. Ja ik weet het! Het heeft te lang geduurd. Voor iedereen aan het regelen en zelf er nog niks van bakken.

Quote:Dionisio Vivas (48518597)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Panama
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 535 €/week
Eigenaar: wu-tang-klan
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Hij heeft weinig bij stats, maar ik ga toch SP trainen in de tussenseizoenen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Anti; de volgende keer dat je zo'n soort speler vind die trainbaar is op PM, wil je me dan een seintje geven? Een U-20'er lijkt mij ook wel heel erg leuk.
Reply
Bakke Wrote:Anti; de volgende keer dat je zo'n soort speler vind die trainbaar is op PM, wil je me dan een seintje geven? Een U-20'er lijkt mij ook wel heel erg leuk.

Zoeken Bakke, zoeken!!!

En Anti, goed idee!!!

EDIT: YESYESYES!!! De eerste respons is binnen, het nadeel is alleen dat het weinig inhoudt....

Quote:Please e-mail GM-Tardelli at <!-- e --><a href="mailto:nederland@hattrick.org">nederland@hattrick.org</a><!-- e -->
include following information: Ticketid=43109

/GM-Chrysaetos
--------------------------
Global GameMasters
<!-- e --><a href="mailto:Global@hattrick.org">Global@hattrick.org</a><!-- e -->

Ik ga dus even direct GM-Tardelli benaderen met het bericht.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ah, we zitten er financieel weer een stukkie beter voor. Mn onvoorspelbare uitmuntende verdediger van gisteren is echter helaas niet naar Dre gegaan. Het beginbod van 1.2 mil was niet voldoende om de speler binnen te hengelen. Sterker nog, de gozert ging weg voor bijna 1.4 mil. En dat terwijl ik 'm eerder voor 1.3 mil erop had gezet en hij toen niet was verkocht. Typisch Hattrick.

Maar goed, nu dus 1.6 mil in de plus, eens even kijken wat daarmee gedaan zal worden. Zondag is D-day wat dat betreft...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Hoe lang duurt het eigelijk vooraleer een transfer afgerond kan worden. Ik heb op een speler geboden wiens deadline om 9:53 is.. en op 9:54 bied iemand er nog op=>ik ben hem (bijna) kwijt.. Hoe lang moet dat bod blijven staan :!:
Reply
Ha!, hij is binnen, voor 2000€ meer wat het bod nu op 5000€ brengt. Ik weet niet of hij voor iets goed is, maar het is het beging van mijn verjonging :wink:

Alco Weelink (38597822)
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 540 €/week
Eigenaar: SK Psycho
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
Reply
Zou ik deze ook proberen?

Claus Jensen (39615205)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 540 €/week
Eigenaar: Shrek's Bobler
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: wereldklasse

deadline om 10:18
huidig bod 16000€
Reply
Oh kee....dit is een verdediger trainee?

Edit: Ging om de speler die je al gekocht. Zou deze speler zeker in de gaten houden, al verwacht ik dat ie nog wel (flink) zal stijgen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Geen idee, wat ik er nu mee moet doen :roll:
Reply


Forum Jump: