The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Coach naar matig leider :letitallout:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bij mij is mijn coach net naar zwak scoren gegaan Big Grin matig leiderschap had ie al
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik kom weer ff tusse door, Smile

Ik heb mn diploma! =D> =D> =D> Dank u Tongue

Ook mn competitie wedstrijd gewonnen met 4-1. Smile
En ook een verdediger gekocjt voor 50 k. Met Goed verdedigen en uitstekende conditie.

Big Grin dat jullie het maar even weten Smile
Rijperomein = Verleden tijd,
Mijn Travian naam = [b]Livius[/b]!
Reply
das mooi...
Conditie is overigens niet belangrijk voor verdedigen, maar altijd leuk Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Gefeliciteerd! Competitiewedstrijden maken je carriere dus die zijn wel belangrijk Wink
Op naar promotie!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bedankt allen Smile

Maar wat zou ik gaan trainen?..
----
edit:

Mn teamgeest ging wel naar benede toen ik de speler kocht. Gebeurd dit vaker? En wat kan ik hier aan doen?
Reply
Rijperomein, ik snap het niet helemaal. Je koopt een speler maar je bent er nog niet uit wat je gaat trainen. Als ik naar je team kijk, zou je zeggen verdedigen trainen, maar je hebt net een speler gekocht. Is die 17 of 18 jaar?

Tegen een daling van de teamgeest na een aankoop kan je niet echt veel doen volgens mij.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Daling van een teamgeest zal altijd plaatsvinden als je een speler koopt. Meestal merk en zie je er (nagenoeg) niks van, soms valt ie gewoon verkeerd (koop een speler met allures en je krijgt dat nou eenmaal Wink) en daalt daardoor de TS. Niks aan te doen.
Verder idd agree met LL: EERST training bepalen, dan kopen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Kwas van plan om verdediging te gaan trainen of conditie.. maar aangezien conditie niet zo boeiend is volgens sommige hier, doe ik wel Verdediging. Smile

En die speler is een tikkie ouder, Zo'n 2 keer ouder.. 33 jaar..
Rijperomein = Verleden tijd,
Mijn Travian naam = [b]Livius[/b]!
Reply
en is het een verdediger?
Reply
Okay, en daarmee is les 1 die we vorige week gaven al nutteloos geweest... :roll: Geen spelers kopen voor je weet wat je gaat trainen... Uberhaupt voor je iets weet... 33jarigen is zonde van je geld... Of het moet een >Goed ervaring >Matig leiderschap speler zijn.
Te trainen is ie niet meer, dat is enkel een speler die tot max 21/22 is, bij voorkeur tot 20 zelfs... Dusss... 50k weggegooid, door de plee gespoeld, het raam uitgeflikkerd op een winderige dag... Dag geld, daaaahag!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Je wilt verdedigen gaan trainen? koop 8 17 jarige met redelijk verdedigen en 2 18 jarige met goed verdedigen of zo. DIe train je dan een poosje door, waarna je ze voor meer geld weer verkoopt.

Van dat geld koop je nieuwe trainees, en versterk je je team enz enz
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Precies, zonde van je geld dus! Je hoeft niet te luisteren naar de wijzen op het forum, maar het zal je wel helpen :wink:

En conditie trainen was wellicht alleen een optie voor het geval je nog geen training had bepaald en daar nog geen spelers voor had aangeschaft. Maar je was niet van plan om een seizoen conditie te trainen neem ik aan?

Als je van plan bent om verdedigers te gaan trainen, verkoop je alles uit je team wat je niet nodig hebt (dus ook je net aangeschafte speler), ontsla je spelers waar je niets aan hebt (en niet kan verkopen) en koop je 17+18-jarige trainees zoals Jansoe aangeeft. Train die door totdat ze een paar levels zijn gestegen en dan verkoop je ze weer.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Rijperomein Wrote:Kwas van plan om verdediging te gaan trainen of conditie.. maar aangezien conditie niet zo boeiend is volgens sommige hier, doe ik wel Verdediging. Smile

En die speler is een tikkie ouder, Zo'n 2 keer ouder.. 33 jaar..

Conditie is zeker wel belangrijk, maar niet voor je verdedigers...
The great old Ludwig von...
Reply
Oke, Slechte eerste week dus Sad
Hoeveel spelers moet je minimaal in je team hebben?
Moet ik zoveel mogelijk spelers gaan ontslaan?..
Ookal zijn het aanvallers of midds?
Rijperomein = Verleden tijd,
Mijn Travian naam = [b]Livius[/b]!
Reply
Lees je PB of IGM op travian Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Of beantwoord het gewoon op het forum Depor, zodat mensen eventueel nog kunnen aanvullen :roll:

Rijperomein Wrote:Oke, Slechte eerste week dus Sad
Hoeveel spelers moet je minimaal in je team hebben?
Moet ik zoveel mogelijk spelers gaan ontslaan?..
Ookal zijn het aanvallers of midds?

Minimaal in je team: 11 basisspelers voor competitiewedstrijden (waarvan de spelers op een bepaalder linie dus <20jr zijn) + trainees afhankelijk van je trainingsstijl en het daarmee samenhangende trainingsplaatsen (bijv. verdedigers 5, aanvallers 3, etc) + elke linie minstens één reserve = minimaal 17/19, bij voorkeur meerdere reserves dus minimaal 21/22.
Spelers enkel ontslaan als je ze echt niet meer kwijt kunt en ze geen aanvulling op je team vormen. Hebben ze nog ergens een matig op hoofdstat (verd., positiesp., scoren, keepen) en zijn ze niet 30+ dan gewoon op de lijst plaatsen voor 0.0k of 1.0k. Denk eraan bij oudere spelers naar de ervaring en leiderschap te kijken, kan nog een potentiele coach tussen zitten...
Probeer in elk geval je basis11 op bij voorkeur minimaal goed te hebben op de hoofdstat en niet ouder dan echt max. 31, liefst zelfs niet ouder dan 28jr.
Reply
Er valt vandaag echt totaal NIKS te doen in Hattrick... bagger zeg. Dan maar nutteloos op de TL zoeken. Of voor school werken... :roll:
Reply
Zit ook een beetje rond te struinen... Moet voor maandag nog een artikel schrijven maar echt totaal geen zin Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Iets wat mij opvalt is dat ik steeds meer teams zie (met name in de hogere klassen) die hun totale verdediging, aanvallend zetten en er ook gewoon middenvelders plaatsen. Dit lijkt veelal zijn vruchten af te werpen. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt in de toekomst, want ik vind dit niet echt reeel...
The great old Ludwig von...
Reply
Is er misschien iemand die het openingsbod wil(en kan) neerleggen a €850.000 voor deze middenvelder(dan kan ik vast gaan shoppen):

Sérgio Quental (74997008)
20 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Ik spreek Português!


Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 4 250
Loon: 4 272 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Tan's Godenzonen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Reply
En ja hoor, vorige week mijn beste trainee en meteen mijn beste speler eruit getrapt ( 4 weken), en nu mijn 1-na-beste trainee en speler eruit getrapt :letitallout:

edit: ook voor 4 weken eruit, ...zooi



Wel een nog niet eerder gelezen commentaar:
69 minuten: Tot frustratie van het thuispubliek slaagde Ab Bleser er, na een prachtige actie op de rechterflank, niet in om de achterstand van datzaltochzekerniet te verkleinen. Hij werd buitenspel gegeven, hoewel de man langs de lijn niet eens vlagde.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Uitwedstrijd tegen een minder team heerlijk met 2-1 gewonnen Smile ! Twijfelde nog even over PIC of Normaal, durfde het uiteindelijk niet aan met PIC. Prima stats, goeie goals. Wel weinig goals in verhouding tot het aantal kansen (zes). Maar goed, we klagen niet Smile. Sta nu op 3 overwinningen, 1 gelijkspel en 1 verlies. Dreigt er dan eindelijk lijfsbehoud in VI?

Wammes United
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: uitmuntend (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: buitenaards (oud)
Linkeraanval: redelijk (oud)

37,5 ster

Himmelsblå IF
Middenveld: briljant (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)

45,5 ster
Reply
De koppositie overgenomen van Makaveli door een 5-2 overwinning op diezelfde ploeg. Hakkuh En dan miste ik nog een geblesseerde reusachtig middenvelder:

Mkks F.C. (60,5*)
Middenveld: formidabel (heel laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
HatStats 266
LoddarStats 24.15
PStats 30.55

Opvallend: Dit seizoen nog niet meer dan 30.000 toeschouwers gehaald, zelfs vandaag niet! Speel je thuis tegen de koploper, iedereen tevreden, lekker weer, goede resultaten....vreemd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heel vreemd inderdaad Mkks, ik had dit seizoen ook na een 4-0 overwinning voor 17.000 toeschouwers (capaciteit: 30.000) de volgende week slechts 23.000 toeschouwers...
Reply
En met 350k aan salarissen per week, zijn recette-inkomsten per 2 weken: 190.000 euro. Dat hou je niet lang vol.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN LELYSTAD!!!!

Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Icon_twisted
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
hoezo helemaal niets... ik win gewoon met 4-3 hoor Wink


En lekker hoor Jansoe Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik win met 4-0 Smile Maar een nette overwinning. Ik denk dat ik me even moet gaan bemoeien met het team van Rico want dit schiet niet op.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Je trainer Göran Torsson heeft het volgende vastgesteld:

Göran Torsson:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Vroeger was hij goed in passen, nu is hij er redelijk in geworden.


noooooh
Reply


Forum Jump: