The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
ik bied maximaal 300k :razz:
Reply
Fulton Wrote:Kort vraagje, 'k weet het niet zeker:
een speler van me is zondag uitgevallen met +1, bruised but training
betekent dit dat ie gewoon training krijgt vrijdag of moet ie woensdag spelen om training te krijgen? en krijgt die invaller ook training
als ze allebei training krijgen zou ik dus in principe 7 spitsen kunnen trainen in de week, maar die speler die uitgevallen is heeft de wedstrijd van zondag niet als laatste wedstrijd staan....

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Reply
Moker heeft me net ook al op die regel gewezen idd, maar het bod wat Moker had staan kwam niet echt in de buurt van het verkoopbedrag vandaar dat ik ook een bod deed....speler is inmiddels verkocht voor 310k
Reply
Nieuwe spits gekocht. Ik ben er heel blij mee. Hij moet alleen nog in vorm stijgen.

Francesc Xavier Moreno
TSI = 1 500 , 25 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

"Xavi Moreno" zal zijn debuut gaan maken tegen Mkks FC. Gekocht voor 191k by the way. Redelijke prijs al zeg ik zelf. Wat vinden jullie van mijn 'topper'?
Reply
leuke speler Moker alleen jammer van z'n waardeloos ervaring op z'n 25ste
Reply
Fulton Wrote:Kort vraagje, 'k weet het niet zeker:
een speler van me is zondag uitgevallen met +1, bruised but training
betekent dit dat ie gewoon training krijgt vrijdag of moet ie woensdag spelen om training te krijgen? en krijgt die invaller ook training
als ze allebei training krijgen zou ik dus in principe 7 spitsen kunnen trainen in de week, maar die speler die uitgevallen is heeft de wedstrijd van zondag niet als laatste wedstrijd staan....

Je kan inderdaad 7 spelers trainen deze week. De spelers die zondag hebben gespeeld(de geblesseerde, maar die wel training krijgt) en z'n invaller hoef je woensdag NIET op te stellen. Wat betreft de laatste wedstrijd > was het niet laatste volledige wedstrijd. Je hoeft je daar niets van aan te trekken in ieder geval.
Reply
Even een kleine aanvulling: als een speler zondag geblesseerd raakt en vrijdag staat er dat hij +2 of +5 is dan traint hij ook gewoon die week!!
Reply
Djabs Wrote:Even een kleine aanvulling: als een speler zondag geblesseerd raakt en vrijdag staat er dat hij +2 of +5 is dan traint hij ook gewoon die week!!

Weet je 100% zeker dat dit zo is?
Reply
excuse me? volgens mij is dat idd niet zo djabs! alleen als er staat licht geblesseerd maar kan wel trainen traint ie mee...waarom staat er anders maar kan wel trainen :roll:
Reply
Atanase Moroianu
TSI = 2 350 , 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Gekocht voor 216k. Speelt woensdag als winger to middle tegen Mkks FC.
Reply
Leuke speler, Mokert. En een mooi prijssie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De leukere berichten:

28-12-2004 Je ontvangt voor deze speler: 15 000 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
27-12-2004 Je ontvangt voor deze speler: 220 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
27-12-2004 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 50 120 €

En zo zijn we door moederclubgeld weer bijna op 0.0 terug Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Tan Wrote:Je kan inderdaad 7 spelers trainen deze week. De spelers die zondag hebben gespeeld(de geblesseerde, maar die wel training krijgt) en z'n invaller hoef je woensdag NIET op te stellen. Wat betreft de laatste wedstrijd > was het niet laatste volledige wedstrijd. Je hoeft je daar niets van aan te trekken in ieder geval.

ah, bedankt voor de info. helaas is m'n 7e trainee nog gebleseerd (+1)
Reply
Mac Wrote:excuse me? volgens mij is dat idd niet zo djabs! alleen als er staat licht geblesseerd maar kan wel trainen traint ie mee...waarom staat er anders maar kan wel trainen :roll:

Omdat je hem dan wel op kunt stellen, Macje, en dus kan hij spelen/trainen.

Djabs heeft het goede antwoord in deze...
Reply
sorry maar dat staat er ook wel eens als er gewon +1 staat hoor...dan staat er ook licht geblesseerd maar kan wel trainen.

bij een pleister staat er:
licht geblesseerd, maar kan wel spelen.

toch een wezenlijk verschil
Reply
Djabs Wrote:Even een kleine aanvulling: als een speler zondag geblesseerd raakt en vrijdag staat er dat hij +2 of +5 is dan traint hij ook gewoon die week!!

Spelers met +2 of meer die trainen? Mac heeft gelijk spelers met +1 kunnen wel trainen maar niet spelen, pleister kan spelen(iets minder dan normaal) en trainen. Bronvermelding bij zo'n omstreden statement is wel gewenst. Wink Het zou mij namelijk bijzonder goed uitkomen deze week. Tongue
Reply
Doe een vergelijking tussen de TSI van een speler voordat hij geblesseerd is en erna en je weet het antwoord. Heb jeugdspelers gehad die +2 kregen op woensdag, daalden in vorm maar gestegen waren in TSI toen ze de woensdag erop fit waren. Voor mij niet anders te verklaren dan met een training.

Ik gebruik geen bronnen meer. :wink:
Reply
uhm een speler hersteld...een geblesseerde speler zal elke dag extra TSI erbij krijgen omdat hij hersteld.

Bovendien bestaat er ook nog zoiets als stijgen in vorm achter de komma. Ik heb elke week dat er bij mensen TSI bij of afgaat terwijl hun vorm hetzelfde blijft en ze niet trainen. Enige bewijs dat je kan hebben is als iemand in skill zichtbaar stijgt terwijl hij vrijdag nog +2 is
Reply
De nieuwste gebruiker stelt zich even netjes voor. Sjeffer is de naam, en naast Hattrick doe ik ook al een jaar of vijf mee met CL-manager.

Mijn Hattrick team is Sjeffer Utd en bestaat sinds augustus. Begonnen op een kansloze 7e plaats in de IX ben ik vorig seizoen als vierde geëindigd. Dit seizoen word ik kampioen (nu negen punten voorsprong en een veel beter doelsaldo dan de nummer 2, dus officieus ben ik al kampioen) en ga ik volgend jaar de VIII bestormen.
Reply
En ik wilde meteen even zeggen dat ik erg blij ben met mijn vandaag aangekochte goede keeper voor de spotprijs van 85K. OK, hij is waardeloos in vorm en heeft een pleistertje, maar dan nog!
Reply
Welkom Sjeffer...laat je gegevens even achter in het hattrick deelnemers topic dan kom je op de steeds langer wordende lijst te staan...
Reply
hmm sjeffer dat klinkt belgisch? ow nee in belgie hebben ze nog geen IX gelukkig! pfoeh 2 belgen was toch btje teveel van t goeie geweest Wink

maar welkom sjeffer! jammer genoeg kun je dit seizoen niet meer aan de befaamde sd-cup mee doen maar volgend seizoen verwelkomen we je graag.
Reply
Hehe, Sjeffer heeft idd niks met onze zuiderburen te maken. Volgend seizoen ben ik zeker van de partij in de SD-cup, altijd leuk die testjes tegen V en IV teams.
Reply
Welkom Sjeffer...

Vergeet niet de mogelijkheid van een testje tegen misschien een III... SD rukt op!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mac Wrote:uhm een speler hersteld...een geblesseerde speler zal elke dag extra TSI erbij krijgen omdat hij hersteld.

Bovendien bestaat er ook nog zoiets als stijgen in vorm achter de komma. Ik heb elke week dat er bij mensen TSI bij of afgaat terwijl hun vorm hetzelfde blijft en ze niet trainen. Enige bewijs dat je kan hebben is als iemand in skill zichtbaar stijgt terwijl hij vrijdag nog +2 is

Vergelijkingen in TSI van Speler A met blessure en Speler A zonder blessure zeggen niets.
Ik vergelijk alleen de TSI als een speler helemaal hersteld is. Als de TSI bij spelers dan omhoog gaat terwijl de vorm daalt heeft ie per definitie getraind.
Reply
Je bent van harte welkom Sjeffer. Aangenaam kennis met je te maken. Je team is inmiddels gebookmarkt. Wink
Reply
Dank allen voor het warme welkom. Ik ben ook supporter en een sollicitatie naar de altijd uitdagende job van fysiotherapeut is reeds verzonden..
Reply
Djabs Wrote:
Mac Wrote:uhm een speler hersteld...een geblesseerde speler zal elke dag extra TSI erbij krijgen omdat hij hersteld.

Bovendien bestaat er ook nog zoiets als stijgen in vorm achter de komma. Ik heb elke week dat er bij mensen TSI bij of afgaat terwijl hun vorm hetzelfde blijft en ze niet trainen. Enige bewijs dat je kan hebben is als iemand in skill zichtbaar stijgt terwijl hij vrijdag nog +2 is

Vergelijkingen in TSI van Speler A met blessure en Speler A zonder blessure zeggen niets.
Ik vergelijk alleen de TSI als een speler helemaal hersteld is. Als de TSI bij spelers dan omhoog gaat terwijl de vorm daalt heeft ie per definitie getraind.

Maar als een speler +2 of meer is op vrijdag hoe kan je dan die vergelijking maken en weet je zeker dat hij die vrijdag training heeft gehad? +2 of meer op vrijdag en dan vergelijken met als hij helemaal hersteld is, begrijp ik niet. Spelers krijgen gewoon geen training met +2 of meer! Laten we dit wel duidelijk houden anders zet je nieuwelingen op het verkeerde been. Post je bevindingen anders is op het HT forum. Wink
Reply
JAZZ Wrote:Spelers krijgen gewoon geen training met +2 of meer!

Dan niet. :roll:

Laatste post in deze richting. Uit het archief:
Een speler (Huurdeman, 18 jaar, trouwe middenvelder) heeft een TSI van 8000 als ie woensdag in goede vorm aan de wedstrijd begint. Hij valt uit met een +2 blessure, 's avonds tijdens de gezondheidsupdates zakt zijn TSI naar 6300.
Vrijdag bij de training heeft ie nog steeds +2 achter zijn naam staan. TSI inderdaad nog niet op het oude niveau, maar dat is niet vreemd aangezien hij nog geblesseerd is. Tijdens de training zakt zijn vorm naar redelijk (hoezo deze speler traint niet??) TSI op dat moment 6600.
Donderdag een week later is Huurdeman weer helemaal hersteld; nog steeds is zijn vorm redelijk, en zijn TSI is 8250 (daar zit de vergelijking in met zijn vorige TSI toen hij fit was).
Conclusie: Huurdeman zakt in vorm, maar stijgt in TSI. Oftewel: hij heeft gewoon getraind.
Reply
Djabs Wrote:
JAZZ Wrote:Spelers krijgen gewoon geen training met +2 of meer!

Dan niet. :roll:

Laatste post in deze richting. Uit het archief:
Een speler (Huurdeman, 18 jaar, trouwe middenvelder) heeft een TSI van 8000 als ie woensdag in goede vorm aan de wedstrijd begint. Hij valt uit met een +2 blessure, 's avonds tijdens de gezondheidsupdates zakt zijn TSI naar 6300.
Vrijdag bij de training heeft ie nog steeds +2 achter zijn naam staan. TSI inderdaad nog niet op het oude niveau, maar dat is niet vreemd aangezien hij nog geblesseerd is. Tijdens de training zakt zijn vorm naar redelijk (hoezo deze speler traint niet??) TSI op dat moment 6600.
Donderdag een week later is Huurdeman weer helemaal hersteld; nog steeds is zijn vorm redelijk, en zijn TSI is 8250 (daar zit de vergelijking in met zijn vorige TSI toen hij fit was).
Conclusie: Huurdeman zakt in vorm, maar stijgt in TSI. Oftewel: hij heeft gewoon getraind.

Ik zal mij ook maar mengen in de discussie. ’t Klinkt logisch Djabs, maar wanneer een speler +1 maar kan wel training heeft, waar slaat dat dan op?
Reply


Forum Jump: