The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
hmmm ok djabs als dat echt zo is lijkt het er idd verdomd veel op dat hij wel getraind heeft, alhoewel ik een stijging van 250 TSI wel groot vind voor een speler die niet in vorm veranderd. Maar goed ik let ook niet zo erg op de TSI stijgingen/dalingen.

by the way dat de vorm veranderd is geen bewijs dat ie wel traint. Vormupdate staat namelijk helemaal los van de training.
Reply
Helemaal met je eens, slaat nergens op, maar je moet er iets bijzetten in het spel he.....

Er zijn wel meer zaken in hattrick die onlogisch zijn: Waar slaat het op dat spelers alleen kunnen trainen als ze spelen? Waar slaat het op dat je slechts 1 ding tegelijk kan trainen? Waar slaat het op dat voor keepers de stat passing niet belangrijk is? Waar slaat het op dat Marshall geen supporter is? Waarom is rampzalig scoren voor een middenvelder even nuttig als goed scoren? Waarom zouden krachtige spelers minder spelen als de zon schijnt?
Reply
ik heb m maar ff op newbe gepost. ff kijken wat ze er daar van zeggen.
Reply
Even kijken of ik het nu goed begrijp: mijn trainee is zondag +4 uitgevallen. Volgens het net gegeven voorbeeld zou hij vrijdag dus wel meetrainen, ook al staat hij dan pas op +3 (misschien +2).

Volgende week vrijdag denk ik hem op +1 "geblesseerd maar kan wel trainen" te hebben. Hij heeft dan echter geen wedstrijd gespeeld die week en doet dus niet mee met de 100% PM training. Zou ik echter conditie of spelhervatting gaan trainen die week dan doet hij weer wel mee (want alle spelers trainen dan).

Misschien dat daar die "maar kan wel trainen" op slaat.
Reply
Welkom trouwens Sjeffer!! Zou goed kunnen die laatste opmerking!!

Ook al kan die ene speler dan meetrainen, ik zou geen conditie of spelhervattingen trainen tijdens het seizoen. Je kan beter gebruik maken van de mogelijkheid om al je andere trainnee's wel te trainen op hun hoofdstat.
Reply
En daar heb jij natuurlijk weer gelijk in, was ook maar een voorbeeld. Conditie doe ik 'altijd' (de afgelopen 1 seizoenen :wink: ) eenmaal in het tussenseizoen.
Reply
hmmm ok nu 3 reacties in mn topic en die geven mij gelijk...maar net de regels helemaal doorgespit en niks kunnen vinden raar genoeg.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.databased.at/hattrick/index.asp">http://www.databased.at/hattrick/index.asp</a><!-- m -->

dan op xfiles en op blessures klikken en dan krijg je dit:

weken
Deze spelers zullen niet trainen, zelfs niet in de week waarin ze zich blesseerden.
Uitzondering: Als een speler geblesseerd raakt voor '1 licht geblesseerd, maar kan wel trainen', dan zal hij wel trainen.

Licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Indien je een speler met een 'pleister' laat spelen zal hij...
- licht onder zijn normaal niveau presteren
- hetzelfde risico op blessures lopen als andere spelers
- een grote kans hebben om voor langere tijd geblesseerd blijven wanneer hij wederom geblesseerd raakt.

Geblesseerde spelers trainen, maar natuurlijk alleen als ze op de juiste positie speelden die week (afhankelijk van jouw training.)

Invallers krijgen ook training


EDIT: de Nederlandse versie is weer es onduidelijk dus hieronder maar ff de engelse versie:

more than 1
those players wont receive training, even in the week they got the injury.
1 bruised, but training
the player will receive training if he was fiedled in a suitable position that week or if training Stamina, Set Pieces or Shooting in matters of Set Pieces»

bruised but playing
if you let a player with a band-aid play a match he will...
- perform slightly under his normal capability
- have the same risk of being injured as any other player
- if he does get injured, however, there is a greater risk that the injury is long-lasting

bruised players will receive training, of course only if they played the accurate position that week.

Substituted players (those who came in) will receive training.
Reply
als je trouwens op gebeurtenissen klikt kan marshall ook zien dat verdedigen wel meetelt voor verdedigers bij de specialiteit onvoorspelbaar.
Reply
Ik ben het eens met Djabs en met Mac.... :eeeek: Mischien moeten we een mail sturen naar iemand die hier echt verstand van heeft. Een GM ofzo?
Reply
Moker_SD Wrote:Ik ben het eens met Djabs en met Mac.... :eeeek: Mischien moeten we een mail sturen naar iemand die hier echt verstand van heeft. Een GM ofzo?
Misschien is het wel een bug in hattrick. Ik heb een voorstel. Iedereen kijkt gewoon bij z’n eigen team, en verteld zijn/haar bevindingen. Ook kan men letten op het aantal benodigde trainingsweken bij een blessure, voordat iemand in stat stijgt.
Reply
ik had t nog met die huidige knakker die te koop staat...deed er ook een week langer over wegens een blessure.
Reply
Djabs Wrote:Waar slaat het op dat Marshall geen supporter is?

Mag ik hier even op in springen? Het is alweer duidelijk waarom Djabs geen bronnen aangeeft, hij doet zijn huiswerk namelijk niet goed.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Heb ook een paar een blessure gehad van spelers met meer dan 2 weken blessure en deze kregen geen training tijdens hun blessure weken. Maar ja misschien is dit bij sommige spelers wel het geval.

Net als het rare fenomeen.
--speler stijgt 1 niveau in skill terwijl hij heel de week niet eens gespeeld heeft
--vleugelspelers die een paar weken voor hun tijd stijgen in PM skill
Reply
Djabs Wrote:
JAZZ Wrote:Spelers krijgen gewoon geen training met +2 of meer!

Dan niet. :roll:

Laatste post in deze richting. Uit het archief:
Een speler (Huurdeman, 18 jaar, trouwe middenvelder) heeft een TSI van 8000 als ie woensdag in goede vorm aan de wedstrijd begint. Hij valt uit met een +2 blessure, 's avonds tijdens de gezondheidsupdates zakt zijn TSI naar 6300.
Vrijdag bij de training heeft ie nog steeds +2 achter zijn naam staan. TSI inderdaad nog niet op het oude niveau, maar dat is niet vreemd aangezien hij nog geblesseerd is. Tijdens de training zakt zijn vorm naar redelijk (hoezo deze speler traint niet??) TSI op dat moment 6600.
Donderdag een week later is Huurdeman weer helemaal hersteld; nog steeds is zijn vorm redelijk, en zijn TSI is 8250 (daar zit de vergelijking in met zijn vorige TSI toen hij fit was).
Conclusie: Huurdeman zakt in vorm, maar stijgt in TSI. Oftewel: hij heeft gewoon getraind.

Je zou de eerste zijn. Big Grin Als dit normaal zou zijn was dit natuurlijk algemeen bekend. Denk je nou echt dat dit nooit iemand zou zijn opgevallen. Ik hou het op een vergissing dat ie 9000k tsi had en hij 8300 de week erop was of een foutje met de training dat misschien 1 week alle geblesseerde spelers training hebben gehad oid.
Reply
ik heb net een middenveld-trainee gekocht die vandaag in een oefenwedstrijd (in het team waarvan ik hem heb gekocht) als centrale middenvelder heeft gespeeld...krijgt deze komende vrijdag nu ook training? Ik train positiespel

Putrimas Ivankevičius (45963600)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Lietuva
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 680 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Reply
Devlin Wrote:ik heb net een middenveld-trainee gekocht die vandaag in een oefenwedstrijd (in het team waarvan ik hem heb gekocht) als centrale middenvelder heeft gespeeld...krijgt deze komende vrijdag nu ook training?

Als hij positiespel traint wel, maar waarom koop je trainees met matig op hun hoofdstat? In de VI is goed op de hoofdstat normaal geloof ik.....tenminste dat doe ik...minimaal goed positiespel...
Reply
Moker_SD Wrote:
Devlin Wrote:ik heb net een middenveld-trainee gekocht die vandaag in een oefenwedstrijd (in het team waarvan ik hem heb gekocht) als centrale middenvelder heeft gespeeld...krijgt deze komende vrijdag nu ook training?

Als hij positiespel traint wel, maar waarom koop je trainees met matig op hun hoofdstat? In de VI is goed op de hoofdstat normaal geloof ik.....tenminste dat doe ik...minimaal goed positiespel...

Is het van belang dat de verkopende partij ook positiespel traint ???

Ik hoop dat ie snel stijgt naar redelijk en dan gaat ie weer de TL op.
Reply
I.v.m. de bijstat redelijk passen, Moker. En 17-jarigen met goed positiespel en redelijk passen zijn niet aanwezig of reteduur.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Is het van belang dat de verkopende partij ook positiespel traint ???

Niet van belang, zolang jij het maar traint....
Reply
5000 posts !!!
Reply
Fabian Wrote:
Quote:Is het van belang dat de verkopende partij ook positiespel traint ???

Niet van belang, zolang jij het maar traint....

oke, das mooi dan...hopelijk stijgt hij komende vrijdag dan dus al...dan heeft het mij zelf geen trainee-plaats gekost...
Reply
Fabian Wrote:
Quote:Is het van belang dat de verkopende partij ook positiespel traint ???

Niet van belang, zolang jij het maar traint....

Als degene van wie hij hem heeft gekocht verdedigen traint en hij heeft hem opgesteld dan krijgt die speler geen positiespel training neem ik aan...dus het is wel van belang toch?
Reply
Het is de laatste trainingsmatch die telt :wink:
Reply
Aangezien Jansoe United mijn reserve verdediger er voor 2 weken heeft afgeschopt en mijn vaste centrale verdediger er al voor 4 weken uitlag heb ik de volgende speler voor 32k binnengehaald. Vijf dagen geleden haalde hij 2,5* op de vleugel, zou dus een verdienstelijke vervanger moeten zijn...

Dénes Mocsáry (37347272)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 600 €/week
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Reply
Moker_SD Wrote:Als degene van wie hij hem heeft gekocht verdedigen traint en hij heeft hem opgesteld dan krijgt die speler geen positiespel training neem ik aan...dus het is wel van belang toch?

Het gaat erom of de speler op de linie/positie heeft gespeeld die jij traint. Speelt hij zowel competitie als friendly, dan gaat het om de friendly. Wat de vorige eigenaar traint is niet van belang.
Reply
thnx Antidote, gratis trainingsweekje dan dus :razz:
Reply
Zijn er hier mensen die niet in de SD-cup meedoen en volgende week een oefenwedstrijd willen spelen?
Reply
Check Phoebus Utd Sjeffer
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Je ontvangt voor deze speler: 46 020 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht

dit zijn de betere berichten :8:
Reply


Forum Jump: