The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
6-0 winst appeltje eitje Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
4-3 gewonnen. Opmerkelijk: Ik stond na 14(!) minuten met 0-3 achter. Tussen de 51e en 68e minuut trek ik de zaak naar 4-3.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De eerste 3 punten zijn binnen. Het was even alle zeilen bijzetten maar het resultaat mag er zijn (4-5). Zeer belangrijke overwinning in de strijd om handhaving.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
uit 1-6 gewonnen met PIC.
Eerste en volgende week een eitje...
Tot zover gaat t zoals het moet.
The great old Ludwig von...
Reply
1-5 verloren van de drievoudig kampioen van mijn nwe div. Kwam nog wel 0-1 voor. Mijn tegenstander had de spits van het ierse nationale team in de gelederen maar die scoorde genoeg niet. Sta nu vierde. :|
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Ook lekker:

Wacker Arrigan:
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van matig naar zwak.
Rhys Moloney:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van goed tot redelijk.

Ik wist dat het er aan zat te komen maar die is toch wel snel. :x
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
ja idd, ik ook Herman... WTF:

Pius Pesce:
Zijn vaardigheden op het gebied van passen namen af van zwak tot slecht.
Tomas Björkén:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van goed tot redelijk.
Jose Pana Defferrari:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van matig tot zwak.
The great old Ludwig von...
Reply
Ja hoor ik heb het ook. Kunnen ze dit niet aan het einde van het seizoen doen ?

Roberto van Wanrooy:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van zwak tot slecht.
Vladislav Martyshkin:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van goed naar redelijk.
Cornelus Gosens:
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van zwak naar slecht.
Reply
en natuurlijk ligt hattrick eruit, 25 minuten voor de deadline van mijn speler net wanneer er een kleine bidwar ontstond...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:en natuurlijk ligt hattrick eruit, 25 minuten voor de deadline van mijn speler net wanneer er een kleine bidwar ontstond...

Volgens mij was het een geplande sluiting. :wink:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Kutzooi, belangrijke trainee van uitstekend naar goed conditie :x.
Reply
dirven?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Helemaal goed.
Reply
:oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Joel Klintborg:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Vroeger was hij slecht in conditie, nu is hij er waardeloos in geworden.
Terence Hondius:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van slecht naar waardeloos.
Michel Poelarends:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van slecht naar waardeloos.

Niet echt van belang dus...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Twee dalingen hier. Een keeper van slecht naar waardeloos en een trainee die volgende week verkocht wordt. Niet echt iets om wakker van te worden. Hopelijk krijgen we niet elke week van zulke berichten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
5-0 winst, volgende week PIC'en tegen een counterhufter!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Vreemd, vanmorgen stond mijn verdediger nog op +2, vandaag niet eens meer een pleister! Nou weet ik wel dat er op dinsdag 2 updates zijn, maar dit lijkt me wel een wonderbaarlijke genezing!

edit: ik speel in duitsland en speel vandaag al :eeeek: Vandaar dat de blessures er niet bij staan. Gelukkig al wel een team gemaakt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Veranderingen bij hattrick...

- Gedetailleerde competitiestanden met Winst/Verlies/Gelijk spel en doelsaldo kolommen.
- Laat de wereld zien hoe je eruit ziet, door een avatar/foto te plaatsen bij je gebruikersgegevens.
- Het aantal forumbookmarks is omhooggegaan van 5 naar 10.
- Je kunt kiezen uit een aantal nieuwe skins om het uiterlijk van Hattrick aan te passen.
- Je kunt nu ook vlaggen verzamelen door thuis te spelen in internationale vriendschappelijke wedstrijden.

Op zich zijn die skins wel grappig... Voor de flagchasers natuurlijk leuk dat ze nu 2 x een vlaggetje kunnen krijgen.
The great old Ludwig von...
Reply
Lamme Lennie Wrote:De eerste 3 punten zijn binnen. Het was even alle zeilen bijzetten maar het resultaat mag er zijn (4-5). Zeer belangrijke overwinning in de strijd om handhaving.

Blij dat je vorig jaar besloten hebt te promoveren neem ik aan?
Reply
Djabs Wrote:
Lamme Lennie Wrote:De eerste 3 punten zijn binnen. Het was even alle zeilen bijzetten maar het resultaat mag er zijn (4-5). Zeer belangrijke overwinning in de strijd om handhaving.

Blij dat je vorig jaar besloten hebt te promoveren neem ik aan?

Ja toch wel, al is dit wel een heel lastig seizoen, en de volgende waarschijnlijk ook. Voor het eerst sinds ik HT speel doe ik niet mee om de prijzen, maar dat is ook iets waarvoor ik zelf een beetje heb gekozen door 4 belangrijke middenvelders te verkopen en jonkies er voor terug te halen. Tevens mijn stadion bijna verdubbeld. Geinvesteerd in de toekomst dus. Ik ben blij dat er 1 BOT-team in mijn competitie zit die iig laatste wordt. De andere degradatieplek gaat tussen mijn team en nog 2 a 3 andere. Nu leer ik pas echt om met tactieken en PIC/MOTS om te gaan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Heeft er behalve mij nog niemand last gehad van conditiedalingen bij spelers?? Bij mij zijn er 5 gedaald!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Heeft er behalve mij nog niemand last gehad van conditiedalingen bij spelers?? Bij mij zijn er 5 gedaald!

Geen last van gehad. Vorige week was dat bij mij op maandag gebeurd meen ik. Wat wazig dat jij dat nu ook op vrijdag krijgt :S
Reply
Legion Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Heeft er behalve mij nog niemand last gehad van conditiedalingen bij spelers?? Bij mij zijn er 5 gedaald!

Geen last van gehad. Vorige week was dat bij mij op maandag gebeurd meen ik. Wat wazig dat jij dat nu ook op vrijdag krijgt :S

Kan best zijn dat het eerder het geval was. maar ik merk het nu pas mbv HAM. En dan meteen 5 spelers :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
gittermaster Wrote:ja idd, ik ook Herman... WTF:

Pius Pesce:
Zijn vaardigheden op het gebied van passen namen af van zwak tot slecht.
Tomas Björkén:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van goed tot redelijk.
Jose Pana Defferrari:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van matig tot zwak.
The great old Ludwig von...
Reply
Wat is dit nou weer voor onzin....

Doordat de spelers van gittermaster de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Wat is dit nou weer voor onzin....

Doordat de spelers van gittermaster de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.

dan is je zelfvertrouwen dus te hoog, waarschijnlijk heb je wel 1 of meerdere sportpsychologen in dienst...deze moet je voortaan voor de zondag-update ontslaan zodat je vertrouwen op de wedstrijddag iets lager wordt...door de aanpassingen aan het begin van het seizoen is het makkelijker om een hoger zelfvertrouwenniveau te bereiken, bv. licht overdreven
Reply
oke, ik heb r 1... Maar moet ik er dan meer in dienst nemen, of moet ik die juist ontslaan, dat begrijp ik niet helemaal uit je verhaal..
Thx in ieder geval.
Hoop niet dat dit erg veel uitmaakt.

BTW mijn tegenstander countert met 3-5-2 :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:oke, ik heb r 1... Maar moet ik er dan meer in dienst nemen, of moet ik die juist ontslaan, dat begrijp ik niet helemaal uit je verhaal..
Thx in ieder geval.
Hoop niet dat dit erg veel uitmaakt.

BTW mijn tegenstander countert met 3-5-2 :roll:

het gevolg van deze onderschatting is dat je middenveldrating nu lager uitvalt...jij speelt als nummer 1 in je divisie tegen de nummer 7...dan weet je dus al dat je moet oppassen voor onderschatting, en door je hoge zelfvertrouwen is dit dus ook gebeurd...oplossing is dus sportpsychologen ontslaan...zij zorgen voor een hoger niveau van zelfvertrouwen en ze hebben een kleine positieve invloed op de teamgeest

positief punt is trouwens wel dat er in de rust waarschijnlijk een donderspeech plaatsvind waardoor de onderschatting in de 2de helft een stuk minder zal zijn...check zometeen maar het verschil in balbezit tussen de 1ste en 2de helft...
Reply
haha, oke thx...
Maar ik heb slechts 1 psycholoog... Anyway, tot de rust dan maar 1-1 houden en laat die donderspeech maar komen.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: