The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Degradatie dreigt hiero ookal ondanks dat ik met een B elftal speelde ivm de komende bekerwedstrijd nog 3-2 verloren tegen een mythisch middenveld.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
4 wedstrijden, 3x dik verlies, 1x gelijkspel... Ik gooi de handdoek, volgend jaar weer VI en hopelijk in een leuke divisie. DIt is gewoon niet leuk spelen zo... Meteen maar even de boel omgegooid; van de week worden spelers verkocht en vanavond al de nieuwe stijl ingezet:

10-09-2006 CdF Marshall 'New Style'
CdF Marshall heeft hedenavond, na de depressieve persconferentie, de fans nog enige stof tot discussie gegeven: de stijl van CdF Marshall gaat veranderen. De naam wordt na dit seizoen omgezet in CdF Marshall Killer Ants en in aanloop daar naartoe is reeds een nieuw logo gepresenteerd, uiteraard afkomstig van de eigen marketingafdeling.
Killer Ants staat voor de essentie van CdF Marshall: klein maar efficient, eenmalig te vertrappen maar nooit te overwinnen en de kracht van teamwork!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
oh enne, om jullie het zoeken te besparen, alhier mijn nieuwe logo:

[Image: MarshallAntsSmall-1.jpg]

Denk dat er nog een ovaaltje omheen komt en dan klaar Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nog zo'n parasiet Smile
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
1-6 gewonnen bij de koploper. Ik bezit momenteel de 2e plek. Ik ga voor het kampioenschap..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Hehe eindelijk de eerste winst, nadeel is wel dat mijn keeper voor 5 weken het ziekehuis is ingetrapt. Klote.
Reply
Marshall Wrote:4 wedstrijden, 3x dik verlies, 1x gelijkspel... Ik gooi de handdoek, volgend jaar weer VI en hopelijk in een leuke divisie. DIt is gewoon niet leuk spelen zo... Meteen maar even de boel omgegooid; van de week worden spelers verkocht en vanavond al de nieuwe stijl ingezet:

10-09-2006 CdF Marshall 'New Style'
CdF Marshall heeft hedenavond, na de depressieve persconferentie, de fans nog enige stof tot discussie gegeven: de stijl van CdF Marshall gaat veranderen. De naam wordt na dit seizoen omgezet in CdF Marshall Killer Ants en in aanloop daar naartoe is reeds een nieuw logo gepresenteerd, uiteraard afkomstig van de eigen marketingafdeling.
Killer Ants staat voor de essentie van CdF Marshall: klein maar efficient, eenmalig te vertrappen maar nooit te overwinnen en de kracht van teamwork!

Nog interessante trainees die verkocht gaan worden?
Reply
wat wordt je nieuwe opzet van je elftal?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Legion Wrote:
Marshall Wrote:4 wedstrijden, 3x dik verlies, 1x gelijkspel... Ik gooi de handdoek, volgend jaar weer VI en hopelijk in een leuke divisie. DIt is gewoon niet leuk spelen zo... Meteen maar even de boel omgegooid; van de week worden spelers verkocht en vanavond al de nieuwe stijl ingezet:

10-09-2006 CdF Marshall 'New Style'
CdF Marshall heeft hedenavond, na de depressieve persconferentie, de fans nog enige stof tot discussie gegeven: de stijl van CdF Marshall gaat veranderen. De naam wordt na dit seizoen omgezet in CdF Marshall Killer Ants en in aanloop daar naartoe is reeds een nieuw logo gepresenteerd, uiteraard afkomstig van de eigen marketingafdeling.
Killer Ants staat voor de essentie van CdF Marshall: klein maar efficient, eenmalig te vertrappen maar nooit te overwinnen en de kracht van teamwork!

Nog interessante trainees die verkocht gaan worden?

Trainees blijven gewoon Legion. Training blijft op dezelfde wijze doorgaan maar er wordt wel opgeruimd in de selectie. Spelers die eigenlijk zouden moeten blijven om het team in sterkte te behouden worden gewoon verkocht, nieuwe spelers worden aangetrokken. Met name op middenveld. Vleugels zal meer aandacht aan besteed worden...
Nieuwe trainer is al aangesteld...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Heeft er nog iemand problemen met Foxtrick? Ik kan bijvoorbeeld de gemiddelde transferprijs bij transfervergelijking niet meer zien.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Werkt prima hiero
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik heb het al, was een update van Foxtrick.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Heb zondag onverwachts met 4-1 gewonnen van de koploper die tot dan toe nog geen puntverlies had geleden. :8:
Reply
Puike prestatie Niek. Stel je anders even voor :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ja inderdaad lol :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Puike prestatie Niek. Stel je anders even voor :razz:

Wat wil je weten van me? :razz:
In ieder geval heet ik op Hattrick DSF-Niek en het team van me heet Hull City A.F.C.

:wink:
Reply
Hoe ben je hier terecht gekomen? Waar kom je vandaan, hoelang speel je al hattrick kende je hier al mensen welke divisie speel je wat train je etc
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ben hier terecht gekomen via Devlin, die ik kende van een ander forum. Buiten Devlin ken ik hier niemand, of Bocaloca misschien die heb ik dacht ik wel eens op Hattrick gezien in een federatie waar ik ook zit. Op het moment speel ik in de 7e klasse en ik ben in de 11e klasse begonnen. Het eerste seizoen ben ik 3e geworden en op één punt na niet gepromoveerd en daarna ben ik steeds gepromoveerd. Twee keer ben ik kampioen geworden en één keer tweede, maar toen had ik wel hetzelfde doelsaldo en punten als de eerste. Vanaf het begin aan train ik ook positiespel en ik heb afgelopen week de beste speler van me verkocht voor 1 717 000, die speler had wereldklasse positiespel en was 21 jaar. Verder ben ik 16 jaar en woon ik in Gouda.

OH! Ik heb net een nieuwe trainee gekocht voor 1 168 000, weet niet of dit een beetje te duur is maar ik zal de speler wel posten in het transfers topic.
Reply
13-09-2006 Je ploeg speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 790 € aan entreegeld.

Leuk die friendly's :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 62 620 € aan entreegeld.

Leuk die beker :8:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 105 658 € aan entreegeld.

Absoluut zalig die beker.

Net als oud spelers die doorverkocht worden
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 74 305 €
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Pff lekker hoor!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
06-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 137 533 € aan entreegeld.

Dit was tevens mijn laatste bekerwedstrijd, dit seizoen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
freindly's en beker duels zijn niet te vergelijken heeeeeur
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:13-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 124 756 € aan entreegeld

Hubba!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:13-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 1 827 € aan entreegeld.

ik win! Hakkuh
Reply
13-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 141 541 € aan entreegeld.
Reply
13-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 8 506 € aan entreegeld.

Sta na 20 minuten 0-1 voor tegen een Portugese 3e klasser. Notworthy
Reply
Netjes Niek! (denk ik)

13-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 6 905 € aan entreegeld.

Ach, toch de kosten er weer uit... Nog altijd op zoek naar een leuke IM...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Deze is ook wel leuk voor een friendly...

13-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 11 023 € aan entreegeld.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: