The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
FELI DJABS!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Lol! Ik ben vanavond ook meteen maar even de nieuwe teams aan het bekijken (toch een ander bij in gekomen dan gedacht). Een team is de 'heldinnen'. Speelt geen oefenwedstrijden en heeft haar (?) laatste speler gekocht in augustus 2004... Dat is meer dan een seizoen geleden!!! Verder enkel spelers verkocht... En nog heeft ze 23 spelers.
Die denkt zeker dat ze elke jeugdpull moet houden ofzo Big Grin
Hopen dat er niet ineens een aantal megaspelers gekocht gaan worden nu

De andere promovendus moet ook vrij eenvoudig te pakken zijn. Het enige echte grote obstakel wordt de degradant uit V. Die heeft een flink team staan...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!! Vanuit een nat Eindhoven ook felicitaties aan alle andere gepromoveerde SDers.

Zoals Mac al terecht opmerkte heb ik geen idee hoe ik die wedstrijd ooit heb kunnen winnen. De kansen in de III lijken me zeer gering; maar je weet het nooit he. Economie in 1 dag 500.000 gestegen door prijzengelden, promotiegelden en de hele mikmak; ineens ook 2285 fans!! (Het is bekend wat voor successupporters dit zijn, ben benieuwd hoe ze de teleurstellingen van het aankomende seizoen weg zullen steken).

Wilde eigenlijk een stadionuitbreiding gaan doen, maar met het oog op het degradatievoetbal van volgend seizoen zijn die plannen gewijzigd. Jazz, jij hebt ooit ook zo'n seizoen gehad; hoe waren je toeschouwersaantallen toen??
Reply
bocastarz (509139)
Competitie: # 8 in VIII.6

Dit is waar ik mijn eerste seizoen terecht kom, ik heb er dus geen verstand van, heb de andere teams gezien en et zegt me allemaal niet erg veel.
Zou iemand zijn korte mening willen geven?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
misschien is het dan handig om de regels, of in ieder geval de gradaties, even nader te bestuderen.. (maar VIII is als je een beetje fanatiek bent volgens mij meestal wel te doen)

Ook vanuit Friesland de felicitaties voor de promovendi. Forever en Djab hebben, zij het beide met enig geluk, weer fantastisch werk geleverd. We komen langzamerhand steeds verder!
Reply
Bekijk inderdaad gewoon de gehaalde skills per linie in hun laatste wedstrijd even en vergelijk dat bijvoorbeeld even (om te schrikken waarschijnlijk Wink) met de stats die jij de laatste en eerste wedstrijd haalde...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Feli Djabs, wat een heerlijke prestatie, ook al is het niet echt 'verdiend'!

Maar ja, ook bij HT is de bal rond... :wink:
Reply
Het nieuwe seizoen gaat vandaag officieel van start (vind ik dan), en de nieuwe indelingen van de divisies zijn bekend!

Ik ben terecht gekomen in VII.33, met de volgende teams:

Quote:1. Eirik Bakke 0 0 - 0 0
2. The Goorn Utd. 0 0 - 0 0
3. PGFC Bilthoven 0 0 - 0 0
4. no-fear 0 0 - 0 0
5. willems eagels 0 0 - 0 0
6. ThaOutlawz(raalte) 0 0 - 0 0
7. Allesandro FC 0 0 - 0 0
8. fc be 0 0 - 0 0

The Goorn Utd.
Een team dat de laatste 2 seizoen degradeerde uit eerst V en daarna VI, is gereset dus staat garant voor 2 walk-overs.

PGFC Bilthoven
Dit team zit al 6 seizoenen in dezelfde divisie, de huidige eigenaar heeft het team sinds seizoen 10 onder z'n hoede en eindigde respectievelijk als zesde, zesde, vierde en derde.

no-fear
Zit al 5 seizoenen in de dezelfde divisie, eindigde respectievelijk als vijfde, vierde, vierde, zesde en vierde.

willems eagels
Ook een drama-team, zit al 3 seizoen in VII.33, het is wel een gezellig kliekje hier... haalt net als zijn 2 voorgangers niet bepaald hoge stats, moeten dus allemaal 10-0 overwinningen worden.

ThaOutlawz(raalte)
Ook dit gangsta-team is gereset, dat zijn dus helaas al 4 WO's dit seizoen wat het er allemaal niet spannender op maakt.

Allesandro FC
De enige mede-Supporter in de divisie, met wie ik inmiddels druk aan het PB'en ben. Ik kreeg al dit bericht:

Quote:Dat heb ik weer. ipv een walkover degradant uit 6 een topclub.
Hoop het je toch een klein beetje lastig te kunnen maken, maar ben bang dat jij met 14-42 terug gaat naar de 6e.
Als ik dan tweede wordt, geen klachten Smile

Hij is achtereenvolgens kampioen geworden van IX en VIII, en is dus de enige concurrentie. Maar gezien zijn geringe ervaring (iets minder dan de mijne) en mijn 'status' van degradant uit VI zal ik hem op alle fronten moeten kloppen.

fc be
Een belachelijke teamnaam, vorig seizoen tweede geworden in zijn VIII-divisie en daardoor gepromoveerd. Haalt op zich nog niet eens zulke slechte stats en sterren, maar zal lager moeten eindigen dan mijn team en Alessandro FC.
Reply
Bakke, in hoeverre geeft je status van degradant je extra punten??
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Notworthy Djabs Notworthy
Reply
Marshall Wrote:Bakke, in hoeverre geeft je status van degradant je extra punten??

Aangezien mijn status van gedegradeerd team inhoudt dat de verwachtingen zijn dat ik automatisch weer promoveer.
Reply
Zojuist mijn coach vervangen door een echte Jood :lol::

Yifftach Tsuriel (20611094)
47 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 600 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Helaas 268k voor betaald, het is dat het de training versnelt... :roll:
Reply
Ik heb zojuist even in Works (werkt hetzelfde als Excel) een programma'tje gemaakt waarin je kunt zien hoe 'sterk' je spelers daadwerkelijk zijn. Ik heb dit gedaan door te kijken naar de meetellende 'skills' per positie. En dit bij elkaar op te tellen.

Voorbeeld:

Vleugelverdediger:
60% verdedigen
40% vleugel

Magnus Olsen: (0.6*6) + (0.4*6) = 6.0
Henk-Jan Heerschop: (0.6*7) + (0.4*4) = 5.8

Centrale verdediger:
90% verdedigen
10% conditie

Henk-Jan Heerschop: (0.9*7) + (0.1*6) = 6.9
Magnus Olsen: (0.9*6) + (0.1*8 ) = 6.2

Dit heb ik nu dus in een programma'tje gezet, zodat ik alleen de 'skills' moet invoeren die van belang zijn, en dan rekent hij zelf uit!

Uiteraard is hier de vorm buiten beschouwing gelaten..maar het is toch wel handig om het te kunnen zien..
Reply
Competitie indeling bekend, het is inderdaad de VIII.270 geworden. Dit betekent in wedstrijdronde 7 en 8 de dubbel tussen gittermaster en Sjeffer Utd.

Noteert het in uw agenda! :wink:

Verder zitten er twee geheel nieuwe teams in. Als die niet aan de weg gaan timmeren zal het kampioenschap tussen de twee SD'ers gaan, want de rest stelt niet veel voor.
Reply
Dat is altijd leuk... Hopen dat de strijd hevig wordt Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
leuk gedaan el parasito alleen dat doen programma's als HAM al jaaaaren! bovendien moet je rekening houden met verdedigend of aanvallend. Bij een IM is dat nog wel te doen maar bij een winger bijvoorbeeld zijn er vrij grote verschillen tussen naar het midden/normaal/aanvallend/verdedigend
Reply
Marshall Wrote:Tsja Dre, maar ook zwak pass zwak vleugel en matig scoren.... Dus een lage TSI... Heeeeel laag uitmuntend als je beschouwt dat Pauwe ook net uitmuntend was, geen bijstats had en een TSI had van 4400. Maar een superaankoop voor dat geld!!! Normaal koop je net een formidabel voor dat geld...

Valt mee hoor! Het is een goede koop, maar als je goed zoekt kan je voor 1.4mln een uitmuntende hebben. Deze had ik voor 1409.000>
Mattias Bergkvist (27852115)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 290
Loon: 1 368 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Tan's Godenzonen
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Reply
En een nieuwe keeper aangetrokken voor 663k....is dat een redelijke prijs?

Roy Niezing (8461492)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 630
Loon: 3 400 €/week
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Reply
met die ervaring zeker weten!
Reply
Mac Wrote:met die ervaring zeker weten!

die ervaring is idd wel lekker ja, heb 'm trouwens gekocht van een team uit de hoogste divisie in Servië en Montenegro...ik denk dat ie blij is dat ie weer in NL voetbalt, scheelt ook in de loonkosten...
Reply
Dre Wrote:Verdedigen: uitmuntend
Hoogste bod:
1 189 000 € door Dredevils
Het bieden is geëindigd!

Tan Wrote:maar als je goed zoekt kan je voor 1.4mln een uitmuntende hebben. Deze had ik voor 1409.000>

Zoek de logica Wink
Reply
@ Parasito: ik heb mijn sterkste elftal voor woensdag opgesteld in een poging ze een beetje in vorm te houden voor de beker van volgende week.

Dus de vriendelijke vraag of je ze een beetje heel wil houden... :wink:
Reply
Djabs, Tan en Piter gefeliciteerd met jullie promotie cq handhaving.

Ik mocht zelf een tegenstander treffen die graag wilde degraderen. Want hij verloor te vaak en dat kostte hem te veel supporters en wilde optimaal trainen bla bla......

Ik hoop dat die 7-1 nederlaag hem nog hele rits supporters kosten Icon_evil

Ik ga komende wedstrijd ook maar eens een 5-3-2 opstelling testen en kijken hoe goed ik kan counteren.

Ben nu wel het 3de seizoen op een rij gepromoveerd! Is dat een record? :Big Grin
Reply
Het is in ieder geval een wereldprestatie!!
What, me worry?
Reply
Komende week conditie trainen waardoor de vorm dramatisch zakt, na mijn -10 qua vorm van vorige week... is het wel handig om dan conditie te trainen, als mijn spelers in een hopeloze vorm aan de beker beginnen?
Reply
Avondje Hattrick (game)
Mijn zondagavond was zeer ongewoon. Normaal lees ik een boek met mijn benen languit op de bank en een kopje thee binnen handbereik. Niemand in de buurt, heerlijk ongestoord lezen. Deze zondagavond niet. Mijn man zat naast me op de bank naar een B-film te kijken. Zeer ongewoon. Op zondag rond de klok van acht verdwijnt hij namelijk naar boven. Om een kleine twee uur later - meestal met een teleurgesteld gelaat - weer de woonkamer in te komen. Gisteren verkoos hij een slechte Amerikaanse film boven het Avondje Hattrick. Vrij uniek.

De voetbalverslaving van mijn man staat even op een laag pitje. Het Hattrick-seizoen is afgelopen. Het Avondje Hattrick begint over een week of twee weer. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Voor die tijd trek ik op zondag mijn benen in en lees ik geen spannende thriller.


Van nu.nl, zorgt uiteraard weer voor een nieuwe lading aanmeldingen en volgend seizoen een elfde divisie Smile.
Reply
Sjeffer Wrote:@ Parasito: ik heb mijn sterkste elftal voor woensdag opgesteld in een poging ze een beetje in vorm te houden voor de beker van volgende week.

Dus de vriendelijke vraag of je ze een beetje heel wil houden... :wink:

Ik begin ook in mijn sterkste opstelling... Dus voor jou geldt hetzelfde: 'Houd ze heel!' :lol:
Reply
ik heb een speler staan en heb geen idee wat ik er mee moet doen :S

Jørn Appel
TSI = 520 , 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
verkopen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En wel begin volgend seizoen, nieuwe deelnemers vinden dit soort trainees mooi: hoge TSI en breed inzetbaar.

*Denkt terug aan zijn matig PM/matig passen/matig verdedigen aankoop van 14K op zijn eerste dag* :oops:
Reply


Forum Jump: