The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ik zit bij Iessie n de competitie zoals gedacht en gezegd...
Geniaal !

Zo op het eerste gezicht zou ik dit seizoen zeker aan handhaving kunnen denken.
En volgens mij zijn Iessie en ik zelfs potentiele titel-kandidaten.....
Reply
Leuk dat jullie ook meteen de eerste match tegen elkaar moeten.

En de laatste match dus ook, misschien dat de één de ander dan nog even moet "helpen" :wink:
Reply
Sjeffer Wrote:En wel begin volgend seizoen, nieuwe deelnemers vinden dit soort trainees mooi: hoge TSI en breed inzetbaar.

*Denkt terug aan zijn matig PM/matig passen/matig verdedigen aankoop van 14K op zijn eerste dag* :oops:

ik ben ook nieuwe Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ehm Big Grin nooit matig trainee's kopen probeer bij redelijk te beginnen als je financiën het toelaten natuurlijk...anders gewoon matig.. maar dan wel zo jong mogelijk
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En opnieuw kwam er heden avond een nieuw Bueno logo member bij. Het volgende logo kwam van de lopende band rollen (handig man zo'n logomachine Wink) en werd na wat kleine aanpassingen goedgekeurd door de board van Koninckijke Lelystadse F.C.:

[Image: bueno0001-Deportivokopie2.jpg]

We gaan verder met het volgende al liggende verzoek (die is stukken lastiger Wink)

Verdere verzoeken mogen uiteraard altijd ingediend worden via PM maar komen wel in een wachtrij...
Reply
Yup Yup zwaar tevreden marsh...nou gooi anders het andere verzoek op tafel miss dat de rest nog goeie ideeén heeft...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nee, heb wel een idee, maar dat is op dit moment nog zwaar bagger (heb wel een eerste opzet). Dus dat moet ik de komende dagen (mmm, morgenavond vrijwel geen tijd, woensdag overwerkdagje, donderdag ook vrijwel geen tijd en dan is het alweer beursweekend Sad) verder uitwerken... Probleem is dat ik de meesten hier wel enigszins ken en wel uit hun postings en clubgeschiedenis/achtergrond kan halen wat voor soort logo ze zouden willen en dat is hier niet het geval... beetje aanklooien dus nog. Maar, positief punt: ik heb wat leuke sites ontdekt met per onderdeel een tutorial dus ik blijf groeien Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
whehehe photoshop eunt..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
indeed... ik ben dan ook zwaar op zoek naar een functie waar ik dagelijks gebruik kan maken van dit soort geweldige proggies... Dus mocht iemand nog wat weten; ik houd me aanbevolen om weer een comuternerd te worden Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Djabs Wrote:Wilde eigenlijk een stadionuitbreiding gaan doen, maar met het oog op het degradatievoetbal van volgend seizoen zijn die plannen gewijzigd. Jazz, jij hebt ooit ook zo'n seizoen gehad; hoe waren je toeschouwersaantallen toen??

Dat is heel zuur Djabs. Na zo'n geweldige prestatie zou je zeggen dat de sups wel trouw zullen blijven. Helaas werkt dit bij HT anders en wordt je voor elke verlies partij gestraft. Dit merk je ook aan de toeschouwers die je wedstrijden bezoeken. Om dit enigszins op te vangen is lang door bekeren een goede oplossing. Dit houdt je sups tevreden en je stadion gevuld. Mijn eerste seizoen IV heeft me zo'n 300 a 400 sups gekost inclusief degraderen, natuurlijk zit je stadion ook niet iedere week vol wanneer je 7e of 8e staat. Achteraf baalde ik eigenlijk zo snel die promotie gemaakt te hebben, net ff seizoentje te vroeg.
Reply
Shit 300 tot 400 supportters kwijt, hier wordt je niet vrolijk van. :eeeek:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
en de reorganisatie gaat verder...na gister thuisgekomen te zijn zag ik dat ik in totaal meer dan 1 miljoen heb gevangen voor 3 spelers....kunnen we eindelijk weer eens gaan shoppen :lol:
Reply
JAZZ Wrote:
Djabs Wrote:Wilde eigenlijk een stadionuitbreiding gaan doen, maar met het oog op het degradatievoetbal van volgend seizoen zijn die plannen gewijzigd. Jazz, jij hebt ooit ook zo'n seizoen gehad; hoe waren je toeschouwersaantallen toen??

Dat is heel zuur Djabs. Na zo'n geweldige prestatie zou je zeggen dat de sups wel trouw zullen blijven. Helaas werkt dit bij HT anders en wordt je voor elke verlies partij gestraft. Dit merk je ook aan de toeschouwers die je wedstrijden bezoeken. Om dit enigszins op te vangen is lang door bekeren een goede oplossing. Dit houdt je sups tevreden en je stadion gevuld. Mijn eerste seizoen IV heeft me zo'n 300 a 400 sups gekost inclusief degraderen, natuurlijk zit je stadion ook niet iedere week vol wanneer je 7e of 8e staat. Achteraf baalde ik eigenlijk zo snel die promotie gemaakt te hebben, net ff seizoentje te vroeg.

10-01-2005
We hebben enkele kleine aanpassingen verricht aan de toeschouwersformules. De stemming van je fans zal iets minder bepalend zijn dan voorheen. Ook gaat de omvang van de fanclub van het uitspelende team voortaan een (kleine) bijdrage leveren aan de publieke belangstelling - de trouwste fans reizen met hun club mee. Ze willen natuurlijk vooral naar de belangrijkste wedstrijden en niet zozeer naar vriendschappelijke potjes. De stemming onder de fans van het uitteam doet er beduidend minder toe dan eerst. Algemeen gesteld leiden deze veranderingen ertoe dat de toeschouwersaantallen van wedstrijd tot wedstrijd veel minder dramatisch fluctueren. Verschillen blijven er, maar ze worden kleiner. In het bijzonder zal een fanclub die erg ongelukkig is een minder verwoestend effect hebben op de opkomst.


aldus <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hattrick.org">http://www.hattrick.org</a><!-- w --> zelf
Reply
Een vriend van me heeft een zoon gekregen en hoe noemt hij hem:
Tanne!!

Wat een bizarre naam. :razz:
What, me worry?
Reply
Gekocht voor 278k en krijgt de komende 2 weken conditietraining...

Amador Sucarrat (48744320)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 747 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 1

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Reply
Devlin Wrote:Gekocht voor 278k en krijgt de komende 2 weken conditietraining...

Amador Sucarrat (48744320)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 747 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 1

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Wauw :eeeek:.
Reply
ja die moet nog 18 worden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Het Estadio de Parasito wordt momenteel uitgebreid naar een ware voetbaltempel. Na de verkoop van enige spelers was het mogelijk om het stadion met maar liefst 18000 plaatsen uit te breiden, naar een totale capaciteit van 30000

Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 06-02-2005.

Staanplaatsen: 11340
Gewone zitplaatsen: 4500
Overdekte zitplaatsen: 1800
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 360
Reply
Deportivo Wrote:ja die moet nog 18 worden

komende maandag is z'n verjaardag...komen jullie ook? :lol:
Reply
ik zit op 47.500 plaatsen Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Devlin Wrote:
Deportivo Wrote:ja die moet nog 18 worden

komende maandag is z'n verjaardag...komen jullie ook? :lol:

sorry dan heb ik al een andere verjaardag. volgende keer ok? Wink
Reply
Mac Wrote:
Devlin Wrote:
Deportivo Wrote:ja die moet nog 18 worden

komende maandag is z'n verjaardag...komen jullie ook? :lol:

sorry dan heb ik al een andere verjaardag. volgende keer ok? Wink

Joh, jij ook al? Ik heb er dan 23 geloof ik (eentje ben ik niet op uitgenodigd Wink)

Wel grappig dat je zelf niet ouder wordt in HT, zoals bij CM3 ofzo...
Reply
moet je jezelf eens kopen bij hattrick...kun je zien hoe snel je ouder wordt!
Reply
Deportivo Wrote:ik zit op 47.500 plaatsen Big Grin

Dat zijn er ook aardig wat :lol:. Maar ik ben al meer dan tevreden met 30.000 in divisie VIII.
Reply
Mac Wrote:moet je jezelf eens kopen bij hattrick...kun je zien hoe snel je ouder wordt!

er zijn 2 spelers die Koen Maaskant heten:

Quote:Koen Maaskant (21762308)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 33 390
Loon: 16 392 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ladyboys
Waarschuwingen: 0


Dit is een keeper. Ik sta dus op doel en haal 6.5* bij een Engelse II'e klasser, ik heb dus een verborgen talent :razz:


Quote:Koen Maaskant (13591627)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond

Laatste volledige wedstrijd in dit team gespeeld op 18-01-2005

Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 648 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: big chins
Waarschuwingen: 1


En ik ben dus ook een slechte middenvelder die 2* haalt bij een Engelse VI'e klasser.

Ik heb dus duidelijk een voorkeur voor Engeland Big Grin
Reply
hehe ik besta helaas nog niet...wel 2x een martin van doesselaar en een martinus maar die ene j kunnen mn ouders nog niet vinden.
Reply
Ik ben een hele slechte Duitse verdediger:

Robert Horsten (38063133)
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 660 €/week
Eigenaar: FC Gigantig
Waarschuwingen: 0

En de huidige eigenaar wil hem niet eens voor 10.000 aan mij verkopen :cry:

Dit zijn zijn stats:
kondition: sehr gut
standards: durchschnittlich
Flügelspiel: durchschnittlich
der restliche teil: erbärmlich
armselig
schwach

Nou, dan houdt het voor mij op hoor. Ik ga mezelf toch niet voor teveel geld binnenslepen. Dat 25 jaar zie ik wel zitten trouwens, dan maar een Duitser en vijf jaar jonger zijn.
What, me worry?
Reply
Deportivo Wrote:ik zit op 47.500 plaatsen Big Grin

Gaan we patsen? 50.000 hier Wink

Ja, kom maar op met die 60.000 en 70.000 Big Grin
Reply
MIjn voornaam Jeroen...bestaat niet eens...toch jaren de populairste naam van nederland geweest :S :S me achternaam zal er waarschijnlijk niet inkomen..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:MIjn voornaam Jeroen...bestaat niet eens...toch jaren de populairste naam van nederland geweest :S :S me achternaam zal er waarschijnlijk niet inkomen..

Ik denk wel dat Jeroen bestaat, maar als je zoekt naar een speler moet je de gehele combinatie geven, dus én voornaam én achternaam!
Reply


Forum Jump: