The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ik heb momenteel nog dokters in dienst, maar heb nu geen blessures meer (zijn afgelopen nacht verlopen :Big Grin )
Wanneer moet ik nu die dokters ontslaan?
Reply
Vandaag of morgen, maakt niet uit. In ieder geval niet later, dan kosten ze 1500 extra.
Reply
Oh, das misschien idd wel slim om dan toch mijn laatste inlogmogelijkheid alsnog te gebruiken voor hetn updaten van mijn doktoren... Scheelt me toch wat kosten... Na vanavond toch geen mogelijkheid om eerder in te loggen dan zondagavond dus dat kan niet fout gaan....
Thanks Birger voor het herinneren eraan Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vijf federaties
Het is toegestaan om lid te worden van vijf (zegge: 5) federaties als je Hattrick Supporter bent. Tot heden was dat aantal 3. Vele gebruikers dringen al tijden aan op verhoging van het aantal, zodat het ons zeer pleziert om dat nu mogelijk te maken.

yes eindelijk Smile weetjewat komt er bijna zeker bij en poda denk ik volgend seizoen.
Reply
Geen probleem :Big Grin
Ik hoop dat je nu je lesje wel geleerd hebt :lol:
Reply
Even een vraagje, gezien mijn tekort aan ervaring en aan geld zit ik er over te dubben, de eerste bekerronde meteen te mots-en. kan iemand hier zijn mening over geven?
bvd
The great old Ludwig von...
Reply
NIET DOEN!
Reply
Oke, lijkt me duidelijk, kan je dit groentje ook uitleggen waarom dat onverstandig is Smile
The great old Ludwig von...
Reply
omdat jij moet promoveren en je niet zorgen moet gaan maken om een beker waar je toch in ronde 1 of 2 uitknikkerd. je moet het niet ten koste laten gaan voor belangrijke punten voor een eventuele titel..ik zou zelfs piccen als ik jou was....dan ben je sterker dan dat je al bent in de eerste wedstrijd omdat je een hoger TS heb...succes!
Reply
je TS is al bedaard na de reset als je dan gelijk gaat MOTS'en wordt ie als in de koude oorlog. Je 1e competitiewedstrijd verlies je dan 95% zeker omdat je geen middenveld overhoudt (zeker omdat je dan eigenlijk moet piccen) en zelfs die bekerronde drna heb je weinig kans omdat je TS nog drama is.

Bovendien levert de beker niet zoveel extra geld op omdat de supportersmood ook gereset wordt en je dus in de 1e rondes niet zoveel toeschouwers hebt. Pas bij ronde 3 a 4 begint t btje vol te stromen.

Oftewel op deze manier vergooi je waarschijnlijk je competitie en de beker voor misschien 30k extra aan inkomsten. ik speel trouwens altijd pic tot ronde 4 ofzo maar goed dat moet je zelf weten natuurlijk.
Reply
dat zeg ik! (een iets grotere) GAMMA!
Reply
Heren bedankt, ik begrijp het volkomen, piccen die wedstrijd... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Mac Wrote:je TS is al bedaard na de reset als je dan gelijk gaat MOTS'en wordt ie als in de koude oorlog.

ts 4 levels dalen? :lol: leugenaar
Reply
Moker_SD Wrote:
Mac Wrote:je TS is al bedaard na de reset als je dan gelijk gaat MOTS'en wordt ie als in de koude oorlog.

ts 4 levels dalen? :lol: leugenaar

die coach van hem heeft rampzalig leiderschap :wink:
Reply
Birger Wrote:Geen probleem :Big Grin
Ik hoop dat je nu je lesje wel geleerd hebt :lol:

Ja, en ik heb jullie ook een lesje geleerd: nooit kloten met je economie als je economische update nog moet komen en de financiele input pas NA die update te verwachten is... Maar uiteraard wisten jullie dat allemaal al Wink
Reply
Devlin Wrote:
Moker_SD Wrote:
Mac Wrote:je TS is al bedaard na de reset als je dan gelijk gaat MOTS'en wordt ie als in de koude oorlog.

ts 4 levels dalen? :lol: leugenaar

die coach van hem heeft rampzalig leiderschap :wink:

dan moet hij gaan uitkijken want nu gaan zijn trainerskills omlaag maar hij heeft een redelijk coach met slecht leiderschap hoor
Reply
1: leiderschap heeft geen invloed op hoeveel een ts stijgt of daalt bij pic/mots alleen op hoe snel hij zich terugbeweegt richting bedaard
2: een beetje overdrijven mag altijd als je iemand wilt overtuigen Wink
Reply
Mac Wrote:1: leiderschap heeft geen invloed op hoeveel een ts stijgt of daalt bij pic/mots alleen op hoe snel hij zich terugbeweegt richting bedaard
2: een beetje overdrijven mag altijd als je iemand wilt overtuigen Wink
Smile
Ben al overtuigd. Heb een half seizoen met moorddadig moeten spelen, maar denk nu een beetje dat ik bergijp hoe dat kwam..
The great old Ludwig von...
Reply
jij moet sowieso met je slecht leiderschap zo min mogelijk motsen of piccen
het hoogste ts wat je kan halen is content...en die zakt terug naar kalm dus dat wil zeggen dat het zonde is van je pic..
Reply
Ik heb slecht leiderschap maar wilde toch gewoon gaan piccen in de beker. Niet zo'n goed idee dus
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
ah met slecht heeft t op zich nog wel btje nut...daaronder heeft t weinig nut idd
Reply
Tsja daar heb ik met mijn goed leiderschap geen probleem mee.....
ik ga lekker piccen!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ff een vraagje over de economen...1 econoom voor elke 500k toch ? ik sta nu 795k in de plus...maakt het nog uit wanneer ik deze inhuur...voor de update van zondagochtend neem ik aan?
Reply
Een econoom 'werkt' alleen op zondag, tijdens de eco update. Dus vandaag of morgen aannemen en je verdient wat extra dankzij hem.

Edit: en één econoom per 500k is geloof ik niet juist, maar hoe het wel zat ben ik ook weer vergeten. Hoef over dit 'probleem' voorlopig niet na te denken. :lol:
Reply
jawel, hebben we het een maandje terug over gehad... per 500k. check anders hattrix even
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
economists minimum profitable stock
1 500000 €
2 1300000 €
3 1550000 €
4 2000000 €
5 2150000 €
6 ---
7 ---
8 2500000 €
9 ---
10 3100000 €
Reply
Nederland gaat eindelijk weer een mooie medialle halen in HT land. Onder leiding van Ruyven heeft U20 van nederland de finale gehaald door Duitsland te verslaan met 1-0 in extra tijd. In de finale spelen we tegen Roemenie die Estland met 2-1 versloeg.
Nederland heeft al eerder tegen roemenie gespeeld in de poule fase vooraf gaande van de halve finale. Toen won Nederland met duidelijk cijfers 4-1. De kans dat we gaan winnen is vrij groot.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
ook niet moeilijk trouwens, met die spits van duitsland..
Reply
hehe gast met goddelijk sh! ze hoopten op een winnende spelhervatting Big Grin wel mooie tactiek op zich.
Reply
hehe, weet niet wat die gast in gedachte had, maar het heeft niet echt uitbetaald zijn tactiek.

Quote:Oskar Schanzen (35355952)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!

Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Maakt deel uit van het U-20 Deutschland-team!

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 648 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BCFC Seattle
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk

Eigenaar van deze speler is wel slim om hem te koop te zetten. Bod staat nu boven de 500k.
Reply


Forum Jump: