The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Geschorsten/geblesseerden
Een weekje rust zal Dirk goed doen :Big Grin . Met een voorhoede van Owoerie-Kalou-Ali B moet je toch ook van die Roosendalers kunnen winnen met een nulletje of 4.
Reply
Meest gekozen spelers
1.Kuijt, Dirk 2731
2. Arveladze, Shota 1753

Beide beetje blessé! =D>
Reply
Laat me raden, Peter.. jij hebt geen van 2en?
Wie dit leest is gek
Reply
Peter Wrote:Meest gekozen spelers
1.Kuijt, Dirk 2731
2. Arveladze, Shota 1753

Beide beetje blessé! =D>

:roll: Kleuter.
Reply
Blessure van Kuyt was al voor het sluiten vd database bekend. Ik verwacht hem echter gewoon op het veld tegen RBC..
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kleine Jan Wrote:Laat me raden, Peter.. jij hebt geen van 2en?


Ja duh.. PSV gaat toch ook niet juichen als Ajax gewonnen heeft of andersom?
Reply
Zijn er deze week geen schorsingen?
Reply
R2D2 Wrote:Zijn er deze week geen schorsingen?

Jawel, Kufo!
Tenzij Uilenberg er even werk van maakt :Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Weet iemand hoe het met Terol zijn blessure is?
Reply
Hoe is het met Huntelaat gesteld, speelt hij dit weekend?

EDIT:
Afwezigen
Paul Bosvelt speelde in Alkmaar weer mee, en we gaan er vanuit dat hij ook tegen Willem II van de partij zal zijn. Waterman en Huntelaar zijn uiteraard nog geblesseerd.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoest met de Graaf van ADO?
Reply
Dugarry Wrote:Hoest met de Graaf van ADO?

Haal jij nu maar Huntelaar uit je team vriend.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Dugarry Wrote:Hoest met de Graaf van ADO?

Is er niet bij ben ik bang voor:

ADO Den Haag, waar Edwin de Graaf in de rust werd vervangen door Peter Jungschläger (Adelaar: ’Hij speelde al met een verdoving en gaf in de rust zelf aan dat ’t niet meer ging’)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
ok, heb nu maar 2 verdedigers van ADO...
Reply
Dugarry Wrote:ok, heb nu maar 2 verdedigers van ADO...


Die verdediging is aardig lek, dus dat zou ik maar niet doen...
Bangkok resident.
Reply
Wie zijn er zondag bij de boertjes niet bij? cocu liep goed mank, zou mooi zijn als ie niet meedoet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
sportieve vent :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Shote A. werrd gewisseld afg. zondag. Speelt hij wel gewoon???
Reply
denk het wel gewoon ja
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Ben eerder bang voor Teixeira en/of Zuiverloon. Die hebben volgens vele supporters slecht gevoetbald de afgelopen wedstrijden. Zul je zien dat ze niet meeballen dit weekend precies wanneer ik ze heb!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Zuiverloon krijgt een 7.0 van Vi, hoogste van heel RKC!

een 7 krijg je echt niet zo snel van VI zeker niet als je 4-1 verliest!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:Wie zijn er zondag bij de boertjes niet bij? cocu liep goed mank, zou mooi zijn als ie niet meedoet.

Ik denk overigens dat iedereen zondag kan spelen behalve Afellay. Cocu had een ei boven zn knie, das dus op zich geen ernstige plek en bovendien kan ie 5 dagen bijkomen. Die kan zondag evt met een pilletje wel spelen lijkt me, als is het maar 1 helft. Farfan, Alex, Ooijer, Lamey, Beasley en Reiziger zijn ook niet topfit maar kunnen wrs allemaal wel iig 1 helft spelen. Ooijer, Alex, Farfan en Lamey wrs zelfs gewoon 90 minuten. Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.
Reply
Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:

Hoezo gedurfd? Waarom moet je ervan huilen? Verwacht jij 2 zeges voor FCT dan? Wees blij dat psv tegen jullie wrs spelen rust moeten geven!
Reply
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:

Hoezo gedurfd? Waarom moet je ervan huilen? Verwacht jij 2 zeges voor FCT dan? Wees blij dat psv tegen jullie wrs spelen rust moeten geven!

Misschien dat hij tegen WillemII een paar spelers rust geeft aangezien WillemII zeer slecht draait en helemaal uit. FCT draait helemaal niet slecht (ook niet goed) en NEC draait wel goed. Laat PSV maar oppassen, eerst verliezen ze van Feyenoord, daarna winst tegen WillemII, vervolgens gelijk tegen FCT en als afsluiter verlies tegen NEC.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Na deze wedstrijd kan iedereen die t nodig heeft een maandje rusten. Willem II thuis, Twente thuis (2x) en NEC uit mag tot de winterstop niet al teveel problemen meer opleveren.

Peter, wat een gedurfde uitspraak weer. Ik moet er gewoon van :cry:

Hoezo gedurfd? Waarom moet je ervan huilen? Verwacht jij 2 zeges voor FCT dan? Wees blij dat psv tegen jullie wrs spelen rust moeten geven!

Misschien dat hij tegen WillemII een paar spelers rust geeft aangezien WillemII zeer slecht draait en helemaal uit. FCT draait helemaal niet slecht (ook niet goed) en NEC draait wel goed. Laat PSV maar oppassen, eerst verliezen ze van Feyenoord, daarna winst tegen WillemII, vervolgens gelijk tegen FCT en als afsluiter verlies tegen NEC.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mrbookmaker.com">http://www.mrbookmaker.com</a><!-- m --> !

Zelfs met een opstelling als Gomes-Lucius,Addo,Simons,Ball-Aisatti,Simons,Vayrynen-Koné,Vennegoor,Culina moet PSV die thuispotjes gewoon winnen.

Reiziger,Lamey,Ooijer,Alex,Cocu,Afellay,Beasley en Farfan kunnen ze dus best een keer sparen al zal Guus ze natuurlijk nooit allemaal tegelijk rust geven.
Reply
Zal Maduro zondag spelen?

[Image: maduro.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Lijkt me niet. Smerige overtreding was dat trouwens! Krijg je met van die jongen mennekes die zich te graag willen bewijzen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Lijkt me niet. Smerige overtreding was dat trouwens! Krijg je met van die jongen mennekes die zich te graag willen bewijzen.

Zie: Huntelaar
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
recreantb Wrote:
Ekslem Wrote:Lijkt me niet. Smerige overtreding was dat trouwens! Krijg je met van die jongen mennekes die zich te graag willen bewijzen.

Zie: Huntelaar

Ik had het meer over de jonkies van Arsenal.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: