The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




online tourneys
wat is er zondag? iets waar wij ook aan mee kunnen doen?
Reply
bij wilhelmina het maandtoernooi.... Vlakbij de overtoom
The great old Ludwig von...
Reply
speelt iemand vandaag nog een toernooitje online? liefst op PP.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
over 10 minuten 44 dollar? Doe je mee?
The great old Ludwig von...
Reply
En hoe gaat het?
Reply
Ik speel over 25 minuten voor het eerst een turbo toernooi.

Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan spelen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is het een rebuy-toernooi? En waar?
Reply
Het is bij Everest

En het is geen rebuy toernooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Matador! Wrote:En hoe gaat het?

redelijk goed.
Zit nu in 2e break, nog 16 man.
Top 16 betaald.
Sta 8e.
The great old Ludwig von...
Reply
tips Icon_question
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Het is bij Everest

En het is geen rebuy toernooi

Ok, een speed toernooi zou ik wel redelijk agressief spelen. Veel flops goedkoop proberen te zien en hopen dat er wat valt.
Reply
rebuy speel ik altijd agressief in het begin. Maar is natuurlijk afhankelijk hoeveel geld je erin wilt investeren
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Matador! Wrote:En hoe gaat het?

redelijk goed.
Zit nu in 2e break, nog 16 man.
Top 16 betaald.
Sta 8e.

Netjes... Moet zo weg, maar ga zo ff bij je kijken!
Reply
gittermaster Wrote:rebuy speel ik altijd agressief in het begin. Maar is natuurlijk afhankelijk hoeveel geld je erin wilt investeren

het is geen rebuy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oke, dan zal ik iets agressiever spelen.
Thxs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
welcome at the final table.....
sta 7e
The great old Ludwig von...
Reply
6e geworden.. 312 dollar
Verloor met AJ van 33, had mijn A gehit op de flop, hij zijn 3 op de turn
The great old Ludwig von...
Reply
23e geworden van de 500

Verloor met A/K van 9/2 :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zonde Buurs,
over een half uurtje 22 dollar rebuy bij pp.... Meer gegadigden?
The great old Ludwig von...
Reply
Hou je nog wel wat geld over voor morgen? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Smile morgen heb ik een dame op bezoek als eerder vermeld. Smile
Dat kan gitter op dit moment niet aan zich voorbij laten gaan.
The great old Ludwig von...
Reply
Denk dat Tree daar ook op doelde Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
zit nu in 110 dollar bij pp.
Eerste uur voorbij. Van de 200 nog 95 over.
Heb een stack van 7610 en average is 6300.
Eerste plek is 5500 =P~
The great old Ludwig von...
Reply
pappa kan wel janken... Ging echt goed tot ik tegen trips aanliep.
AQ
Flop 37Q.
Leek ideaal, echter hij had 3 3. En was ook nog eens de enige aan tafel met een hogere stack dan ik Sad
Als 79e eruit.
The great old Ludwig von...
Reply
Vanmiddag bij het $40+4 freezeout toernooi op PP bij de laatste 3 geeindigd. Kwam de chipleader aan met de vraag of we een deal wilden maken.

Normaal was de verdeling $1280/780/435. Nu hebben we gedealt met $850/820/775. Was goed nieuws, aangezien ik de minste chips had en niet veel tijd meer over had.

Wist overigens niet dat je op PP ook deals kon maken...
Reply
Matador! Wrote:Wist overigens niet dat je op PP ook deals kon maken...
Hoe werkt dat eigenlijk, met die deals?
Hoe worden de bedragen vastgesteld enzo?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Haha, wat een eikels.... kom je mooi weg =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
FC Wageningen Wrote:
Matador! Wrote:Wist overigens niet dat je op PP ook deals kon maken...
Hoe werkt dat eigenlijk, met die deals?
Hoe worden de bedragen vastgesteld enzo?

Chipcount base, normaal gesproken!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Als het nou om een paar duizend zou gaan, zeg ik alla... maar om te gaan mieten met zulke bedragen? Ik zou die deal absoluut geweigerd hebben :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Klopt, de chipleader bepaalt het voorstel en alle andere deelnemers moeten het goedkeuren. Hij had het overigens al een keer of 3 gevraagd. De nummer 2 kreeg gewoon bijna evenveel als normaal en ik had natuurlijk nog kunnen winnen, maar op dit moment was het gewoon een gratis $340 =D>
Reply


Forum Jump: