The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Ervaring van Vietjes; een gescoutte keepert die niks kan doet het (bij mij) vaak lekker op de vleugel.

Zet 'm daar eens neer als je ruimte hebt, Kooltje? Ben benieuwd.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Ervaring van Vietjes; een gescoutte keepert die niks kan doet het (bij mij) vaak lekker op de vleugel.

Zet 'm daar eens neer als je ruimte hebt, Kooltje? Ben benieuwd.
doe ik
Reply
Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...

Mel Zwaaf: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.

Mel Zwaaf: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Passen zijn door de trainingsessies verbeterd.

Yorrick van Kuppeveld: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.

Marinus Beukman: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt.


Tot ziens maar weer!

Nee, Mel zwaaf haalt 5 sterren als aanvaller en ik train op scoren en passen.. Wat moet ik nu met dat eerste stuk? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...

Mel Zwaaf: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.

Mel Zwaaf: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Passen zijn door de trainingsessies verbeterd.

Yorrick van Kuppeveld: Hij is een van die spelers die vechtlust toevoegt aan het team, maar soms overdrijft hij het.

Marinus Beukman: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt.

Tot ziens maar weer!

Nee, Mel zwaaf haalt 5 sterren als aanvaller en ik train op scoren en passen.. Wat moet ik nu met dat eerste stuk? :roll:

Helemaal niks volgens mij. een dergelijk bericht kreeg ik ook over een aanvaller van mij (in het scoutrapport werd positie over z'n scoorvaardigheden gerept). Hij haalde daar 3,5 ster in redelijke vorm. Hij had nog niet gewingt en wat blijkt, daar pakte hij 4 sterren met dezelfde vorm. Waarschijnlijk doelt jouw trainer ook op zoiets.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik word hier een beetje moe van! Icon_evil Ter verduidelijking: Mioch is mijn keeper en traint dus keepen (individuele training)


Opmerkingen trainer 21-06-2007 23:00
Wedstrijd Rein Mioch: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Spelhervatting te oefenen.


14-06-2007 23:00
Wedstrijd Rein Mioch: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Spelhervatting traint.


07-06-2007 23:00
Wedstrijd Rein Mioch: Ik zeg niet dat hij niet profiteert van de huidige training, maar hou in je achterhoofd dat zijn echte talent ligt op het gebied van Spelhervatting.


31-05-2007 23:00
Wedstrijd Rein Mioch: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Spelhervatting.
Reply
Simpel. Keeper Mioch moet je instellen als spelhervatter.

Hersenspinsel van mijn kant:
Ik heb een speler, Bouwer. Haalde 5+ sterren als verdediger, totdat de trainer begon dat ie beter op positiespel getraind kon worden. Hij speelt nu dat als verdedigende middenvelder en wordt getraind op positiespel. Inmiddels 3* als defensive IM.

Kan het zo zijn dat een jeugdspeler op de stats grenzen heeft om hem te trainen? Op het moment van pullen is al bekend dat ie maximaal matig op verdedigen kan halen. Stel dat ik hem getraind heb tot matig verdedigen, dat je meldingen krijgt om hem ergens anders op te trainen?

Oftewel, bij pullen zijn zijn beperkingen/mogelijkheden al bekend.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat laatste zou heel goed kunnen.
Reply
Ik denk zelfs dat Mukkus z'n redenatie waar is.

Dat truukje van hem heb ik ook al eens uitgehaald met hetzelfde resultaat.

Maar er is nog een andere mogelijkheid......misschien geeft de coach (soms??) wel aan welke skill het dichtst bij een popp zit. In dit geval spelhervatten......
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Yo!

Atse Benders: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.

Tsja....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Nu wou ik hem net ontslaan omdat hij steeds maar niet hoger dan een halve ster kwam. Had hem alleen even behouden vanwege een schorsing die ik had.

Hieruit kan ik in ieder geval concluderen dat niet alle stijgingen worden gemeld.

Quote:Rieuwerd Zomer: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Vleugelspel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Er kan weer een oefenwedstrijd geregeld worden. Wink

En ook voor de jeugdteams is er een tussenseizoen. Ben benieuwd of mijn competitie weer automatisch van start gaat.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
504414

daag me even uit als je wilt oefenen
Reply
Nou, ik heb Jolyon Kooyker, de superverdediger uit mijn jeugdteam, gepromoveerd. In de jeugd haalde hij 4,5 tot 5 sterren en was hij vaak de beste van het stel. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik hem zojuist promoveerde en eindelijk zijn stats zag :roll::

Jolyon Kooyker (170854946)
17 jaar en 22 dagen, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Volgende verjaardag: 19-10-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 250 €/week
Eigenaar: Himmelsblå IF
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Reply
Bij mij dus ook zo 1.... :roll:
Reply
Da's niet best, daar heb ik er heel veel van rondlopen!

Maar, Bakke, misschien is ie wel hoog-zwak! ;-)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heb een van de minsten gepromoveerd maar het stelt daadwerkelijk helemaal niets voor. Die bijstats zijn belachelijk, weet niet wat HT hier mee wil bereiken maar dit gaat dus niet veel meer opleveren dan een extra speeltje binnen HT. Je moet al een 8* bij de jeugd hebben wil het wat zijn om te promoveren.
Reply
das dus zeer zonde van me 10k in de week
Reply
kooltje Wrote:das dus zeer zonde van me 10k in de week
Daarom ga ik me weer richten op het oude manier. Vind het een leuk idee, maar of het echt rendabel is vraag ik me af. Dan niet alleen in kosten uitgedrukt, maar meer in tijd die je erin steekt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
kan je op die 10k al besparen? Kan nergens volgens mij de investering stopzetten...
The great old Ludwig von...
Reply
niets mis mee. Ik wil de 1e SD cup binnen halen( ook al is het de jeugd).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik blijf het nog wel even volhouden, maar qua waarde valt het wel erg tegen. Vooral het niveau van de bijstats valt erg tegen.
Reply
Vandaag voor het eerst een speler overgeheveld naar het eerste elftal, viel me qua stats nog niet eens tegen, aangezien hij als middenvelder niet boven de halve ster uitkwam....

Quote:Siemon Marbus (171508378)
17 jaar en 64 dagen, zwak vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Volgende verjaardag: 15-09-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 350 €/week
Eigenaar: Verantwoord Frituren
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Maar we gaan hem wel ontslaan!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Las op het HT-forum dat het promoveren van een jeugdspeler voordat je een melding hebt gekeregen van je jeugdcoach dat hij uitgetraint is ervoor zorgt dat zijn skills vele male minder zijn...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hmmz, ik zie dat mijn jeugdcompetitie is afgelopen. Als ik nu zoek naar andere competities, zijn er voldoende waar nog plek vrij is, maar nu weet ik toch niet meer hoe ik me moet inschrijven voor zo'n league #-o Kan iemand me dat vertellen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Heren het volgende,

Tijdens mijn vakantie de volgende wedstrijd gevolgd door die van afgelopen woensdag. We hebben het hier over dezelfde speler.

04-07-2007 21:00 De dikkopjes - Himmelsblå Yngling Uppfostran
Rating : ******* als Centrale verdediger (90')
Vorm:????

01-08-2007 21:00 Jansoe United - De dikkopjes
Rating : ****+ als Centrale verdediger (90')
Vorm: Redelijk

Dit is een speler die zowel als aanvaller en winger een aardige prestatie levert. Toch bleef de coach maar aanwijzingen over de beste positie zoeken geven. Dus ik dacht laat ik 'm eens als verdediger opstellen.

Dit valt natuurlijk niet te verklaren. Als was ie in de pot van 4-7 in uitstekende vorm geweest dan nog kan dat geen verschil van 2.5 ster opleveren.

Blijft vreemd die jeugdopleiding :|
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Misschien een weatherevent?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Das misschien het enige wat het zou kunnen verklaren. Maar dan nog!

Wat dacht je hiervan. Ik laat m'n scouts het nieuwe talent laten zien. Negeer de eerste 2. Wat zegt nummer 3; Sorry maar ik heb deze week geen talent kunnen ontdekken!! :|

Das lekker. Kost me gewoon een jeugdweek!! Kutspel
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Heb ik ook al een keer gehad. Komt ook wel eens voor dat je scouts wel wat vinden, maar in alle gevallen is het dikke bagger.
Reply
Ja, dat kan maar dit gaat natuurlijk nergens over.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
02-08-2007 22:45
Wedstrijd Mel Zwaaf: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!

Betekent dat nu dat hij zo goed als uitgetraind zou zijn???
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: