The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Vanavond om 22:00 uur mijn trainingsrapport, hopelijk kan ik ook iets laten zien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gewoon weer openen, je begint natuurlijk weer met matige stats. Maar het lijkt nu interresant te worden.
Reply
We gaan eentje promoveren! Spannend...

Quote:Gerold van Strien: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?

bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/menu%202/temp/menu31336/Uitgetraind.html">http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/m ... raind.html</a><!-- m -->

Dat valt dan weer wat tegen....

Quote:Gerold van Strien
17 jaar en 45 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 270 €/week
Eigenaar: Verantwoord Frituren

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
die is minder mukkus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik train nog niet zo gek lang positiespel, dus dit verbaasd me weinig eigenlijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ga ook maar aan de nieuwe jeugdopleiding beginnen. Mede door de nieuwe regelgeving, maar ook omdat het me een leuke toevoeging lijkt.

Eerste snelle vraag: hoeveel scouts is het beste om mee te beginnen? Meteen met 3? Ik lees nl hier dat je eigen spelers meestal niet best zijn en de gescoute spelers een stuk beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb er 2 Smile
en je kan er toch maar 1 per week in je team aannemen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Oke, dan houd ik het ook maar op 2 voorlopig.

Zondag eerste wedstrijd, ik ben benieuwd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat ga je trainen enzo? al ingesteld en bepaald?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik begin maar met 3-5-2 opstelling en ga trainen op PM en passen. Aangezien ik dat ook normaliter train, leek me dat het beste. Maar eerst maar even afwachten wat voor sterren ik haal en een beetje schuiven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid matig

Middenveld waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval goed (laag)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval redelijk (laag)

Ik speelde 3-5-2. Waardeloos???? Sad
Er zit 1 speler met 5,5 ster bij.....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga ook maar aan de nieuwe jeugdopleiding beginnen. Mede door de nieuwe regelgeving, maar ook omdat het me een leuke toevoeging lijkt.

Eerste snelle vraag: hoeveel scouts is het beste om mee te beginnen? Meteen met 3? Ik lees nl hier dat je eigen spelers meestal niet best zijn en de gescoute spelers een stuk beter...
ik heb er maar eentje en zelfs dat vind ik al best goed. zeker in het begin moet je toch uitzoeken wat voor spelers je al hebt
Reply
Daarom laat ik mijn oude jeugdopleiding ook intact, zodat je bij een vol team gewoon fatsoenlijk door kunt pullen.
Reply
In de regels staat dat de scouts eens per week een speler aanbieden. Is dat op een vaste dag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vnaf zondag kan je ze opbellen in de week
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Oke, bedankt.

Nog een vraagje voor de mensen die er al langer mee bezig zijn. In principe (met 1 scout) betaal je dus 10K per week aan de opleiding. Betaalt het zich uiteindelijk uit? Je kunt dit namelijk ook sparen en zelf na een heel seizoen een toptalent (voor mijn begrippen dan) van de TL aanschaffen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je kan het ookb etalen en 4 talenten vinden en deze verkopen per week voor 400 k Wink

Nuff said
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:je kan het ookb etalen en 4 talenten vinden en deze verkopen per week voor 400 k Wink

Nuff said
Hiermee bedoel je, als ik het goed begrijp, dat de jeugdopleiding zich dus inderdaad terugbetaalt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bij mij wel Smile en met de wijzigingen lijkt dit alleen maar meer te gaanw orden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:je kan het ookb etalen en 4 talenten vinden en deze verkopen per week voor 400 k Wink

Nuff said
Hiermee bedoel je, als ik het goed begrijp, dat de jeugdopleiding zich dus inderdaad terugbetaalt?

Bij mij heeft hij zich zeker nog niet terug betaald. Maar ik zie het vooral als een leuk extra'tje, naast je gewone wedstrijden. Maar misschien wordt de opbrengst door de veranderingen nu wel wat beter. Het oude systeem leverde te weinig talenten op en daardoor waren er ook veel managers ermee gestopt.
Reply
Oke. Het lijkt mij ook een leuke toevoeging, omdat ik heel vaak online ben en ook qua Hattrick erg fanatiek ben, maar wel een prijzige. En aangezien bij Hattrick alles om geld draait, is het misschien geen goede investering.

Ik heb mijn normale jeugdopleiding teruggezet naar 10K. Ik heb daar sowieso pas 1x een acceptabele speler uitgehaald (18 jaar redelijk PM, dus niet eens geweldig) na 2,5 seizoen 20K erin knallen.

Raden jullie aan om sowieso maar niet meer daarin te investeren, nu ik met de jeugdopleiding gestart ben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jup je kan ook maar 1 ding tegelijk promoveren, of bellen in de jeugdopleiding of een directe pull doen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
O, dat wist ik niet eens!

Maar voorlopig zal ik nog geen spelers ui mijn opleiding pullen aangezien ze allemaal nog 15 en 16 zijn. Dus ik blijf dan nog wel even het oude systeem aanhouden, maar dan op een iets lager pitje. Misschien wel 5K, maar dan zal het niveau wel snel terug lopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
staat bij mij al tijden oprampzalig Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik hou beide opleidingen op volle kracht aan. En wel om hert volgende, je krijgt terugval in de oude opleiding als je de bijdrage verlaagt. Je jeugdteam kan maar een beperkt aan tal spelers aan, waardoor (als je tevreden bent) je uiteindelijk toch weer de oude pull's gaat pakken.

Mijn ouwe jeugdopleiding heeft zich wel uitbetaald, in de vorige hause op de TL verocht ik een 17-jarige uitstekende pm voor 1,7 mln. Daarnaast heb ik veel meer goed verkoopbare yp's gehad. laatste 2 seizoenen was het wat matigjes (verlies) maar dit seizoen al zeker 3 leuke pulls gehad waarvan 1 nu als trainee meeloopt.
Reply
eerste speler uit de jeugdopleiding die ik promoveer...haalde 6.5 ster als spits

Quote:Gert Harmans
TSI = 1 030, 17 jaar en 54 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Krachtig]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Quote:Scoring[Vorm=Hoog]=7.13
Scoren[Vorm=Gemiddeld]=7.16
Scoren[Vorm=Laag]=7.17
Scoren[Loon]=7.01
Reply
Duidelijk verhaal Aragorn, maar voor jou is 20K voor de oude opleiding natuurlijk peanuts. Voor mij is het iets meer, al wordt het, zeker ook na mijn stadionuitbreiding, steeds marginaler. Ik houd de oude voorlopig nog maar even aan, al is het wel op 10K denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laatste gebeurtenissen

12-12-2007 Je hebt een speler verkocht en 324 900 € ontvangen.


zojuist mijn jeugdspeler verkcoht
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Was dat die Sylvain?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jups
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: