The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Filmpies!
Ik vond True Romance wel aardig, maar niet (zo) bijzonder (als de Tarantino-films). Het is eigenlijk te lang geleden om me te herinneren wat ik er precies van vond. Al zegt dat misschien al genoeg.
Sportshag
Reply
Treesong Wrote:
JAZZ Wrote:Ik heb me lang ingehouden betreft dit topic. Big Grin Maar naar mijn menig wordt er veel te ingewikkeld over film gelult. Film is geen kunst het is een kunstje.

Dat mag je gerust vinden... :wink:


maar daar ben ik het uiteraard niet mee eens...

Over films kun je uren, dagen, jaren achtereen ingewikkeld lullen. Zelfs over de vraag of het al dan niet kunst is.

Hollywoodfilms worden bijna zonder uitzondering gemaakt om zoveel mogelijk geld te verdienen. Dat kan alleen maar door te maken wat de consument het liefst wil zien. Dan kun je nauwelijks van kunst spreken, maar meer van entertainment.

Daarbuiten wordt zat gemaakt dat riekt naar kunst. Film is dan een persoonlijke uiting van gevoelens, ideeen etc, zoals een boek of een schilderij of andere zaken die men wel met kunst associeert.
Sportshag
Reply
Film maak je met zoveel mensen en ben je ook nog is afhankelijk van techniek die zijn beperkingen heeft. Het is een creatief beroep maar absoluut geen kunst.
Reply
JAZZ Wrote:Film maak je met zoveel mensen en ben je ook nog is afhankelijk van techniek die zijn beperkingen heeft. Het is een creatief beroep maar absoluut geen kunst.

Wanneer is iets volgens jou dan kunst en wanneer niet Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Daar ga ik niet over. Wink Ik weet hoe je film maakt daar kan ik je wat over vertellen maar wat kunst is mag je lekker zelf bepalen. Als je film kunst wilt noemen vind ik het prima, ik denk daar alleen anders over.
Reply
JAZZ Wrote:Daar ga ik niet over. Wink Ik weet hoe je film maakt daar kan ik je wat over vertellen maar wat kunst is mag je lekker zelf bepalen. Als je film kunst wilt noemen vind ik het prima, ik denk daar alleen anders over.

Maar jij roept dat film geen kunst is. Ik ben dan benieuwd wat jij dan wel als kunst beschouwd.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
JAZZ Wrote:Film maak je met zoveel mensen en ben je ook nog is afhankelijk van techniek die zijn beperkingen heeft. Het is een creatief beroep maar absoluut geen kunst.

Film is geen beroep... Location manager wel, Caterer ook, maar:

Met name een regisseur (p.e. Federico Fellini) en een cinematograaf (z.b. Robbie Müller) kunnen een kunstenaar zijn. De perfecte combinatie kan een kunstwerk opleveren, die je net als een schilderij, een beeld of een gebouw steeds weer opnieuw kunt bekijken en waar je elke keer weer gegrepen wordt door de esthetische pracht van het geheel...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Maar tis inderdaad subjectief... tegenwoordig noemt men een hoop gebakken stront al kunst. Tis maar net hoe ruimdenkend je bent...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Maar tis inderdaad subjectief... tegenwoordig noemt men een hoop gebakken stront al kunst. Tis maar net hoe ruimdenkend je bent...

precies!

Onlangs naar het Van Gogh museum geweest (waar ik sinds mijn lagere school tijd niet meer was geweest), damn wat heeft die gast veeeeeel lelijke dingen gemaakt. Ik zal er geen stuiver voor neertellen. Andere mensen noemen het kunst, dokken er miljoenen voor of staan er uuuuren voor in de rij.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
JAZZ Wrote:Daar ga ik niet over. Wink Ik weet hoe je film maakt daar kan ik je wat over vertellen maar wat kunst is mag je lekker zelf bepalen. Als je film kunst wilt noemen vind ik het prima, ik denk daar alleen anders over.

Maar jij roept dat film geen kunst is. Ik ben dan benieuwd wat jij dan wel als kunst beschouwd.

Schilderkunst, schrijven, muziek al wordt dat met de tijd ook minder gezien techniek steeds grotere rol heeft.
Reply
JAZZ Wrote:
Davydoff Wrote:
JAZZ Wrote:Daar ga ik niet over. Wink Ik weet hoe je film maakt daar kan ik je wat over vertellen maar wat kunst is mag je lekker zelf bepalen. Als je film kunst wilt noemen vind ik het prima, ik denk daar alleen anders over.

Maar jij roept dat film geen kunst is. Ik ben dan benieuwd wat jij dan wel als kunst beschouwd.

Schilderkunst, schrijven, muziek al wordt dat met de tijd ook minder gezien techniek steeds grotere rol heeft.

JAZZ is gewoon één van die puristen die vindt dat een "echte kunstenaar" het synoniem is van de eenzame, straatarme ploeteraar op een lekkende zolderkamer met in de ene hand een homp oud brood en in de andere een ganzenveer of penseel... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ik ook hoor...dat hele gezeik met moderne kunst af en toe. nou was dat geen moderne kunst maar die ene gast die vandeweek overleden was met zn 5 vrouwen (is dat niet verboden trouwens?) die pakte 5 kwasten stopte die in een pot verf en kwakte ze dan neer op een papier...tja sorry maar dat vind ik echt geen kunst.
Reply
Mac Wrote:ik ook hoor...dat hele gezeik met moderne kunst af en toe. nou was dat geen moderne kunst maar die ene gast die vandeweek overleden was met zn 5 vrouwen (is dat niet verboden trouwens?) die pakte 5 kwasten stopte die in een pot verf en kwakte ze dan neer op een papier...tja sorry maar dat vind ik echt geen kunst.

Elke dag 5 dezelfde vrouwen neuken in één huis zonder dat ze ruzie krijgen, vinnik anders wel kunst :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Die gozer zal zich inderdaad kapot gelachen hebben... ieder uur een andere schoonheid, en tussendoor gezellig wat troep op een doek gooien en er grof voor betaald krijgen.

Misschien is een baan in de artistieke wereld zo gek nog niet...
Reply
Schoonheid Icon_question Een paar voorbeelden van de schatjes van Anton:
[Image: 0205-joke-finskr.jpg]

[Image: 00-9maria-kr.jpg]

[Image: 88-petra-kr.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
:| :| :| :|

Het lijkt me duidelijk dat ik m'n woorden terugneem. Ik ging uit van een stel groupies...
Reply
Mac Wrote:ik ook hoor...dat hele gezeik met moderne kunst af en toe. nou was dat geen moderne kunst maar die ene gast die vandeweek overleden was met zn 5 vrouwen (is dat niet verboden trouwens?) die pakte 5 kwasten stopte die in een pot verf en kwakte ze dan neer op een papier...tja sorry maar dat vind ik echt geen kunst.

Mac van die knakker heb ik er 2 aan mijn muur hangen. Wink Die heb je gezien naast mijn computer, 3 van z'n wijven en een koe. Big Grin
Reply
whaha serieus? wist niet dat die van hem waren (kende m ook niet trouwens...)
Reply
Wat vonden jullie van Million Dollar Hotel, of is het daar al eens eerder over gegaan??
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Bedoel je niet toevallig Million Dollar Baby?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
After the sunset was zeker geen topper, maar voor de sneak gister redelijk. Ik had hem slechter verwacht
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
joep Wrote:Wat vonden jullie van Million Dollar Hotel, of is het daar al eens eerder over gegaan??
Lamme Lennie Wrote:Bedoel je niet toevallig Million Dollar Baby?


Million Dollar Hotel.. zelf nog nooit gezien hoor, maar hij bestaat (blijkbaar) wel.
Krijgt een matig cijfer van de op IMDB.
Reply
een film van Wim Wenders en dus met muziek van U2, met een fijne hoofdrol voor Mel Gibson.
Million Dollar Hotel is een soort van verzamelplaats voor rare, verwarde en overspannen mensen. Sommigen noemen ze gek.
Daar is iemand vermoord en Mel Gibson moet dat gaan oplossen.
Ik vind het wel een sterke film.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Ik wist wel dat Million Dollar Hotel bestond, maar aangezien Million Dollar Baby recent is, dacht ik dat je deze wellicht bedoelde. Million Dollar hotel heb ik itt Million Dollar Baby niet gezien.

True Romance overigens ook gezien. Een echte Tarantino film, een klein beetje in de geest van Pulp Fiction maar natuurlijk minder goed.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
De dialoog (annex monoloog) in True Romance tussen Dennis Hopper en Chris Walken overstijgt het dialoognivo van Pulp Fiction met lichtjaren... als film is PF echter 1000x beter...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
de dialoog tussen Mia Wallace en Vincent Vega is anders ook prima.. En maar lullen over een 5-dollar shake :Big Grin
Reply
ik ga voor elke zin die uit de mond van Jules komt! Met als hoogtepunt natuurlijk:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Do you read the bible Davydoff?
Reply
Legion Wrote:Do you read the bible Davydoff?

Dat hele stuk komt geen eens uit de Bijbel...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zei ik dat dan? Ik quote-te (hoe schijf je dat?) Samuel

Overigens staat dit in de bijbel:
25-17 And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I amthe LORD, when I shall lay my vengeance upon them.
Reply


Forum Jump: