14-11-2006, 11:08 AM
Treesong Wrote:Dugarry Wrote:Maar aan de andere kant, iedereen die hetzelfde stemt als ik is dom, stom en zouden ze het stemrecht af moeten nemen. Deze gedachte doet me denken aan enkele niet al te vriendelijke heren uit het verleden.
Het ligt toch iets genuanceerder. Van lieden die keer op keer middels hun uitspraken en gedrag laten blijken dat ze te dom zijn om te poepen moet het stemrecht worden afgenomen. Dit werd al min of meer bepleit door een tamelijk vriendelijke heer uit het verleden.
Zo begon Hitler ook. Hij vond heuheus, zigeuners en linkse rakkers dom en ze werden politiek gezien uitgeschakeld in zijn beginjaren. In het verdere verloop van zijn politieke carriere ontnam hij meerdere minderheden hun stemrecht.
Het feit dat jij mensne dom vindt Treesong wil nog niet zeggen dat ze ook dom zijn. Adolf vond veel mensen dom, maar waren al deze mensne zo dom?
Zomaar even een globale vergelijken van jouw stoere, quasi intelligente en populaire praatjes en een miskleun uit het verleden.
Ik vind jouw zo dom als en drol, dus volgens je eigen woorden mag jou nu het stemrecht ontnomen worden............ :roll: Slimbo.