14-11-2006, 06:16 PM
waf Wrote:Annet Malherbe is natuurlijk super. Maar toch ook weer jammer dat ze naar Talpa is gegaan.Tripplexxx Wrote:Boer zoekt vrouw en Spoorloos zijn de toppers van dit moment met bijna 3 miljoen :eeeek: kijkers.
Groeten uit de rimboe ook zo'n 2,3 miljoen. Vraag me werkelijk af wat daar leuk aan is.
Koppensnellers, de hit van Ned3, trok zaterdagavond bij Talpa 296.000 kijkers. Dat programma is nu al drie keer verschoven van tijdstip, maar de kijkers weten het schijnbaar niet te vinden. Zal ongetwijfeld met de X-factor te maken hebben.
Mooi weer de Leeuw zit op een dikke 1,5 miljoen kijkers op de zaterdagavond.
In de top 100 van de maand oktober is er geen enkel programma van Talpa te vinden los van De Wedstrijden.
boer zoekt vrouw is gewoon een sterk programma, en dat vind ik van spoorloos ook. niet mijn favorieten, maar het is wel goed gemaakt.
gooise vrouwen van talpa vind ik als enige van talpa briljant. willemijn lodewijks is eenvoudigweg hilarisch, wat een rasactrice is dat. jammer dat het van de zondag naar de donderdag is gegaan, nu miste ik ik meer dan de helft van de uitzendingen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello