17-11-2006, 02:03 PM
CDA 66.7%
PvdA 60%
D66 53.3%
SGP 46.7%
GroenLinks 46.7%
ChristenUnie 40%
VVD 40%
SP 40%
:roll: Stem ik redelijk anti het werkloze, op de bank hangende gepeupel, kom ik uit op het CDA :eeeek:
Overigens vind ik dit wel de meest zinloze stellingen:
Tuurlijk niet! Hele gezinnen staan verdomme op wachtlijsten en de studentjes worden direct toegelaten in een woning? Bullshit!
Tuurlijk! Vrijgeven van de huren ben ik het mee oneens, afzetten van 'machteloze' groepen is ook belachelijk. En uiteraard is Rutte het hier weer niet mee eens.... :roll:
PvdA 60%
D66 53.3%
SGP 46.7%
GroenLinks 46.7%
ChristenUnie 40%
VVD 40%
SP 40%
:roll: Stem ik redelijk anti het werkloze, op de bank hangende gepeupel, kom ik uit op het CDA :eeeek:
Overigens vind ik dit wel de meest zinloze stellingen:
Quote:Campuscontracten zouden wettelijk verboden moeten zijn zolang de doorstroom naar starterswoningen niet fors is verbeterd.
Tuurlijk niet! Hele gezinnen staan verdomme op wachtlijsten en de studentjes worden direct toegelaten in een woning? Bullshit!
Quote:Het handelen van particuliere verhuurders zou ten minste één keer gecontroleerd moeten worden op het naleven van de wet.
Tuurlijk! Vrijgeven van de huren ben ik het mee oneens, afzetten van 'machteloze' groepen is ook belachelijk. En uiteraard is Rutte het hier weer niet mee eens.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)