20-11-2006, 01:03 PM
Peter Wrote:1) Zegt inderdaad genoeg over het vreselijk saaie en laffe resultaatvoetbal dat PSV speelt. Twente durft er tenminste voor te gaan, daar houd ik van.Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, wat een schijtzooi! Wat een stelletje slapjanussen stonden er in de eerste helft op het veld. Twente speelde een half uur leuk en kwam dan ook terecht op voorsprong. Zij durfden tenminste te voetballen, itt PSV.
Twente houdt er 1 punt aan over, PSV 3. Zegt al genoeg
Tweede helft ging het stukken beter en kwam Twente er helemaal niet meer aan te pas. Maar dan nog steeds geen echte kans creëeren, vreselijk! Waarom blijven ze 4-3-3 spelen als er geen enkele goede voorzet komt?! Er zijn er wel 20 gegeven, maar geen een leidde tot een doelpoging.
tsja.. hadden jullie niet zo'n ik ben Ajacied-aktie, wat staat voor mooi aanvallend voetbal enzo. Die campagne is natuurlijk te belachelijk voor woorden, maarja doordoor moet Ajax nu wel 4-3-3 blijven spelen.
Die backs van Twente zijn echt heel slecht, vooral die Heubach is echt ellende. Balen dat De Mul en Perez echt dramatisch waren en dat Mitea ook met geen een goede voorzet kwam.
Dus de backs van Twente zijn heel slecht en ellende, maar de vleugelspitsen van Ajax nog slechter dan dat? Waarom geloof je dan in de titelkansen van je ploeg?
En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!
Agossie.. die scheids heeft t weer gedaan natuurlijk.Als je echt veel beter bent win je ook met de scheids tegen hoor
Al met al een drama om in twee wedstrijden zo je goede positie te vergooien :letitallout:
Mooie post weer Adje.[/b]
2) 4-3-3 is prima, maar dan moeten niet de buitenspelers een offday hebben.
3) Omdat de vleugelspelers een off day hadden, dat kan een keertje. Jammer, want de zwakke plek van Twente zijn de backs.
4) Ik heb ook helemaal niet gezegd dat het alleen maar aan de scheids lag, ik heb gezegd dat het gelijkspel verdiend was op basis van het spel.
Kortom, alleen maar onzinnige opmerkingen van je. Ga jij maar lekker gloryhunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello