20-11-2006, 01:37 PM
waf Wrote:Ik zeg alleen maar dat als je je benen op de grond houdt en eerst de bal raakt, je mijns inziens inderdaad nooit rood moet krijgen.Ad Wim Wrote:Natuurlijk is het belangrijk of hij de bal raakt of niet, dat is toch juist een heel belangrijk criterium? Nogmaals, als hij de bal niet had geraakt, had het rood kunnen zijn. Maar hij raakt de bal en daardoor is het in principe een correcte sliding. Omdat hij nogal doldriest in komt en een been van een speler meeneemt, kun je er een overtreding en ook wel geel voor geven. Maar absoluut geen rood in mijn ogen. Hoe kun je nou in godsnaam een rode kaart geven als je met een sliding eerst de bal raakt en dan de man en gewoon met beide benen over het veld glijdt?
jij doet net of je nooit rood kunt krijgen als je de bal maar raakt. ik heb nieuws voor je: dat is niet zo.
ik zeg overigens nergens dat hij rood had moeten krijgen. ik vond de reactie van de commentator belachelijk. lees nou gewoon eerst eens.
Je zegt het niet, maar suggereert het wel. Bovendien ging mijn post ook vooral over dat calimerogedrag met betrekking tot de scheidsrechters in NL. Zoals is al zei, ik heb nu al drie keer een scheidsrechter gezien in de Arena die in het nadeel van Ajax floot, waarvan de laatste dat wel heel consequent deed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello