20-11-2006, 01:42 PM
Ad Wim Wrote:Ik zeg alleen maar dat als je je benen op de grond houdt en eerst de bal raakt, je mijns inziens inderdaad nooit rood moet krijgen.
Je zegt het niet, maar suggereert het wel. Bovendien ging mijn post ook vooral over dat calimerogedrag met betrekking tot de scheidsrechters in NL. Zoals is al zei, ik heb nu al drie keer een scheidsrechter gezien in de Arena die in het nadeel van Ajax floot, waarvan de laatste dat wel heel consequent deed.
als jij verkeerd interpreteert wil dat niet zeggen dat ik iets suggereer. ik heb alleen laten weten dat de reactie van die commentator belachelijk was en dat het eerder rood is dan dat er helemaal niets aan de hand was.
ik begrijp dat je er aan gewend bent geraakt dat scheidsrechters net zolang laten doorvoetballen tot ajakkes de winnnende maakt. als dat een keer niet gebeurt, wil dat niet zeggen dat een scheids in je nadeel fluit.
bovendien heb ik in de samenvatting geen gekke beslissingen gezien. wel vervelend voor je dat ze die overtreding niet hebben uitgezonden die een pingel had moeten zijn.