04-02-2005, 12:26 AM
Kleuskens eruit voor 300k, netto 279k voor gevangen...
boca, bedankt voor de 1k die je reeds hebt geboden voor Rafal Ziomkowski! Mocht je hem binnen weten te halen dan heb je een goede aan hem, helaas is zijn vorm en conditie wat teruggevallen door een blessure van 2 weken, maar eenmaal in vorm haalt hij 3* centraal achterin...
Rafal Ziomkowski
TSI = 360 , 28 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Sabah van Hest (uitstekend verdediger) gaat er nu ook sowieso uit... een Belgische VI'er heeft 150k geboden, de deadline is zaterdagmiddag
.
En verder nog een vraagje; waarom krijg ik hier geen geld voor? Je kreeg toch altijd geld als een speler die voorheen bij je team speelde (1 club geleden) weer verkocht werd?
Transfers voor Keimpe Bruggink
03-02-2005 Weyauwega Wrecks grunthorteam 768 000 â⬠2 690
16-05-2004 Eirik Bakke Uncle Erts 1 000 â⬠160
10-05-2004 FC Rismaster Eirik Bakke 1 000 â⬠160
Komt het doordat Uncle Erts omgezet werd in Weyauwega Wrecks, zonder een teamnaamverandering? Het team werd dus eerst een WO-team, en daarna nam Weyauwega Wrecks het over? Dan snap ik niet dat Bruggink is blijven bestaan...
boca, bedankt voor de 1k die je reeds hebt geboden voor Rafal Ziomkowski! Mocht je hem binnen weten te halen dan heb je een goede aan hem, helaas is zijn vorm en conditie wat teruggevallen door een blessure van 2 weken, maar eenmaal in vorm haalt hij 3* centraal achterin...
Rafal Ziomkowski
TSI = 360 , 28 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Sabah van Hest (uitstekend verdediger) gaat er nu ook sowieso uit... een Belgische VI'er heeft 150k geboden, de deadline is zaterdagmiddag

En verder nog een vraagje; waarom krijg ik hier geen geld voor? Je kreeg toch altijd geld als een speler die voorheen bij je team speelde (1 club geleden) weer verkocht werd?
Transfers voor Keimpe Bruggink
03-02-2005 Weyauwega Wrecks grunthorteam 768 000 â⬠2 690
16-05-2004 Eirik Bakke Uncle Erts 1 000 â⬠160
10-05-2004 FC Rismaster Eirik Bakke 1 000 â⬠160
Komt het doordat Uncle Erts omgezet werd in Weyauwega Wrecks, zonder een teamnaamverandering? Het team werd dus eerst een WO-team, en daarna nam Weyauwega Wrecks het over? Dan snap ik niet dat Bruggink is blijven bestaan...