27-11-2006, 05:31 PM
waf Wrote:Ad Wim Wrote:En zelfs jij ziet toch wel dat Henry meer kan dan alleen maar hard lopen.
ik ben gewoon niet zo kapot van dit type spelers. net als ronaldo, daar hou ik niet zo van. geoei spelers hoor, maar henry mist de genialiteit van zidane en ronaldo die van ronaldiho of romario.
omdat henry hard kan lopen heeft hij meer tijd om te handelen en dat is zijn voordeel. nogmaals, ik vind het zeker een goeie speler, maar toch vind ik hem overgewaardeerd. en ik betwijfel dat arsenal aan zijn hand die finale heeft gehaald, en dan nog, hij heeft die finale verloren. dat telt in sport.
ik heb gesmuld van cannavaro tijdens het wk. hoe hij het nu doet interesseert me niet. als er een wk in een seizoen is moet dat 10x zo zwaar wegen.
Dus Eto'o en Shevchenko kunnen nooit wereldvoetballer van het jaar worden in een wk jaar...

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.