04-12-2006, 11:34 AM
FC Petr Wrote:PSV heeft wederom, matig voetbal laten zien.
Ik kan me de kritiek van de voetballiefhebbers wel voorstellen, want het laffe voetbal dat die lampjes laten zien is echt een kampioen onwaardig, voortdurend temporiseren, tijdrekken etc.
Ook de vorige bekerwedstrijd (0-4) in het Gelredome was niet om aan te zien, ondanks de vier doelpunten, spelen ze droevig veldvoetbal. :|
Zonder Gomez stond PSV iig niet waar ze nu staan, neem dat maar van me aan.
Ik was tot nu toe niet anti PSV, maar na ze tweemaal live te hebben gezien, kan ik alleen maar concluderen dat er maar één team de titel verdient............Hup AZ!!!
Volgende week vrijdag kun je PSV live op Talpa zien; oordeel dan nog maar eens.

Zaterdag was overigens de 1e keer dit seizoen dat Gomes PSV er echt doorhielp (Champions League erbuiten gelaten). Tegen AZ en Ajax deed de defensie dat en had Gomes niet veel te doen. Verder overal makkelijk gewonnen of punten verspeelt. PSV had zonder Gomes dus mss 3 punten minder gehad, maar dan stonden ze nog steeds op 1. Wellicht moet Gomes ze er zaterdag nog een keer doorheen slepen als sprake blijkt van een vormdip, maar voorlopig houdt ik het op een incidenteel zeer zwak optreden (alhoewel de lat ook nog 3x werd geraakt

Schluss.