04-12-2006, 05:56 PM
Quote:Bevindingen Commissie Kerkum
De Commissie Kerkum heeft haar bevindingen openbaar gemaakt, zoals de toekomst er van Feyenoord uit zou moeten zien de komende jaren.
De aandelen van Feyenoord zullen in twee stichtingen ondergebracht worden:
- Stichting Continuïteit Feyenoord
- Stichting administratiekantoor Feyenoord
De leiding zal in handen komen van drie directieleden en de heer Blankert zal een Raad van Commissarissen samenstellen van vijf personen. In het rapport is niet expliciet gezegd dat de huidige drie leden Jorien van den Herik, Willem Scholten en Sjaak Troost moeten verdwijnen. Op een vraag van een journalist of Van den Herik gaat vertrekken zei Kerkum in eerste instantie dat Van den Herik zich solidair heeft verklaard met Troost en Scholten die hebben aangegeven te vertrekken. Na een minuut of tien zei Kerkum verder dat op 11 december 2006 de jaarcijfers gepubliceerd worden en hij denkt dat Van den Herik dan zijn taken over zal dragen aan een (tijdelijke) opvolger.
Volgens de Commissie moet er binnen tien jaar een nieuw stadion gebouwd worden.
Wij vernamen eerder al dat Chris Woerts bij de komende aandeelhoudersvergadering van Stadion Feijenoord een presentatie zal geven over een nieuw te bouwen stadion op de locatie van het Clara Ziekenhuis.
kut commissie, moet ik 5 minuten verder fietsen naar het stadion.
jorien ok, maar ik weet niet of ik afscheid kan nemen van de tempel......