04-12-2006, 06:27 PM
Ik ben toch wel benieuwd naar jullie mening.
Waarom trainen er zo weinig mensen korte pass?
Een aantal voordelen in mijn ogen:
- Kan 15 mensen trainen (3-5-2 en 2-5-3)
- Kunt kiezen voor korte pass en opening maken (zelfde effect, alleen enerzijds aanval en middenveld en anderzijds middenveld en verdedigen)
- Is een bijstat die in elke linie belangrijk is
- Je voorkomt extreem hoge salarissen door niet boven reusachtig te komen (als je bijvoorbeeld eerst winger hebt getraind
- Duurt 5 a 6 weken
- Zijn interessant op deze transfermarkt
- Door vele posities makkelijk skilltraden
- Je kunt op elke positie spelers kopen met een goeie stat op hun positie (met minimala redelijk passen erbij), waardoor je team sterk blijft
Ik heb een onderzoek gedaan enige tijd geleden onder 17 en 18-jarige spelers.
Ik heb gekeken naar redelijk, goed en uitstekend vleugel en passen (alle combinaties)
Verrassend is dat een stijging van goed naar uitstekend op korte pass, veel meer oplevert dan een stijging van vleugel.
Ik hoor graag wat jullie hiervan denken
Waarom trainen er zo weinig mensen korte pass?
Een aantal voordelen in mijn ogen:
- Kan 15 mensen trainen (3-5-2 en 2-5-3)
- Kunt kiezen voor korte pass en opening maken (zelfde effect, alleen enerzijds aanval en middenveld en anderzijds middenveld en verdedigen)
- Is een bijstat die in elke linie belangrijk is
- Je voorkomt extreem hoge salarissen door niet boven reusachtig te komen (als je bijvoorbeeld eerst winger hebt getraind
- Duurt 5 a 6 weken
- Zijn interessant op deze transfermarkt
- Door vele posities makkelijk skilltraden
- Je kunt op elke positie spelers kopen met een goeie stat op hun positie (met minimala redelijk passen erbij), waardoor je team sterk blijft
Ik heb een onderzoek gedaan enige tijd geleden onder 17 en 18-jarige spelers.
Ik heb gekeken naar redelijk, goed en uitstekend vleugel en passen (alle combinaties)
Verrassend is dat een stijging van goed naar uitstekend op korte pass, veel meer oplevert dan een stijging van vleugel.
Ik hoor graag wat jullie hiervan denken
The great old Ludwig von...