05-12-2006, 01:13 PM
waf Wrote:wat een opportunistisch gelul toch allemaal, vorig jaar stond ajakkes 6de of 7de? wij staan nu 5de en als (als he) we winnen van ado dan staan we na 16 wedstrijden max 4 punten van ajakkes of az. en dat doen we met desastreus voetbal. zal de kwaliteit dan echt zo slecht zijn?
normaal wordt fainoid derde. soms beter soms slechter. we draaien nu een minder seizoen, dat gebeurt wel eens.
In mijn optiek moet een topclub mee kunnen doen in de strijd om de landstitel. Feyenoord komt daar echt niet voor in aanmerking. Ik ben verder niet goed op de hoogte hoe hoog Feyenoord in de historie vaak is geëindigd maar IK zie Feyenoord toch als een club die in de toekomst weer om het landskampioenschap mee moet kunnen doen. En ik zeg nergens dat jullie desastreus voetballen, het kan alleen beter voor topclub begrippen. En dat zijn jullie gezien de aanhang etc toch? Overigens viel Ajax net zo goed door de mand de afgelopen weken.
Quote:ik zie ook nog steeds niet waarom feyenoord uitgesloten moet worden in europa. zijn er voorbeelden van clubs waarbij dat ook is gebeurd? hoe komt iedereen opeens bij 2 of 3 jaar uitsluiting? waar haalt men het vandaan? de uefa kan straks weinig anders meer dan deze straf opleggen. en dat allemaal terwijl feyenoord zelf er weinig aan kon doen?
Als (een deel van) die Feyenoord supporters zelf al zo dramatisch doen dan ga ik er als buitenstaander vanuit dat de straf wel eens gerealiseerd kan worden.
FC Petr Wrote:Dat kan ik me juist wel voorstellen, er is een verschuiving bezig.....
Feijenoord zit financieel in een benarde situatie, voordat ze daar uit zijn, moeten ze het gewoon doen met de subtoppers.
AZ staat er beleidsmatig en financieel veel beter voor, 't is nu alleen afwachten of ze daadwerkelijk een definitieve stap richting de top kunnen maken en niet zoals na begin jaren '80, weer op hun bek gaan....Scheringa speelt hierin natuurlijk een hele grote rol.
Een club met zo'n grote achterban komt altijd weer terug heb ik het idee. Neem Dortmund, ze vielen in een dal maar krabbelen nu toch langzaam weer terug. Sterker nog, ze hebben toch een behoorlijk sterke selectie op papier momenteel. Ik heb het dan ook over langere termijn. Verder vind ik Feyenoord nog altijd een stuk beter dan de Nederlandse sub-top, alleen Heerenveen kan mischien op langere termijn een bedreiging vormen.