06-12-2006, 03:15 PM
Marshall Wrote:Eerlijk gezegd ben ik het gedeeltelijk met Waf eens hier...
Maar er wordt teveel heisa gemaakt rondom de sportieve prestaties van Feijenoord. Tuurlijk: er is een mega slechte start van het seizoen gemaakt, tuurlijk er zijn aankopen gedaan die bijna niemand snapt, tuurlijk er zijn financiele problemen, tuurlijk de feijenoord aanhang had zich niet zo moeten laten gelden in Nancy maar laat dat gezeik eens achterwegen ga puur eens naar de sportieve feiten kijken:
Feijenoord staat bijna halverwege de competitie 5e met 5 punten achter op de nummer 3, Feijenoord wint onlangs van Heerenveen wat toch een redelijk zware tegenstander is in Nederland ondertussen, Feijenoord wint daarvoor van AZ (de nummer 3 ingeschatte club van NL) en Feijenoord wint van Twente (die het boven verwachting goed doen) en van Vitesse (tsja....)...
Al met al is er eigenlijk sportief gezien niet veel aan de hand...
Feyenoord is te wisselvallig...en de laatste overwinningen waren allemaal te danken aan de vorm van 1 persoon, tegen AZ Hofs en tegen Heerenveen Huysegems....verder doen ze het niet slecht op dit moment met het materiaal wat voorhanden is.
Maar denk je nu echt dat het huidige Feyenoord nog in staat is om verder te groeien en beter te worden met spelers als Kolkka vHooidonk Lucius etc...
Het word hopen dat die straf van de UEFA meevalt en dat ze dat geld krijgen van die investeerders, met 25 miljoen kunnen ze een eind komen als ze goed inkopen.
Verder is het voor Feyenoord hetzelfde als voor Ajax het bestuur moet eens duidelijk afstand nemen van idioten, (bij Ajax met Perez en bij Feyenoord met een kleine groep randdebielen) "We hadden ze nog gewaarschuwd" etc hoorde ik alleen dat maar die directeur had dan weer niet de ballen om eens in die camera te zeggen dat die godvergeten idioten de club naar de kloten helpen en dat ze nu eens rap moeten oprotten.
Dat de normale supporters van Feyenoord er niets aan doen snap ik wel, die paar honderd idioten staan stijf van de drugs en drank en daar ga je niet als je daar met je zoontje zit iets van zeggen...