06-12-2006, 05:02 PM
Win gesigneerd AZ-shirt met de Koef-quiz!
Datum: 6-dec 15:08
Danny Koevermans staat bij AZ sinds het afgelopen trainingskamp in De Lutte bekend als de quizmaster van de spelersgroep. We vroegen hem voor onze lezers vier moeilijke vragen over zichzelf te stellen. Zij die de antwoorden weten, kunnen deze mailen naar <!-- e --><a href="mailto
.van.hal@sportweek.nl">s.van.hal@sportweek.nl</a><!-- e -->.
Onder de goede inzenders verloten wij een door De Koef gesigneerd AZ-shirt.
De vragen:
1. Wie was mijn eerste trainer bij Sparta, nadat ik overkwam van Excelsior ââ¬â¢20?
2. Tegen welke club scoorde ik mijn eerste officiële doelpunt voor Sparta?
3. Ik heb één maal drie keer gescoord in een eredivisiewedstrijd. Wanneer was dat, wie was de tegenstander en wat was de uitslag?
4. Tegen welke club stond ik bij AZ voor het eerst in de basis van een officiële wedstrijd en hoe maakte ik mezelf daarin belangrijk?
Mailen naar <!-- e --><a href="mailto
.van.hal@sportweek.nl">s.van.hal@sportweek.nl</a><!-- e -->.
Datum: 6-dec 15:08
Danny Koevermans staat bij AZ sinds het afgelopen trainingskamp in De Lutte bekend als de quizmaster van de spelersgroep. We vroegen hem voor onze lezers vier moeilijke vragen over zichzelf te stellen. Zij die de antwoorden weten, kunnen deze mailen naar <!-- e --><a href="mailto

Onder de goede inzenders verloten wij een door De Koef gesigneerd AZ-shirt.
De vragen:
1. Wie was mijn eerste trainer bij Sparta, nadat ik overkwam van Excelsior ââ¬â¢20?
2. Tegen welke club scoorde ik mijn eerste officiële doelpunt voor Sparta?
3. Ik heb één maal drie keer gescoord in een eredivisiewedstrijd. Wanneer was dat, wie was de tegenstander en wat was de uitslag?
4. Tegen welke club stond ik bij AZ voor het eerst in de basis van een officiële wedstrijd en hoe maakte ik mezelf daarin belangrijk?
Mailen naar <!-- e --><a href="mailto