10-12-2006, 10:10 PM
Fabian Wrote:Wat een vreselijke slechte scheidsrechter.
Heb 3, 100%, rode kaarten gezien.
Eerste helft de Cler vol van achter op de pezen van de Mul, smerig en rood.
Tweede helft smerig 'na'trappen van Huntelaar, rood.
2e overtreding van Obdam op Huntelaar, 2e geel = rood.
En dan nog een handsbal van Jaliens in de 92e minuut, meneer verdedigt alsof ie een handbalkeeper was :eeeek: !
Toeval ? AZ heeft een boer als keeper en ze gaan meteen zo voetballen ? Denk dat watersukkel zo'n 15 minuten met de bal aan ze voet heeft gestaan, laf smerig en doodsaai anti-voetbal van dat AZ.
En dan is zo'n slecht kwartiertje weer genoeg om 2 goals tegen te krijgen en zo psv nog vaster in het zadel te helpen.
Kampioen worden we nu echt niet meer, psv-ers geleficiteerd met deze uitslag (behalve die p*&#*$&#... :wink: )
Na het zien van de beelden moet ik toch hier en daar anders concluderen :

Hansdbal is geen pingel, maar in het stadion zie je die bal en dan die 2 armen in de lucht, zodoende, maar dit was geen pingel.
Rest van m'n verhaal staat nog als een paal boven water. Smerige overtreding van de Cler is niet uitgezonden, was een echte rode. Van achter op de achilleshiel is imo altijd rood, staat ook zo in de regeltjes.
Verder scoren beide teams na een overtreding, de een was slim, de ander opzichtig, maar dan blijft het wat dat betreft 1-1.
Ik geef Braamhaar ook niet de schuld van het gelijke spel btw, als je wilt winnen zul je de kansen moeten benutten!
Na de kans van Urby zei ik het meteen al 'Dit is nou exact de reden waarom psv kampioen wordt, en wij niet....'
Ach en die 2 coaches, heerlijk om te zien, lekker gekleurd en ongenuanceerd, zoals het hoort. Dat maakt het hele circus leuk in tegenstelling tot al die andere meelopers. Elke week de cliché teksten van Booy of Been, getver, nee geef mij dan maar deze 2 heren of een Aadje de Mos.
@ EJR, als je slaap hebt, mot je naar bed. Zeker ook weer niet gegaan vanmiddag ??