15-12-2006, 03:31 PM
Bocaloca Wrote:Ajax - bremen hahahaha
Ik ben supporter van Ajax, dus ga ik maar lachen als ze de sterkste tegenstander loten ? :roll: Is dit weer je schizofrene bijrol oid ?
Maar ja, geen enkele ploeg makkelijk geloot. Het relaas van Ad is onzin, Arsenal is gewoon een topploeg, een ploeg waar psv de laatste jaren nog NOOIT wist te winnen. Mooi potje is dat gewoon en maar hopen/duimen op doorgaan.
AZ heeft nog het 'gemakkelijkst' geloot, alhoewel het wel de zwaarste nummer 3 is, maar dit moet te doen zijn.
Feyenoord, ai ai. Deze club moestten ze nou vooral NIET loten, heel het hooligan gebeuren in NL is ingeleid door deze wedstrijd, tot 2 toe tot vrij ernstige rellen gekomen en nu ontmoetten ze elkaar weer.
Tevens is het op voetbalgebied een maatje te groot voor Feyenoord, gok dat ze er uit vliegen (al weet je het dit seizoen nooit met Feyenoord).
Ajax loot ook een club die gewoonweg 1 maatje te groot is. Ploeg die eigenlijk gewoon bij de laatste van de CL hoort, maar goed.
Is wel weer makkelijk aan te rijden en altijd goed bier auf Deutschland :lol: ! Persoonlijk had ik liever de Grieken geloot, lekker warmpjes... :wink: