19-12-2006, 02:39 PM
waf Wrote:Tripplexxx Wrote:Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah...
ik vond dat wotte het goed deed. hij verdedigt feyenoord beter dan dat van hanegem doet. die lijkt vol wrok te zitten.
het is bijna zielig die derksen. eerst dat verhaal over rottier, en ipv toegeven dat hij ongelijk had komt hij een week later met de opmerkign dat hij in het gesticht zit.
nu had hij een paar weken geleden zijn primeur met geldschieters die 25 mio hadden. klopt natuurlijk ook geen ruk van, maar dat zal hij nie toegeven, nee, nu hebben deze zich teruggetrokken omdat het bij feyenoord o'n zooitje is. :roll:
die dwaas die valt van de ene in de andere leugen.
Ik vond ook dat hij zich kranig weerde, maar zulke gasten worden gewoon uitgenodigd om als schietschijf te dienen. Snap uberhaupt niet dat hij zich daarvoor laat lenen. Half Nederland lacht en danst naar de pijpen van Derksen, weinig mensen prikken daardoor heen en dus doet Wotte hier helemaal geen goed aan.
Ik vind Van Hanegem zo langzamerhand een ouwe zuurpruim worden voor zover hij dat al niet was. Hij vindt werkelijk alles flauwekul of onzin en als hij de kans krijgt dan brandt hij Feyenoord of Louis van Gaal af......