01-01-2007, 03:52 PM
Keyzer Wrote:Heerenveen deed anders precies hetzelfde in Utrecht... Dan hoor ik je er niet over...
Ik snap best dat je naar een excuus zoekt Mukkus als je ploegje niet heeft gebracht wat je van tevoren hoopte (een zege)... Het was geen heel beste wedstrijd, maar hier in Utrecht zijn we blij met het (vijfde) punt in een uitwedstrijd! :wink:
D'r is een verschil tussen willen en kunnen en Heerenveen heeft ze zo ook een punt gepakt bij Osasuna. Dat was niet een kwestie van niet willen, maar gewoon niet kunnen.
Nu ik dit Utrecht heb zien voetballen, snap ik niet waarom die Booy zo de hemel in wordt geprezen en snap ik ook waarom Utrecht nog maar 5 punten in uitwedstrijden heeft gepakt. Zo verschrikkellijk laf, terwijl Utrecht voor mij voor aanvallend en attractief voetbal staat.
Het resultaat staat hier buiten, Keyzer. Van dat gelijke spel heb ik nog geen 3 seconden wakker gelegen, bij mij overheerste het gevoel dat ik een beeld had over FC Utrecht wat totaal niet waar was.
Nog een voorbeeld: J.P. de Jong, inmiddels topscorer aller tijden qua gele kaarten, gaat liggen kermen op de grond na een kopduel met Prager. Het was ook wel een heel zware schouderduw. Prager, 1m70 en 65 kilo......
Oh, my god, we bought Kenny!