07-01-2007, 03:51 PM
Ad Wim Wrote:EN Jelle Klaassen blijkt inderdaad een eendagsvlieg tot nu toe. Veel liever gehad dat Barney vorig jaar had gewonnen en als legende afscheid genomen zou hebben.
Bullshit, ook voor zijn Lakeside winst liet hij al zien dat hij behoorlijk wat potentie had. Zijn leven is op slag veranderd, hij kan opeens niet meer fatsoenlijk een pak melk halen of hij wordt aangekeken. Ik vind het niet zo gek dat hij het laatste jaar wat minder kon concentreren op het darten zelf. Hij komt echt nog wel terug, Barneveld kreeg na zijn 2 toernooiwinsten op Embassy toch ook een terugval? Dat een onervaren jongen die meteen nu al krijgt is niet zo raar lijkt mij. Klaasen komt echt nog wel terug, als je als jonkie laat zien dat je zulke hoge gemiddelde's kunt gooien dan is het slechts een kwestie van tijd voordat je weer bij de top van het darten hoort. Bovendien, het gemiddelde van Klaasen was gisteren rond de 95 geloof ik. Nu kan hij beter maar met zo'n gemiddelde hoor je gewoon netjes bij de sub-top!