21-01-2007, 01:08 PM
Vret Mien Gras Wrote:Nec was bezig met een goede reeks. Het lijkt mij helemaal geen verkeerde tactiek dat Brood gaat voor een gelijkspel of winst met een gelukje hetzij een countertje. Of is het gewoon onkunde? Dat lijkt mij niet want Heracles heeft toch een redelijke selectie.[/quote ]
Een gelijkspel is opzich ook geen slecht resultaat, ik ben realistisch genoeg om te weten dat het ook zomaar een nederlaag had kunnen worden. En punten moet je koesteren, en dat doe ik ook zeker. Maar het spel stemt mij minder vrolijk, we hebben inderdaad een redelijke selectie maar het komt er allemaal niet uit. Het collectief is niet sterk genoeg en ik ben het lang niet altijd eens met de keuze's van Brood. Je kunt wel altijd zeggen dat de tegenstander op papier beter is en dat een gelijkspel daarom een knap resultaat is maar als je van de concurrentie verliest (zoals we dit jaar al een paar keer hebben gedaan) zul je toch ook echt een keer de volle buit moeten pakken tegen zulke clubs. Vooral de verdedigende houding van Brood toen Heracles op 2-1 kwam tegen Vitesse vond ik storend. We hadden ze net in de juiste hoek gedrukt maar omdat wij de druk niet op de ketel hielden kon Vitesse terug komen in de wedstrijd en de laatste 10 minuten nam Vitesse zelfs het initiatief en was het nog bijna 2-3 geworden. Maar voor de duidelijkheid; een ontslag van Brood lost momenteel niks op ben ik van mening. Dat zorgt alleen maar voor onrust en dat kunnen we niet gebruiken de komende maanden. Bovendien kun je het geld beter in een aankoop stoppen ipv het afkopen van de trainer zijn contract.
Vret Mien Gras Wrote:Het publiek moet natuurlijk achter het elftal blijven staan anders wordt het zeker nacompetitie voor jullie aangezien jullie dan thuis ook punten gaan verliezen.
Tja, maar dat is best makkelijk gezegd. Heracles heeft een trouw publiek en naar eigen zeggen ook een redelijk fanatiek publiek. En zoals jij waarschijnlijk ook wel weet hebben wij echt niet de 'sing when you winning' mentaliteit. Ik kan het niet in woorden omschrijven maar jij zult ongetwijfeld wel weten dat de sfeer bij jullie ook minder was als het even flink tegen zat.