22-01-2007, 02:15 PM
harry_bierdop Wrote:Jaja weer ITM gister! 10 euro rebuy toernooi met 40 man... 2e geworden goed voor 330 eurotjes!
Speelde erg lekker, kreeg al snel een flinke stack en dat speelt natuurlijk makkelijker! Dat ik superhanden kreeg kan ik nou ook niet zeggen maar ik speelde gewoon echt goed.. ik had het gevoel dat ik echt elke pot oppakte waarin ook maar iemand een beetje zwakte vertoonde.
Wat keyhands:
Ik krijg AT vroeg in de rebuy, 1 raiser 3 callers. flop is TT3 turn 6 river 3... aan eind van de hand 3 man all in.. we hadden alle 3 een beetje geslowplayed dus ik dacht ik zowiezo moest splitten maar eentje had AJ en had z'n flush gemaakt en de ander had 66 en had dus een lagere FH!
Daarna stack flink uitbouwen zonder echte goede handen en vrijwel geen all ins. Echter in de middelfase van het toernooi heb ik echt 6 (!!) x een all in gecalled (of zelf gezet) tegen een shortstack 6 x was het een coinflip en ik win er 1 :roll:! Ik leek wel de sponsor van de shorties... ondanks dat bleef mijn vrijwel de hele tijd 2,5 tot 3 x het gemiddelde.
De finale tafel duurde erg lang.. vooral bij de laatste 3! Aan de finale tafel de enige echte slechte call van de avond gemaakt:
Ik heb AQ UTG+1, blinds 1500/3000, mijn stack 30.000 en gemiddeld was 13.000! Ik raise naar 6000, op de button gaat er 1 over the top voor 14.100 totaal... ik moet dus 8100 nog bijleggen om 25.000 te winnen... ik zou nog 16000 over houden...bovengemiddeld dus...en uiteindelijk call ik! Ik was meer bank voor AK of QQ, maar ik had hem niet echt op AA gezet! Hij had ze dus wel en ik verlies een hele dikke pot!
Niet lang daarna gaat er een shortstack all in met 8000 ofzo... ik zit op de button met 99 en ga all in erover heen. blinds folden... hij heeft AJ (weeeer een coinflip), eerste kaart van de flop is meteen een J (niet weer dacht ik), vervolgens valt er 8QT dus een straat :razz: ! Eindelijk eens lucky!
Met 3 man over duurt het erg lang... 3 goede spelers... allemaal gelijke stack. Veel steal en re-steals! Uiteindelijk win ik een flinke hand met KK en is er 1 vrij short met 21.000! Hij gaat zoals verwacht all in op de button en ik maak een instant call met KJs! (ik had 100k dus) Hij draait Ad4d om en met die 60-40 ben ik wel blij... de flop is echter 2d5d3d :roll: :eeeek: ! ZIEK! haha... even later heb ik chips terug als ik hem eruit speel met QJ vs A5!
Heads up was 2 handen.. ik zit met 120k en die ander met 60k!
Eerste hand raise ie mijn BB, ik ga all in met K7s en called met ATs.. allebei geen hulp en de rollen zijn precies omgedraaid. De 2 hand krijg ik 66, easy push dus en hij called, uiteraard, met JJ! Toch 2e :8:
Edit: Vrij ziek, aan de finale tafel toen we met 3 man waren, vroeg ik aan de dealer of ie me een keer goede kaarten wou geven op de button! De ronde erop heeft ie gedeeld en zegt ie: Kut, misdeal (hij had zich eigen ook ingedeeld aangezien ie ook een lange tijd mee deed). Ik kijk en heb KK! 2 rondes erop.... op de button..hetzelfde toen had ik AK! haha...lelijk maar het maakt niks uit want anders had ik ze toch niet gehad!
Netjes kerel. :wink:
Worden er veel rebuys gedaan bij jullie? Ik speel ook wekelijks een 10 euro rebuy en daar gaan ze als gekken all-in. Vorige week eerste hand 7 man all-in. Eerste 4x20 min is echt een loterij.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"