25-01-2007, 05:59 PM
Legion Wrote:Goed verhaal Mac. Ik hoop dat de coach wat sneller die belangrijkste opstelling bekend zal maken.
Verder vraag ik me wel 1 ding af. Op onze hoofdpagina staat een link naar dit forum. Wij beschrijven hier alle tactieken etc. Lijkt me simpel voor hun om ff naar de site te surfen en te zien hoe we gaan spelen.
De coach gaat niks alleen bepalen voor deze wedstrijd, dat gaan we met z'n allen doen

Zoveel mogelijk spelers moeten nl achter de gehanteerde tactiek en opgestelde spelers staan. ik heb er niet veel zin in om in m'n 1tje te gaan bepalen of ik Marsh, Adder of Mac beter vindt om in de spits te spelen. Hetzelfde geldt voor als ik mezelf op zou stellen, dat kan ook alleen maar voor gezeik zorgen.
Wat betreft die link naar dit forum,. in mijn ogen biedt 't spel nu nagenoeg geen mogelijkheden om in te spelen op de tactiek van de tegenstander. Daarbij is het ook nog niet bepaald duidelijk welke tactiek welke invloeden heeft. Voor mij hoeft het weghalen van die link of afschermen van dit forumdeel dus niet.