29-01-2007, 11:29 AM
Wat een giller! :lol: :lol: :lol:
Onbetaalbaar, wat een stelletje soepkutten daar zeg.
En ik met mijn stomme kop toch maar weer ingeschreven voor dit jaar #-o .
Tegen beter weten in toch maar mijn pen in de inkt gedoopt;
Onbetaalbaar, wat een stelletje soepkutten daar zeg.
En ik met mijn stomme kop toch maar weer ingeschreven voor dit jaar #-o .
Tegen beter weten in toch maar mijn pen in de inkt gedoopt;
Quote:Geachte SD medewerker,
Vanmorgen zag ik tot mijn verbazing de puntentoekenning van de Australian Open voor Tennismanager. Naar mijn mening hadden jullie ook de spelers die er voor de kwartfinale uit lagen punten toe moeten kennen. Dit is al jaren gebruikelijk, omdat jullie de puntentoekenning koppelen aan de ATP champions race punten die spelers verdienen in de toernooien die voor dit spel meetellen (alle ATP toernooien vanaf de Australian Open).
In de puntentelling staat:
"In dit spel staan de punten die jouw spelers scoren gelijk aan de punten die te behalen zijn in de toernooien die meetellen voor de ATP Champions Race. .......... Via de link toernooischema in het navigatiemenu kan je zien welk toernooi er gespeeld gaat worden. Achter de baansoort vind je ook een getal. Als je op deze link klikt krijg je het puntenoverzicht van betreffende toernooi te zien."
Als ik op de link klik achter de Australian open zie ik in het overzicht dat bij dit toernooi een speler die bij de laatste 32 zit, 15 punten verdient. Nergens zie ik dat spelers die voor de deadline al uit het toernooi zijn, geen punten krijgen. Het feit dat het spel start met de tweede week (wat in mijn ogen 1 week te laat was) startte, wil niet zeggen dat de uitgeschakelde spelers die Champions Race punten niet verdienen in het meetellende toernooi Australian Open.
Als ik op de ranglijst kijk, zie ik dat er velen zijn die de regels ook op deze manier (naar mijn mening terecht) hebben geinterpreteerd en daar op slimme wijze gebruik van maakten.
Het is in mijn ogen dan ook niet rechtvaardig om deze punten niet toe te kennen. Als sportman hoop ik altijd dat het spel zuiver en eerlijk gespeeld wordt, en dat verwacht ik van jullie ook.
Sportieve groet,
Joeri Kester
61950