29-01-2007, 09:30 PM
centre court Wrote:Klasse Trip. Voel ze maar eens stevig aan de tand, die standaardmailtjes irriteren me mateloos. Gisteren kreeg ik keer op keer een persoonlijk antwoord terug met ''antwoorden'' op mijn vragen.
Ik blijf er wel gewoon mee doorgaan, binnen een maand staan we allemaal in de top 20. Die managers die nu bovenaan staan snappen er geen snars van. Het spelelement om tegen en met jullie te strijden vind ik gewoon te leuk. Zeker in combinatie met MV(wat wel erg goed loopt =D> ) vind ik tennismanagen een toffe hobby. Hoop dus ook dat Kuiper, Geno, Juan enz gewoon doorgaan. Door te stoppen doe je SD echt geen pijn. Eigenlijk alleen jezelf en ons, want er verdwijnt een stukje competitie onderling op die manier.
Dit en meerdere reacties hebben mij laten besluiten om in ieder geval deze week nog serieus mee te doen en zo mijn definitieve beslissing nog een week uit te stellen. Ik wil niet te impulsief reageren, want het geld wel voor een heel jaar natuurlijk. Gaat het nu deze week of volgende week weer mis dat is het echt passé.
Alle wijzen komen uit het Oosten!