05-02-2007, 05:33 PM
Riekki Wrote:Fabian Wrote:gittermaster Wrote:Wel lachen dat bij de 4-1 het stadionspeakerlied van Feyenoord werd gzongen
Was bij de plee-offs nog leuker in het kuipje. Scoorde ze tegen, gingen wij dat lied voor ze zingen... :lol: :lol: !
Hier kan ik de humor nog wel van inzien....dit in tegenstelling tot het Bloody Sunday spandoek :oops:
ik snap niet helemaal welk lied bedoeld wordt, maar als gedoeld wordt op de tune van de hermes house band hoop ik niet dat fabian/getter denken dat ze origineel zijn als ze dat zingen bij een goal van feyenoord, want dat doet werkelijk iedereen (net zoals dat utrecht liedje gezongen wordt als tegen utrecht gescoord wordt).
ik kan daar de humor dus niet echt van inzien, het is al lang niet vernederend meer en kan het alleen maar treurig vinden als je dat soort afgezaagde humor hier nog vermeldenswaardig vindt...... :roll: straks wordt er ook nog verteld dat er hi ha hondenlul naar de scheids is gezongen.. :eeeek:
dat sbs spandoek is idd nogal treurig, maar niet treuriger dan dat eeuwige hamasgezeik.