11-02-2007, 04:20 PM
Tripplexxx Wrote:1-0 Hooligan
Dat zijn mijn woorden :wink:
Heerlijke voetbalmiddag. Laat ik maar even beginnen met de scheids. Wiedemeijer floot een prima wedstrijd. Hij heeft Feyenoord wel een pingel onthouden of misschien wel twee. Desalnietemin is hij een van de weinigen die goed floot. Het legioen hoorde je maar 1 keer en dat was het schreeuwen om een pingel, mooi Ajax-publiek. De beste Feyenoorder van het veld was uitgerekend de neus Charisteas, haha. Ekramy was trouwens ook niet slecht.
Feyenoord was totaal onmachtig. In de eerste helft hebben ze een grote kans gehad en kon ik dacht Lucius van dichtbij intikken maar Boschker stond in de weg. Vincken kwam er niet langs en in de tweede helft had Braafheid (prima debuut) Castelen in zijn pocket. Engelaar viel zwaar tegen en Touma ook, maar toch verzuimde Touma de bal binnen te schieten in de tweede helft, Vlaar dacht ik redde de bal van de lijn. Twee keer een schot op de lat van onze tukkers, Aissati was weer weergaloos en Kennedy kwam alleen op de keeper af maar schoot de bal naast. De klavertjesvierzoeker Drenthe was de slechtste van het veld, wat een prutser zeg.
Nou Waf, loopt jouw gifbeker over?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]