11-02-2007, 06:50 PM
waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Nou Waf, loopt jouw gifbeker over?
welnee, dit was uiteraard verwacht. twente in deze vorm uit verliezen is niet echt een schande. maar als radio rijnmond bij 0-2 constateert dat er na de 2-0 eigenlijk niemand is die nog iets probeert te forceren, dan is dat wel uitermate treurig.
het is op zeker een pingel, maar daarmee had fainoid toch niet gewonnen. daarbij, nu temmink gestopt is is wiedemeyer met jol eigenlijk de betere scheids die je kunt krijgen.
feli iig!
trouwens, er wordt al vrij lang geroepen om een kans voor ekramy. ik hoop dat dit wat teweeg brengt. maar koeman kennende..
Ik ben er bang voor dat Feyenoord nog wordt ingehaald door o.a. Heerenveen en Nac en Groningen als ze zo blijven voetballen. Het was echt een trieste vertoning. Schreuder deed nog zijn best maar zijn lange ballen naar voren kwamen ook niet allemaal aan. De lange ballen van Vlaar waren om te huilen. Ik kan zo nog wel even doorgaan helaas. Er moet zeker wat gebeuren met dit Feyenoord. Guzman was trouwens ook onzichtbaar, deed hij wel mee.... :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]