14-02-2007, 12:16 AM
Fabian Wrote:Dus als meneer 'Blinde tyfushond' roept, staat het halve forum op z'n kop, mailt het halve forum met allerlei instanties etc etc, maar als een speler van ADO een scheids met de dood bedreigt ( :!: :!: :!: ) is dit topic nog geen 10 reacties waard en wordt het in de forum-doofpot gestopt.
wat een dwaas gelul zeg. met welke instanties is gemaild dan? :roll: dat niet over die doodsbedreiging werd gesproken kwam alleen maar doordat dat pas ongeveer een dikke week later bekend werd. dat er zo over snijder zijn tiefeshond gesproken werd kwam vnl omdat hij het ontkende en heel de ajakkesleiding het vervolgens bagatelliseerde.
bovendien kreeg die ado-er er terecht 5 wedstrijden voor, en snijder gewoon 2. daar komt nog bij dat de ado-leiding het gedrag van de speler in kwestie niet probeerde te bagatelliseren.
hoe het ook zij, dat die van tiniho erger is doet er niet toe. het is een feit dat de actie van ssnijder niet bestraft wordt, en dan kun je daar eigenlijk ook niets tegen doen. als ze het wel doen zijn het ongeloofwaardige honden, als ze het niet doen ook. deze spagat hebben ze zelf veroorzaakt.
oh ja, even voor mij zelf sprekend, ik heb -hoezeer ook als een van de weinigen- niets tegen snijder, en ik vind het een prachtige voetballer.